Niva večne chorá
Moderátor: Moderátoři
Niva večne chorá
Ahoj
Nivu mám už skoro rok ale stále nie a nie ju dostať do poriadneho stavu. Je to 1.7 4bod vstrek 2003 podla tacho 145000 . Potreboval by som poradiť ohľadne... no viac menej všetkého lebo neviem čo je pri lade vada a čo vlastnosť.
Aletaké najakútnejšie:
1. problém s motorm. Za studena ide vyskočiť z auta, nejde na všetky valce (sviečky boli čierne posledne štarty len posuvanie po dvore,) a pokiaľ sa trochu nezohreje tak po rovine zaradím max 2 . Keď sa poriadne zohreje tak motor ani nepočuť. A ide asi normálne, nemám s čím porovnať.....
Diagnostika po opakovanom výmaze chýb ukázala: https://postimg.org/image/ugbffo6qn/
Kde nájdem čidlo nerovnej vozovky, Na zadnej náprave ???
Čidlá asi vymením, ale čo tá chyba zapalovania??
2.Pri motore je takýto plastový valec, asi odlučovač oleja ??? Chýba tam pravdepodobne hadica
https://postimg.org/image/5lrxlllwf/
Čidlo teploty chladiacej kvapaliny ktoré hlási teplotu pre RJ motora nájdem kde ? Z boku od rezervy, na hlave som našiel niečo s jedným vývodom,to asi nie ? Pred diagnostikou som myslel že chyba bude v ňom....
3. Buchnutie pri preraďovaní, pri púšťaní spojky. Je to normálne ?
4. Zadná náprava, Koleso sa chová akoby malo 8 dúfam že neodpadne . To chcem poriešiť výmenou ložísk aj s guferami Len neviem veľkosti. Existuje nejaký online katalóg dielov aj so schémami pre Ladu ?
Fórum som prešiel hore dole niekoľko krát ale niesom z toho o moc múdrejší
A ešte taká podstatná vec, odkiaľ beriete náhrádné diely na slovensku ? automanta je vpohode čo sa kvality týka ?
Za každú radu ďakujem
Nivu mám už skoro rok ale stále nie a nie ju dostať do poriadneho stavu. Je to 1.7 4bod vstrek 2003 podla tacho 145000 . Potreboval by som poradiť ohľadne... no viac menej všetkého lebo neviem čo je pri lade vada a čo vlastnosť.
Aletaké najakútnejšie:
1. problém s motorm. Za studena ide vyskočiť z auta, nejde na všetky valce (sviečky boli čierne posledne štarty len posuvanie po dvore,) a pokiaľ sa trochu nezohreje tak po rovine zaradím max 2 . Keď sa poriadne zohreje tak motor ani nepočuť. A ide asi normálne, nemám s čím porovnať.....
Diagnostika po opakovanom výmaze chýb ukázala: https://postimg.org/image/ugbffo6qn/
Kde nájdem čidlo nerovnej vozovky, Na zadnej náprave ???
Čidlá asi vymením, ale čo tá chyba zapalovania??
2.Pri motore je takýto plastový valec, asi odlučovač oleja ??? Chýba tam pravdepodobne hadica
https://postimg.org/image/5lrxlllwf/
Čidlo teploty chladiacej kvapaliny ktoré hlási teplotu pre RJ motora nájdem kde ? Z boku od rezervy, na hlave som našiel niečo s jedným vývodom,to asi nie ? Pred diagnostikou som myslel že chyba bude v ňom....
3. Buchnutie pri preraďovaní, pri púšťaní spojky. Je to normálne ?
4. Zadná náprava, Koleso sa chová akoby malo 8 dúfam že neodpadne . To chcem poriešiť výmenou ložísk aj s guferami Len neviem veľkosti. Existuje nejaký online katalóg dielov aj so schémami pre Ladu ?
Fórum som prešiel hore dole niekoľko krát ale niesom z toho o moc múdrejší
A ešte taká podstatná vec, odkiaľ beriete náhrádné diely na slovensku ? automanta je vpohode čo sa kvality týka ?
Za každú radu ďakujem
Re: Niva večne chorá
Prozkoumej:
http://forum.ladaklub.com/viewforum.php?f=94 tam najdeš rozkresy a potřebné odkazy......
Co se týče zapalování asi bych nejdříve zkusil vyměnit komplet kabely.....
http://forum.ladaklub.com/viewforum.php?f=94 tam najdeš rozkresy a potřebné odkazy......
Co se týče zapalování asi bych nejdříve zkusil vyměnit komplet kabely.....
®; Člen LKCS
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva večne chorá
Datčik nerovnoj dorogi vyzerá asi takto, je niekde vpravo od kúrenia pri baterke a motorčeku stieračov
Ten valec je nádoba s aktívnym uhlím, na recykláciu benzínových pár. Tak ako je zapojená je v poriadku. Asi by som skontroloval snímač rýchlosti, či nie sú urvané kábliky k nemu, mal by byť na prídavnej prevodovke, prívody k čidlám, konektory, zapaľovací modul a zapaľovacie káble
Ten valec je nádoba s aktívnym uhlím, na recykláciu benzínových pár. Tak ako je zapojená je v poriadku. Asi by som skontroloval snímač rýchlosti, či nie sú urvané kábliky k nemu, mal by byť na prídavnej prevodovke, prívody k čidlám, konektory, zapaľovací modul a zapaľovacie káble
Re: Niva večne chorá
Nahodil som nový zapalovací modul, káble, sviečky a akože dobre. Kable a modul mastersport "germany" ale asi je to čína ?
