Nie je za čo,keď budem vedieť rád poradímKRAES píše:"stano112" - vďaka za skúsenosti...


Moderátor: Moderátoři
Nie je za čo,keď budem vedieť rád poradímKRAES píše:"stano112" - vďaka za skúsenosti...
Chcel by som k tomuto pridať ešte nejaký poznatok a skúsenosť po najazdení 10000 km.Keď som to auto kúpil,tak som aj ja bol trocha mimo z tých rozjazdov.Ono sa to javí ako lenivé nepružné,ale je to len o zvyku.Ten elektronický pedál reaguje úpne ináč ako na 2112 kde je ešte lankový.Aj na voľnobežných otáčkach keď tomu človek pridá,tak tá reakcia je taká neochotnejšia,akoby spomalená oproti 2112,hlavne keď je ten motor studený-možno je to tak zámerne.Ináč ani pri studenom štarte v tomto zimnom obdobý otáčky motora nikdy nevystúpili podľa otáčkomera nad 1000-1100 otáčok.Ale čo je dôležité,pri rozjadne ani trocha neprotestuje a nemá ani najmenší náznak,že by chcel chcípnuť.Stačí sa len dotknúť plynu a púšťať spojku a bez žiadneho trhania,skákania,protestov sa rozbehne...Napríklad som sa raz posúval v menšej kolóne pred križovatkou a bolo to do takého strmšieho kopčeka a zase stačilo len ťuknúť na plyn,pustiť spojku a autičko pekne zabralo,dokonca som dal nohu z plynu dolu a ono to išlo pekne ďalej aj do toho kopca bez akýchkoľvek protestov na voľnobeh.Takže po čase som si zvykol a začalo sa mi to normálne aj lúbiťKRAES píše:...vyzerá to, že motor tiež niečo zvládne, keď mi ani raz nezdochol a prvé rozjazdy boli fakt na dosť nízkych otáčkach motora...
Noo,nie je to tak celkom pravda...Alarm to určite má,je napojený na klaksón na aute a trúbi to keď sú otvorené alebo zle zavreté dvere vrátane kufra.V návode sa píše,že je auto rozdelené na určité zóny ochrany,ale nejak som to ešte neštudoval a alarm sa aktivuje DO.Ak je alarm aktivovaný bliká na palubovke oranžová kontrolka symbolu auta v určitých intervaloch.Ak auto zamkneš len kľúčom,alarm nie je aktívny.Ak je však zamknutý DO,klúčom ho síce otvoríš,len sa v tom momente rozbľačíKRAES píše:"Cory" - má len imobilizér a centrálne ovládanie v kľúči.
Já měl z výroby nastavené na DO jen odemknutí řidičových dveří, dle návodu jsem to přenastavil na všechny, jak píše Cory. Ono těch možných vychytávek je tam víc - k tomu mi Cory také pomohlCory píše:Takze ten alarm, resp. cely elektropaket je rovnaky ako na Priore. Akurat, ak som to spravne pochopil, tak zvnutra sa kufor tiez otvara dvojklikom? Malo by to fungovat na jedno zatlacenie, ale mozno to uz maju inak. A inak, da sa k tomu pripojit aj otrasove cidlo, RJ ma na to specialny vyvod na univerzalne cidlo
A tiez sa ti auto odomyka tak, ze na prve stlacenie vodicove dvere a na druhe ostatne? Da sa to prenastavit aby sa dvere odomykali vsetky naraz.
Tak to je paráda, o týchto možnostiach pri LUX-e mi zatiaľ nikto nepovedal, asi možno pre to, že som riešil ICE a na alarm som sa nepýtal. Tak nie je už nutné alarm riešiť, ale asi sa budem snažiť ho len rozšíriť o GSM volač, aby som na diaľku vedel, čo sa s autom robí."stano112" Noo,nie je to tak celkom pravda...
V techničáku máš origo 175/65 R 14 alternatívne 185/60 R14 185/55 R 15 195/55 R 15.3enit píše:Jaké to má tedy v techničáku zapsané povolené rozměry disků a pneumatik?
To jsi vyrazil do Slovlady, aby ti zapsali jiný rozměr pneu?
Noo ono je to tým,že o dosť možnostiach Luxky nevedia ani ony samiKRAES píše:Tak to je paráda.."stano112" Noo,nie je to tak celkom pravda...