Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou blbost
Moderátor: Moderátoři
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Tento Rytier z východného nemecka už to má asi spočítané, na takom som začínal svoju vodičskú kariéru a kto ho zvládne tak ostatné je hračka
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Model 84... Diodový budíky, karburátor SEDR, kdyby měl šíbr a byl echt, musel by být můj... Bohužel je tato kombinace téměř nesehnatelná, takže zlatý Žigulík!!!
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Je toto v dnešní době vůbec možné? Respektive kdyby něco takového vzniklo, co by to asi bylo za bastarda?
https://www.novinky.cz/auto/422708-tatr ... obilu.html
https://www.novinky.cz/auto/422708-tatr ... obilu.html
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
To je jako ty sporťáky z Favoritu, teď si ale nemůžu vzpomenout na jméno.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Repliky už ve světě existují, jde to prostě do módy. Naposled jsem viděl elektro-moto ČZ-skůtr. Až na absenci výfuku to vapadá docela věrohodně. A známý má "Fichtla" 05, ale tam dost věcí uniká realitě.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
kajman ... eeeh spíše kaipan. L.Laďuša píše:To je jako ty sporťáky z Favoritu, teď si ale nemůžu vzpomenout na jméno.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Kaipan
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Ten skútr ČZ je staré dobré prase, které je zprasené, nemluvě o tom, že to je elektro, špatně dílensky zpracované a předrážené.valda1971 píše:Repliky už ve světě existují, jde to prostě do módy. Naposled jsem viděl elektro-moto ČZ-skůtr. Až na absenci výfuku to vapadá docela věrohodně. A známý má "Fichtla" 05, ale tam dost věcí uniká realitě.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
To jako, že mi předají třeba T87, nebo T600 s 1.9TDI pod přední kapotou? Promiňte, ale opravdu mi to přijde, jako pitomost. Jiná věc by bylo retro auto inspirované proudnicovým dizajnem Tatrovek. Jako je třeba Fiat 500 apod. To by se mohl líbit, ale kdo by to vyráběl? Byl jste někdo v Kopřivnici? Já mám Tatru rád, ale když sem to tam viděl, tak sem se zděsil. Skanzen, jak vyšitej...
Prase ČZ sem viděl na obrázcích, i k ní něco četl a to je opravdu výkřik do tmy...
Prase ČZ sem viděl na obrázcích, i k ní něco četl a to je opravdu výkřik do tmy...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Tohle je zase jedna z miliónu splácanin naší milé žumpy, tedy ehm rádoby novinářů.
Pravdivé jsou v celém článku pouze dvě věci. Za prvé, že se o výrobě nových osobních aut uvažovalo už za minulých majitelů/manažerů Tatry. A druhá je ta, že se dřívější myšlenka oprášila a lehce se o ní uvažuje i dnes. Zatím je to všechno ale v úrovni představ a přání některých nadšenců, resp. manažerů. K praktické realizaci to má setsakra daleko, pokud vůbec můžu takto optimistický obrat použít.
Původní (a vlastně i dnešní) představa je taková, že se má jednat o RETROAUTOMOBIL. Tedy zcela nové auto inspirované některým dřívějším modelem. Idea byla taková, že se osloví některý velký výrobce, který má v nabídce model velikostně a parametricky zhruba odpovídající nově zamýšlené retroTatře. Na jeho základě by se potom postavilo nové auto. V zásadě by se vzal skelet s podvozkem a ten by se ověsil novými bočními panely, kapotami, nárazníky, atp... Auto by se v Tatře tedy prakticky nevyrábělo. Maximálně by zde probíhala finální sborka, atp.
Když se tato úvaha před x lety objevila poprvé, došlo to tak daleko, že na jednom zahraničním webu byla otevřena diskuse na toto téma doplněná o hlasování, ve kterém zvítězil retromodel T-603-ky. Nakonec se tento projekt nerealizoval, protože většina tehdejších "manažerů" měla zcela jiné priority.
Jak dopadne tento nápad dnes, nikdo neví. Já osobně ale nevěřím tomu, že by se kdy dočkal realizace, byť solventních zájemců o koupi by se ve světě (ne u nás) našlo poměrně dost.