Len za studena to auto nejde, je bez výkonu, maximálne 2 a pomaličky aspoň pol kilometra potom v rámci možností ok.
Čo sposobuje vadný snímač rýchlosti ?
Nieje to niekto s nivou z okolia bánoviec nad bebravou ?
Len za studena to auto nejde, je bez výkonu, maximálne 2 a pomaličky aspoň pol kilometra potom v rámci možností ok.
Čo sposobuje vadný snímač rýchlosti ?
Nieje to niekto s nivou z okolia bánoviec nad bebravou ?
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva večne chorá
zadni lozisko 62208 2RS C3
lozisko rusove resili takto volnejsi, to dodrz, jinak Ti muze ulkitnout kolo jako me na dalnici ve francii
gufero podle toho, jestli mas uz zesilene poloosy, male neni smerove, velke smerove je, tak na to taky pozor
jinak ja budu davat dvourada vyklapeci loziska 2208-2RS, ale to az nekdy na jare po vyztuzeni napravy
Jaky zvuk to ma ted za studena, jdou vsechny valce? mastersport jsou srajdy a uz mi do nivy nesmi...
lozisko rusove resili takto volnejsi, to dodrz, jinak Ti muze ulkitnout kolo jako me na dalnici ve francii
gufero podle toho, jestli mas uz zesilene poloosy, male neni smerove, velke smerove je, tak na to taky pozor
jinak ja budu davat dvourada vyklapeci loziska 2208-2RS, ale to az nekdy na jare po vyztuzeni napravy
Jaky zvuk to ma ted za studena, jdou vsechny valce? mastersport jsou srajdy a uz mi do nivy nesmi...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Niva večne chorá
Není to v pořádku. Na prostředním nátrubku chybí záslepka a tudy je přisáván falešný vzduch. A nejde o odlučovač oleje, ale o odlučovač benzinových par, následně odsávaných do komory škrtící klapky.mirozv píše: Ten valec je nádoba s aktívnym uhlím, na recykláciu benzínových pár. Tak ako je zapojená je v poriadku
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Niva večne chorá
O tých vyklápacích ložiskách som tu niekde čítal ale už treba asi aj niečo upraviť ?Jarda_NIVA1.7 píše:zadni lozisko 62208 2RS C3
lozisko rusove resili takto volnejsi, to dodrz, jinak Ti muze ulkitnout kolo jako me na dalnici ve francii
gufero podle toho, jestli mas uz zesilene poloosy, male neni smerove, velke smerove je, tak na to taky pozor
jinak ja budu davat dvourada vyklapeci loziska 2208-2RS, ale to az nekdy na jare po vyztuzeni napravy
Jaky zvuk to ma ted za studena, jdou vsechny valce? mastersport jsou srajdy a uz mi do nivy nesmi...
Tak mastersport nevyzeral dobre už od pohľadu, ale keď tu na rusa neviem nič zohnať....
Dnes som zase napichol diagnostiku a príde mi to tak že si to hlási čo chce, vždy niečo iné
Výpadky zapaľovania aj keď som káble modul a sviečky vymenil
Inak ako je to s rozvodmi, akú majú predpísanú životnosť ?
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 927
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva večne chorá
na to vyklopne lozisko neni potreba nic upravovat, protoze ma stejne rozmery... je tam od toho, aby vyrovnalo nesouososti - vyrobni nepresnosti, popr. i mirne ohnutou napravu... rusove to resili volnejsim loziskem a takto vyklopnym to ma resene např. škoda 130 a rapid, i škoda 1000 - 120 ma toto vyklopne, ale tam je to proto, ze tam na kyvne naprave opravdu k nejakemu vyklaneni poloosy dochazi
rozvody maji velkou zivotnost a ty uz mas automaticke napinani, ja mam jeste manualni u 1.7spi, dal jsem si na motor výpustak z prevodovky (jde i z diferaku) s magnetem, vpodstate v mot. oleji se mohou objevit sponky jen z rozvodu a to bych videl na magnetu...
rozvody maji velkou zivotnost a ty uz mas automaticke napinani, ja mam jeste manualni u 1.7spi, dal jsem si na motor výpustak z prevodovky (jde i z diferaku) s magnetem, vpodstate v mot. oleji se mohou objevit sponky jen z rozvodu a to bych videl na magnetu...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva večne chorá
Petře, podla mňa, tá krytka na tom protrednom nátrubku aj tak velmi netesní a prisava to vzduch, či tam je alebo nie
Re: Niva večne chorá
To lehké přisávání je normální. Zkontroluj, jestli se vzduch nepřisává jinde. Možností je tam několik,mirozv píše:Petře, podla mňa, tá krytka na tom protrednom nátrubku aj tak velmi netesní a prisava to vzduch, či tam je alebo nie
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Niva večne chorá
Znak na fotce je OK, ale není na Nivku. Tam je schodný s 2103, ten má jiný obvodový tvar a nahoře je širší než dole. Přidávám foto z 03.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012