![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kdyz jsem dostal auto zpet po generalce, tak mi teplomer pri bezne zahratem motoru neukazoval polovinu, ale neco nad. Overil sem, ze na funkcni motoru to nema vliv a po konzultaci s vasatorem se prislo na to, ze mcezovi to naopak ukazuje min, takze on ma asi moje cidlo a ja jeho. Myslel sem si, ze cidla jsou stejna, ale cert vi.
Cidla jsem na jarnim sraze prohodili. Cestou domu byla teplota pekne v polovine, takze u me vsechno ok. Doma jsem si vsiml, ze pri prehazovani sme zahodili gumovou krytku cidla. Tak sem si rekl, ze tam nejakou dam. Udelal jsem ji z maznety spojkoveho valce. Pekne tam pasovala, proste krasa. Ovsem teplota zacala ukazovat pri bezne jizde nekde 3/4 budiku. Opet sem zjistil, ze motoru jinak nic neni, teplota se tam drzi, proste asi neco v elektrice ci co. Cestou na sraz na dalnici me napadlo, ze jedine, co sem s tim delal, byla ta gumova krytka. Tak sem ji ve vyskove sundal. Cestou pres moravsky kras sem to nesetril, (3 predjete vozy vcetne audi A6 hovori za vse
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Vysvetleni mam jen jedno, ze to cidlo se pod tou gumovou krytkou nechladilo a ukazovala min o 5 stupnu vic nez melo. Ve snu by me to nenapadlo.