Jimmi píše:Nula trojka v bílé barvě, tak to má být
Ještě si kup správné blinkry. Korozi na snímku nevidím.
Koroze je rafinovaně vybroušena, ošetřena, místy i vytmelena a přestříkána
Správné blinkry tam půjdou až se správnými blatníky.
radek mb píše:Chester píše: Celých cca 550 km zvládla jen s jedinou závadou, výměna palivové pumpy proběhla stylově, v Mladé Boleslavi, na parkovišti u Česany.
Jo, u Česany musí to auto vyčnívat jak péro z gauče.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
I v kanclu jsme s kolegou za exoty, on má 3x 2103
Jinak, dnes jsem musel být potupně odtažen Hyundaiem. Auto začlo vynechávat, až se zcela zastavilo. Začal jsem od karburátoru a dostal se až k tomu že mi pumpa nedává palivo. Sám jsem tomu nechtěl věřit, dokonce jsem si pro ověření pal. cesty i "lokl" z nádrže
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
je to ta pumpa, kterou jsem tam dal v září novou. Původně jem mylně obvinil membrány, náhradní pumpa nebyla, tak se jelo na laně. Doma jsem zkoumal detailněji a zjistil že membrány byly v pořádku, teda do doby než jsem příliš utáhl šroubky a tím membrány nejspíše zničil
Závadu způsobila membránka viz níže. Otázka zní: Má cenu ji tam cpát zpět? nebo raději koupit novou celou pumpu?
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V