To vás tam bolo tak málo?To ja mám doma minizraz každý deň,keď mám doma tri kusyCory píše:A hned 4 lady vedla seba... Ved to je viac ako bolo na letnom zraze
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: Moderátoři
To vás tam bolo tak málo?To ja mám doma minizraz každý deň,keď mám doma tri kusyCory píše:A hned 4 lady vedla seba... Ved to je viac ako bolo na letnom zraze
Stano ešte som na novych Ladach nesiel, ale hádam si zvyknem. Ono všetko zle na niečo dobré. Na Fábií ma (častokrát keď beriem rodinku) na výlet berie panika, keď sa predo mnou vláči nejaké auto, ktoré sa mi ani nedá predbehnúť. Tak dúfam že Vesta bude živšia kedže je to 78kw a teraz mám 44kw a rozdiel pocítim hlavne pri predbiehaní.stano112 píše:Presne,s každým autom sa jazdí akosi ináč.Konštruktér auta viac menej predurčí,ako budeš s autom jazdiť.Ak si zvyknutý na Fabiu 1,4 8V,tak sa budeš musieť preorientovať na niečo iné,ak ti príde Vesta.Ladácke 16V "nelúbia" nízke otáčky.Takže si budeš musieť prestaviť uši na vyššie točky.Ale neboj,zvykneš si rýchlo.
Mne sa to strašne lúbi,ten motor je výborný.Zo začiatku mi trocha vadila tá spotreba,ale za ten pocit to stojíJazdil som s tým na spotrebu a áno dalo sa jazdiť na 6 litrov aj menej.Teraz to točím na 4000-4500 otáčok a ten motor si užívam.A zožere to o pol litra až liter viac.Ale je to úplne iná jazda..
Problém je s tou dvojkou ako píše Cory.Proste vytočíš jednotku na 3000 otáčok,zaradíš dvojku a otáčky klesnú na 1800.A to je veľký rozdiel.Mezdi ostatnými stupňami je to rozdiel 800-900 otáčok.A ako som sa dočítal,tak Vesta má také isté odstupňovanie ako Crosska aj stály prevod je rovnaký 3,9.Čo som sa zatiaľ vozil na Veste,tak tá prevodovka bola tichá,otázka je,koľko jej to vydrží.Na 1 a 2 použili nové viacprvkové synchróny od INA,tak sa uvidí čo to spraví.Ale ten veľký rozdiel medzi 1 a 2 tam ostal.
No, tohle mi nějak při prodeji zapomněli říctDJW píše:Lada motory vo vseobecnosti nie su sprintery ma stvrt mile, krutak by mohol byt aj vacsi. Ale na predbiehanie aj s plnym autom je sily dost.
1) EU je uplne jedno, co to bude za motor, kludne aj 3,5l, ale musi plnit normy. V sucasnosti je predaj automobilov Lada v EU tak maly, ze sa neoplati upravovat motory 1,8 pre EU. Navyse motor 1,8 obsahuje vela suciastok z dovozu, co navysuje jeho cenu. A vobec nie je iste, ci v dnesnej tazkej medzinarodnej situacii vobec pouzivaju suciastky z dovozu, alebo sa ich snazia vyrobit sami = nizsia kvalita.Georgius píše:Teda škoda, že nám tu 1,8ku Jevrosajůz asi nedovolí dovézt, byl by to rovnocennější soupeř papírovým hodnotám tříválcového embéčka (mimochodem, jak to že 1,2 má horší krouťák i výkon ? ):
Suhlasim, sice neviem ako je to s motormi 2112 a 21124, ale 21126 (to je ten, co mam v Priore) ma pri "sportovej" jazde nizsiu spotrebu ako pri kludnej jazde.Majo píše:Tie údaje o spotrebe vo vyšších otáčkach si tipujete? Lebo každý, kto niečo odjazdil s v podstate akýmkoľvek 16V Lada motorom, by potvrdil, že to v otáčkach nežerie. U 21126 sa mi nie raz stalo, že pri športovej jazde, kedy otáčky neklesali pod hodnoty krútiaceho momentu, spotreba o pár deci klesla. U starého 1.5 16V V desiatke sa mi pri podobnom štýle spotreba nezmenila. (Dokonca ani na LPG)