Lada Vesta
Moderátor: Moderátoři
Re: Lada Vesta
To podle zaměření každého soudruha.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Re: Lada Vesta
Na to jsem se právě ptalVašátor píše:A první cena jsou ty holky, nebo Putin?Georgius píše:radek mb píše:plakát s vozidlem Lada Vesta.
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Re: Lada Vesta
Beriem toho Putina.Vašátor píše:A první cena jsou ty holky, nebo Putin?Georgius píše:radek mb píše:plakát s vozidlem Lada Vesta.
Zenske, prachy a ostatne pridu same, ked budem mat pod palcom 2700 atomoviek
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
- radek mb
- Příspěvky: 5188
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada Vesta
MOžná je to tím, že stárnu, ale já bych také dal přednost Putinovi. Jeden den s ním plus nějaká opulentní hostina na mojí počest. Holky pěkné, o tom žádná, ale žádná určitě neumí uvařit boršč jako moje manželka.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Lada Vesta
radek mb píše:MOžná je to tím, že stárnu, ale já bych také dal přednost Putinovi. Jeden den s ním plus nějaká opulentní hostina na mojí počest. Holky pěkné, o tom žádná, ale žádná určitě neumí uvařit boršč jako moje manželka.
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Lada Vesta
Dovolím se s Vámi podělit o mé dojmy z nové Lady. Dnes jsem měl možnost si ji osobně prohlédnout v autosalonu v Žilině. Jel jsem tam s rozhodnutím vůz si objednat. Na první pohled je Vesta velmi pěkné auto, velké, s agresivním vzhledem. Při nastupování zaujme úhel otevření dveří, který je opravdu velký. Interiér je velmi prostorný, pěkně zpracovaný, díly slícované, použité tvrdé plasty nejsou na závadu. Pokud si nastavím sedačku řidiče na svou postavu(200cm), tak mám na pracovišti řidiče dostatek místa na nohy, opěrka hlavy však již nestačí ani na nejvyšší poloze. Nad hlavou je ještě pár cm místa. Pokud si sednu za sebe, tak před koleny mám ještě cca.10cm místa k sedadlu řidiče, nicméně na hlavu už žádné. Pokud si za mě sedne člověk běžného vzrůstu, tak je vše v pořádku a místa je opravdu hodně.
Řazení je velmi tuhé, ale má přesné dráhy a krátký chod. Loketní opěrka působí dost chatrně a její nastavení polohy drží jen silou vůle. Osvětlení pro zadní pasažéry jen namontované na střešní čalounění, takže díky chybějícímu uchycení ke karoserii visí na obložení střechy. Sedačku lze dostatečně nastavovat ve všech směrech, jsou příjemné na sezení. Přihrádka u spolujedzce je sice prostorná a osvětelná, ale její mechanismu trpí také velmi chatrným dojmem. Stejně tak madla zadních dveří, které příliš nedrží.
Kufr je prostorný s plnohodnotnou rezervou a dostatkem místa na nářadí, apod. Příjemný je použitý materiál čalounění kufru. Nosníky v kufru však mohly být také čalouněny.
Motorový prostor je přehledný, přístup pro výměnu žárovek více než dobrý, jako dobrý bych označil příštup k olejovému filtru. Moc místa okolo motoru není, takže ukáže až čas, jak lze provádět různé opravy.
Vesta má velkou světlou výšku, což umožňuje pohodlné nasedání, ale také pro mě oblíbený servis spodku bez použití heveru.
Slabinou vozu je však spodek. Zakrytování podběhů se skládá ze 2 dílů, které absolutně nekopírují karoserii. Slouží tedy spíše k zachytávání bahna za tyto plasty. Přední náprava byla na vystaveném voze, který měl najeto jen pár km již značně zasažena korozí. Poloosa, těhlice, tlumič, čepy, ochranný plech kotouče, atd. Stejně tak již počínající koroze výfuku.
Závěr tedy zní: Na Ladu je to určitě velký krok kupředu oproti předchozím typům, bohužel jsem však čekal více. Čekal jsem, že tyto drobné detaily ve zpracování budou dotaženy do konce. Vypadá to však, že se jedná o auto dle evropského stylu dimenzované na přesnou kilometráž a když se k tomu přidá ruská kvalita výroby, tak za 300 000,- mě osobně to příjde mimo..za auto dodělej doma.
