po zahřátí nestartuje
Moderátor: Moderátoři
Za tepla sešlápnout pomalu plyn až na podlahu, pak startovat. Nesmí se zmáčknout rychle, jinak to uchlastá akcelerační pumpička.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
ja neviem, ale to je jedno ci stlacis rychlo alebo pomaly, aj tak sa vystrekne cely obsah benzinu pod akceleracnou membranou, ne?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Když stláčíš pomalu, tak to dubu cintá. Rychle je to jeden výstřik. Žádnej propastnej rozdíl to neni.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Tak jest . Karburátory "Lada" nemají obtokový kanálek jako Škodivky tudíž pokud je vše v pořádku dávkuje akcelerační tryska i při pomalém pohybu .Laďuša píše:Když stláčíš pomalu, tak to dubu cintá. Rychle je to jeden výstřik. Žádnej propastnej rozdíl to neni
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
To by teklo ven ! spíš "ideálně propouští spětný ventil .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Re: po zahřátí nestartuje
Cau! Uměl by nekdo poradit? Před časem sem se stal majitelem dalšího ladáka a to vaz 2121 1.6i karburator na LPG. Bohužel kratce po koupi se mě začal projevovat problém že lada za studena chytne prakticky na brnk (startuje na LPG) a otacky drží uplně v pohode. Po nějaké chvili kdy se motor začne ohřívat tak začne i se zaplým sytičem zhasínat (musím nohou drzet otáčky aby nezdechla uplně). Po uplnem zahrátí vydechne naposled a už nejde ani nastartovat. Vůz nechám kde je přijdu druhý den a zas stejný scénář - za studena uplně paráda po ohřátí nic.
Jako první mě napadla cívka - tu jsem vyměnil a možna to lepe chyta ale poroblém se nevyřešil. Napadlo by nekoho co bych měl jeste vymenit/vyčistit. Přemýslel jsem o svíčkách jestli již nejsou hotové ale jinak si nevím rady.
A jěšte jak je dole na prave straně motoru odvětrávání klikové hridele ze kterého jde merka na olej tak jeste kousek pod ní mám díru se závitem ze které mi při otáčkách doslova vystrikuje olej vůbec nevím co tam mohlo být nebo spíš melo být. Je to zhruba v místě, které sem vyznačil na fotce - foto je ilustrační ale mám stejný motor.
Dík moc za případné rady.
Jako první mě napadla cívka - tu jsem vyměnil a možna to lepe chyta ale poroblém se nevyřešil. Napadlo by nekoho co bych měl jeste vymenit/vyčistit. Přemýslel jsem o svíčkách jestli již nejsou hotové ale jinak si nevím rady.
A jěšte jak je dole na prave straně motoru odvětrávání klikové hridele ze kterého jde merka na olej tak jeste kousek pod ní mám díru se závitem ze které mi při otáčkách doslova vystrikuje olej vůbec nevím co tam mohlo být nebo spíš melo být. Je to zhruba v místě, které sem vyznačil na fotce - foto je ilustrační ale mám stejný motor.
Dík moc za případné rady.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: po zahřátí nestartuje
Karb a obyčejné LPG ... to "i" je omyl, že?
Předně rozpohybuj a pošteluj řádně motor na benzín pak má smysl si hrát s plynem.
Provizorně můžeš plyn zkusit rozpohybovat takto: Na reduktoru hledej vrubovaný šroub co jím lze točit prsty. Tím se ladí bohatost na volnoběhu. Točíce vlevo se přidává bohatosti v pravo se ubírá. S postupným prohříváním motoru si se šroubkem hrej a hledej vrchol otáček čímž se dostaneš při zahřátém motoru na optimum. Hlídej si o kolik kam točíš, ať se můžeš v případě neúspěchu vrátit zpět.
Co se týče oleje tak asi nemáš zapojenu nějakou hadici z odvětrávacího traktu, nahoď detailní foto skutečného stavu. Díra se závitem je v místě čidla tlaku oleje, ale to je na kraji bloku u převodovky. Tam co máš kroužek bydlí měrka oleje, ale její díra nemá závit. Pokud je instalován modernější "odvětrávací" element jenž má měrku ve svém těle tak je díra pro původní zátku zaslepena gumovou záslepkou.
Předně rozpohybuj a pošteluj řádně motor na benzín pak má smysl si hrát s plynem.
Provizorně můžeš plyn zkusit rozpohybovat takto: Na reduktoru hledej vrubovaný šroub co jím lze točit prsty. Tím se ladí bohatost na volnoběhu. Točíce vlevo se přidává bohatosti v pravo se ubírá. S postupným prohříváním motoru si se šroubkem hrej a hledej vrchol otáček čímž se dostaneš při zahřátém motoru na optimum. Hlídej si o kolik kam točíš, ať se můžeš v případě neúspěchu vrátit zpět.
Co se týče oleje tak asi nemáš zapojenu nějakou hadici z odvětrávacího traktu, nahoď detailní foto skutečného stavu. Díra se závitem je v místě čidla tlaku oleje, ale to je na kraji bloku u převodovky. Tam co máš kroužek bydlí měrka oleje, ale její díra nemá závit. Pokud je instalován modernější "odvětrávací" element jenž má měrku ve svém těle tak je díra pro původní zátku zaslepena gumovou záslepkou.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: po zahřátí nestartuje
Ahoj, díky za odpověď byl jsem ted nemocný tak jsem nemohl vyfotit. Kazdopádně mam odfoceno o co se jedná. V té díře je závit co mi tam teda chybí?
Re: po zahřátí nestartuje
Klasiky tam mají měrku oleje.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: po zahřátí nestartuje
Pokud je měrka vyvedena z odvětrání klikové hřídele, na místě původní měrky má být ucpávka. Takže rada zní: ucpatvalda1971 píše:Klasiky tam mají měrku oleje.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/