Pro bližší představu, jakým směrem se měla retroTatra vydat dodám, že nemělo jít ani o volnou variaci na staré téma ve stylu VW NewBeetle, nebo Fiat 500, ani pseudoreplika. Z již zrealizovaných aut má této filozofii nejblíž Volha V12.
Tato Volha taky nemá s původní Volhou nic společného. Jde o BMW 850 CSi, ze kterého byly odřezány všechny vnější panely a místo nich byly připevněny nové, vyrobené v duchu starých. Jediný díl, který se na celém autě shoduje s původní Carevnou, jsou kryty zadních světel. Všechno ostatní je navrženo a vyrobené nově!
Tolik vyjádření agentury pro uvádění románových příběhů na pravou míru.
Pravdivé jsou v celém článku pouze dvě věci. Za prvé, že se o výrobě nových osobních aut uvažovalo už za minulých majitelů/manažerů Tatry. A druhá je ta, že se dřívější myšlenka oprášila a lehce se o ní uvažuje i dnes. Zatím je to všechno ale v úrovni představ a přání některých nadšenců, resp. manažerů. K praktické realizaci to má setsakra daleko, pokud vůbec můžu takto optimistický obrat použít.
Původní (a vlastně i dnešní) představa je taková, že se má jednat o RETROAUTOMOBIL. Tedy zcela nové auto inspirované některým dřívějším modelem. Idea byla taková, že se osloví některý velký výrobce, který má v nabídce model velikostně a parametricky zhruba odpovídající nově zamýšlené retroTatře. Na jeho základě by se potom postavilo nové auto. V zásadě by se vzal skelet s podvozkem a ten by se ověsil novými bočními panely, kapotami, nárazníky, atp... Auto by se v Tatře tedy prakticky nevyrábělo. Maximálně by zde probíhala finální sborka, atp.
Když se tato úvaha před x lety objevila poprvé, došlo to tak daleko, že na jednom zahraničním webu byla otevřena diskuse na toto téma doplněná o hlasování, ve kterém zvítězil retromodel T-603-ky. Nakonec se tento projekt nerealizoval, protože většina tehdejších "manažerů" měla zcela jiné priority.
Jak dopadne tento nápad dnes, nikdo neví. Já osobně ale nevěřím tomu, že by se kdy dočkal realizace, byť solventních zájemců o koupi by se ve světě (ne u nás) našlo poměrně dost.
Pro bližší představu, jakým směrem se měla retroTatra vydat dodám, že nemělo jít ani o volnou variaci na staré téma ve stylu VW NewBeetle, nebo Fiat 500, ani pseudoreplika. Z již zrealizovaných aut má této filozofii nejblíž Volha V12.
Tato Volha taky nemá s původní Volhou nic společného. Jde o BMW 850 CSi, ze kterého byly odřezány všechny vnější panely a místo nich byly připevněny nové, vyrobené v duchu starých. Jediný díl, který se na celém autě shoduje s původní Carevnou, jsou kryty zadních světel. Všechno ostatní je navrženo a vyrobené nově!
Tolik vyjádření agentury pro uvádění románových příběhů na pravou míru.
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Tady něco podobného. Ale je to pouze přeroubovaný W311...
https://www.youtube.com/watch?v=eH7l_bQDajQ
https://www.youtube.com/watch?v=eH7l_bQDajQ
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Předně byc řek, že současnej majitel Tatry je hodně racionální, díky čemuž jí postavil relitvně na nohy, tudíž si myslím že a realizaci tohodle nedojde, protože je to naopak dost iracionální projekt. Smysl by to mělo pro nějakýho malýho úpravce nebo výrobce. Ne pro někoho kdo žije z úplně jinýho segmentu. Ale jako vypuštění balonku do novin aby se trochu o Tatře mluvilo to není špatný.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
Já bych možná začal civilní verzí tohodle:
a věřím, že ti hoši by to nějak zvládli sami. S menší podporou automobilky
a věřím, že ti hoši by to nějak zvládli sami. S menší podporou automobilky
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
no tak oni to snad i nějakej čas nabízeli ale úspěch to tedy moc nemělo
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Jiná auta všeobecně, aneb netřeba nové téma na každou bl
To si asi pleteš s Tatrou 700. Tohle je přeci jen něco jiného. Trochu.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red