
Kdyz jsem dostal auto zpet po generalce, tak mi teplomer pri bezne zahratem motoru neukazoval polovinu, ale neco nad. Overil sem, ze na funkcni motoru to nema vliv a po konzultaci s vasatorem se prislo na to, ze mcezovi to naopak ukazuje min, takze on ma asi moje cidlo a ja jeho. Myslel sem si, ze cidla jsou stejna, ale cert vi.
Cidla jsem na jarnim sraze prohodili. Cestou domu byla teplota pekne v polovine, takze u me vsechno ok. Doma jsem si vsiml, ze pri prehazovani sme zahodili gumovou krytku cidla. Tak sem si rekl, ze tam nejakou dam. Udelal jsem ji z maznety spojkoveho valce. Pekne tam pasovala, proste krasa. Ovsem teplota zacala ukazovat pri bezne jizde nekde 3/4 budiku. Opet sem zjistil, ze motoru jinak nic neni, teplota se tam drzi, proste asi neco v elektrice ci co. Cestou na sraz na dalnici me napadlo, ze jedine, co sem s tim delal, byla ta gumova krytka. Tak sem ji ve vyskove sundal. Cestou pres moravsky kras sem to nesetril, (3 predjete vozy vcetne audi A6 hovori za vse

Vysvetleni mam jen jedno, ze to cidlo se pod tou gumovou krytkou nechladilo a ukazovala min o 5 stupnu vic nez melo. Ve snu by me to nenapadlo.