Řazení je velmi tuhé, ale má přesné dráhy a krátký chod. Loketní opěrka působí dost chatrně a její nastavení polohy drží jen silou vůle. Osvětlení pro zadní pasažéry jen namontované na střešní čalounění, takže díky chybějícímu uchycení ke karoserii visí na obložení střechy. Sedačku lze dostatečně nastavovat ve všech směrech, jsou příjemné na sezení. Přihrádka u spolujedzce je sice prostorná a osvětelná, ale její mechanismu trpí také velmi chatrným dojmem. Stejně tak madla zadních dveří, které příliš nedrží.
Kufr je prostorný s plnohodnotnou rezervou a dostatkem místa na nářadí, apod. Příjemný je použitý materiál čalounění kufru. Nosníky v kufru však mohly být také čalouněny.
Motorový prostor je přehledný, přístup pro výměnu žárovek více než dobrý, jako dobrý bych označil příštup k olejovému filtru. Moc místa okolo motoru není, takže ukáže až čas, jak lze provádět různé opravy.
Vesta má velkou světlou výšku, což umožňuje pohodlné nasedání, ale také pro mě oblíbený servis spodku bez použití heveru.
Slabinou vozu je však spodek. Zakrytování podběhů se skládá ze 2 dílů, které absolutně nekopírují karoserii. Slouží tedy spíše k zachytávání bahna za tyto plasty. Přední náprava byla na vystaveném voze, který měl najeto jen pár km již značně zasažena korozí. Poloosa, těhlice, tlumič, čepy, ochranný plech kotouče, atd. Stejně tak již počínající koroze výfuku.
Závěr tedy zní: Na Ladu je to určitě velký krok kupředu oproti předchozím typům, bohužel jsem však čekal více. Čekal jsem, že tyto drobné detaily ve zpracování budou dotaženy do konce. Vypadá to však, že se jedná o auto dle evropského stylu dimenzované na přesnou kilometráž a když se k tomu přidá ruská kvalita výroby, tak za 300 000,- mě osobně to příjde mimo..za auto dodělej doma.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada Vesta
S uložením přední nápravy a její (zatím povrchovou) korozí jsem na tom se svou novou Grantou stejně. O víkendu jsem koukal, že i hnací hřídele kol chytly "lišku".koprfilmtatra píše:Dovolím se s Vámi podělit o mé dojmy z nové Lady.
...
Přední náprava byla na vystaveném voze, který měl najeto jen pár km již značně zasažena korozí. Poloosa, těhlice, tlumič, čepy, ochranný plech kotouče, atd. Stejně tak již počínající koroze výfuku.
... .
Musím nakoupit asi tak dvě hrsti ochranných plastových čepiček různých rozměrů, obrousit, natřít, máznout hlavičky šroubů a matice a nasadit čepičky. Asi také nebude na škodu ten ochranný plech, ano na Grantě je pod motorem plech - odhadem tak asi dvojka, sundat, odrezit a něčím stříknout. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Lada Vesta
Tak LADU VESTU som zo spodku nevidel, lebo v dobe kedy som riešil nové auto, tak na Slovensku ešte žiadna nebola, ale musím konštatovať, že v prípade GRANTY či LADY 2194 (KALINA) CROSS na ktorú už netrpezlivo čakám skoro štvrtý mesiac, je antikorózna ochrana ďaleko lepšia ako u vozidiel DACIA ba do konca aj Renault už aj na tom šetrí. Keď som to aj vytkol predávajúcemu v predajni Renault-Dacia, tak mi jednoducho povedali, „to vydrží, lebo sa dnes auto nerobia tak, aby vydržali viac ako 10 rokov“!!!! No a aj z tohto dôvodu som stavil na LADU, lebo antikoróznych dorábok tu bude menej a farbu na výfuk už mám doma nachystanú
ŠKODA 100/110LS (1971) od 1989 – 2002, RENAULT 21 GTD (1991)od 2002 – 2018, KEEWAY SilverBlade 125EFI od 2014, LADA 2194 CROSS LUX (2017) od 2017, LADA 2112 1,5 GLI (2002) od 2020, , LADA 2194 CROSS LUX (2016) od 2023
Re: Lada Vesta
Dobrý den, jsem tu nový. Zaujala mě Lada Vesta, nemám to daleko na Slovensko a do Trenčína. Ladu jsem nikdy neměl, ale Vesta vypadá na rozdíl od Logana jako dospělé auto a jestli vydrží aspoň těch 10 let což v dnešní době je tak u VŠECH aut, tak jdu do toho! Když si pročtu forum Dacie, tak žádný zázrak to tedy není a levná cenovka Logana prostě jde poznat už na první pohled.
