JmJ píše:
Ja si myslim, ze nezalezi na velikosti firmy, zalezi na tom, jak se k tomu seriozne postavi jak prodejce, tak vyrobce. A ja s definitivni platnosti rikam, ze na to ve svazu mrdaji a jsme jim uplne u riti. Maji sve starosti, jak opakovanym prodejem a zpetnym nakupem zdecimovaneho podniku vydelat balik a to vse s podporou statu, ktery v tom zajiste bude take velmi zainteresovan (ojebani zapadniho investora vzdy posili narodni hrdost).
Nemyslim ze mas pravdu. Skratka rusi do toho v ich nie idealnej fin. situacii a potencionalnej dalsej vlne nejakych vymyslenych stupidnych sankcii do toho zkratka peniaze tlacit nebudu.
Na to aby tu fungival poriadny dovoz so skladovou zasobou aut aj dielov, medialnym krytim a jednym stredne velkym autocentrom potrebujes milion eur / 30 mega Kc. Kto by do toho bol ochotny ist?
Jeden seriozny predajca to nepotiahne ani nahodou. U nas v Moravciach sa Krupa moze snazit kolko chce, je zkratka maly.
Nieco o tom viem, podnikam a predtym robil u velkeho dovozcu z mimo EU s obratom v mil. USD. Firmiciek co rok dva uspesne dovazali a potom padli na nepruznych reklamaciach , upadku trhu a nedostatocnej rezerve na preklenutie, takych som uz videl a zazil desiatky.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2012 LUX (2024 - veterán)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.