Re: Lada Vesta
to co píšeš ohledně podběhů a bahnu, tak stejný problém řeší můj soused na Dusteru, to si člověk v dnešní době prostě nevybere...koprfilmtatra píše:Dovolím se s Vámi podělit o mé dojmy z nové Lady. Dnes jsem měl možnost si ji osobně prohlédnout v autosalonu v Žilině. Jel jsem tam s rozhodnutím vůz si objednat. Na první pohled je Vesta velmi pěkné auto, velké, s agresivním vzhledem. Při nastupování zaujme úhel otevření dveří, který je opravdu velký. Interiér je velmi prostorný, pěkně zpracovaný, díly slícované, použité tvrdé plasty nejsou na závadu. Pokud si nastavím sedačku řidiče na svou postavu(200cm), tak mám na pracovišti řidiče dostatek místa na nohy, opěrka hlavy však již nestačí ani na nejvyšší poloze. Nad hlavou je ještě pár cm místa. Pokud si sednu za sebe, tak před koleny mám ještě cca.10cm místa k sedadlu řidiče, nicméně na hlavu už žádné. Pokud si za mě sedne člověk běžného vzrůstu, tak je vše v pořádku a místa je opravdu hodně.
Řazení je velmi tuhé, ale má přesné dráhy a krátký chod. Loketní opěrka působí dost chatrně a její nastavení polohy drží jen silou vůle. Osvětlení pro zadní pasažéry jen namontované na střešní čalounění, takže díky chybějícímu uchycení ke karoserii visí na obložení střechy. Sedačku lze dostatečně nastavovat ve všech směrech, jsou příjemné na sezení. Přihrádka u spolujedzce je sice prostorná a osvětelná, ale její mechanismu trpí také velmi chatrným dojmem. Stejně tak madla zadních dveří, které příliš nedrží.
Kufr je prostorný s plnohodnotnou rezervou a dostatkem místa na nářadí, apod. Příjemný je použitý materiál čalounění kufru. Nosníky v kufru však mohly být také čalouněny.
Motorový prostor je přehledný, přístup pro výměnu žárovek více než dobrý, jako dobrý bych označil příštup k olejovému filtru. Moc místa okolo motoru není, takže ukáže až čas, jak lze provádět různé opravy.
Vesta má velkou světlou výšku, což umožňuje pohodlné nasedání, ale také pro mě oblíbený servis spodku bez použití heveru.
Slabinou vozu je však spodek. Zakrytování podběhů se skládá ze 2 dílů, které absolutně nekopírují karoserii. Slouží tedy spíše k zachytávání bahna za tyto plasty. Přední náprava byla na vystaveném voze, který měl najeto jen pár km již značně zasažena korozí. Poloosa, těhlice, tlumič, čepy, ochranný plech kotouče, atd. Stejně tak již počínající koroze výfuku.
Závěr tedy zní: Na Ladu je to určitě velký krok kupředu oproti předchozím typům, bohužel jsem však čekal více. Čekal jsem, že tyto drobné detaily ve zpracování budou dotaženy do konce. Vypadá to však, že se jedná o auto dle evropského stylu dimenzované na přesnou kilometráž a když se k tomu přidá ruská kvalita výroby, tak za 300 000,- mě osobně to příjde mimo..za auto dodělej doma.
Re: Lada Vesta
Lada Vesta se dá objednat i u nás: www.auto-lada.cz, https://www.sauto.cz/osobni/detail/lada ... oFrom=list
Re: Lada Vesta
Už je na mne těch zkratek moderních systémů nějak moc - co to je ?tavri píše:Jak je u Vesty nebo Granty řešeno TPMS?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Lada Vesta
Snímače tlaku v pneumatikách a bolo to tu rozoberané už niekoľkokrát v iných témach...valda1971 píše:Už je na mne těch zkratek moderních systémů nějak moc - co to je ?tavri píše:Jak je u Vesty nebo Granty řešeno TPMS?
Lada 2101 r.v.1980 (1998-2007)/Lada Samara r.v.1990 (2007-)/Lada 2112 r.v.2002 (2010-2020)/Lada Kalina Cross r.v.2016 (2016-)/Lada Vesta SW Cross r.v.2019 (2020-)
Re: Lada Vesta
Jestli tam je taky ta ventilková příšernost nebo systém přes ABS jako u koncernu VW... A pokud ventilky, tak jestli jsou ruské, na jaké frekvenci jedou, ceny, jestli se tlak někde zobrazuje na palubním počítači atd... Noví majitelé Granty to tam jistě mají zaimplementované Jak budete řešit dvoje obutí atd...
Dodge Avenger 2.0 VVT