Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Moderátor: Moderátoři
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Zdravím z Meziboří, Vašková diagnóza se potrvrdila. Starter ok, kontakty cívky opálené.
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
He he, to znam... Mam to same s vozikem..
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Tak Martin právě odjel. Provedli jsme rozebrání cívky starteru, očištění opálených kontaktů, pár fíglů, složili to a ... pak jsem si všiml, že Martinovi u palivové pumpy teče benzín, opravil jsem tudíž ještě uvolněný nátrubek hadice. Zkušební start klapnul na jedničku, tak jsem ještě omrknul jestli na emisích nešahali do palivové směsi, opět nastavil správný volnoběh a bylo
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Hmm, taky bych chtěl mít STK. Bohužel mam pouze TK...
STK - stanice technické kontroly
TK - technická kontrola
Chtěl bych, aby se lidi naučili, že udělat STK je prostě blbost.
STK - stanice technické kontroly
TK - technická kontrola
Chtěl bych, aby se lidi naučili, že udělat STK je prostě blbost.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
To je na mne Také bych to mohl pojmout, že mám za sebou Státní technickou kontrolu No, vytáhnul jsem poslední protokol a nemám "STK" ani "TK" - ale "TP" (Technická prohlídka)Laďuša píše:Hmm, taky bych chtěl mít STK. Bohužel mam pouze TK...
STK - stanice technické kontroly
TK - technická kontrola
Chtěl bych, aby se lidi naučili, že udělat STK je prostě blbost.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
To je na víc lidí a skoro bych řek, že na většinu Ale TP mě taky překvapuje, přiznávam. Prostě zažíme si to takhle: na STK se dělá TP. A fertik.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Když nevíš že ti skončila stk tak jsi v pohodě,vyzkoušeno než mě chytli v praze orgáni ,přel jsem se s nima že ji mám protože jsem si myslel že mám jen špatně štíplou známku tak jsem nakonec vyvázl z dvěma stovkama a naoko prošlou lékárničkou abych nepřišel o body ,tak byli na mě hodní ,po příjezdu domů jsem z velkého zjistil že měli pravdu
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Tak to je dobře, že Martin dojel bez chcípnutí až k Tobě a všechno se nakonec podařilo.Vašátor píše:Tak Martin právě odjel. Provedli jsme rozebrání cívky starteru, očištění opálených kontaktů, pár fíglů, složili to a ... pak jsem si všiml, že Martinovi u palivové pumpy teče benzín, opravil jsem tudíž ještě uvolněný nátrubek hadice. Zkušební start klapnul na jedničku, tak jsem ještě omrknul jestli na emisích nešahali do palivové směsi, opět nastavil správný volnoběh a bylo
Taky jsem to tipoval na špatný silový kontakt. Nakonec jsme to na místě nerozebírali. Za prvé nebylo po ruce moc nářadí a zadruhé (a to hlavně) již areál STK zavíral, takže zahajovat tam nějakou akci nemělo velký smysl. Zejména ne potom, co Tě Martin diplomatickým tlakem přesvědčil, že to vlastně ještě dnes chceš opravit sám.
Jestli's opravil (zvednul) i volnoběh, tak je to jen dobře. Ten se mě vůbec nelíbil. Nejspíš to rozhasili na emisích. Díky tomu to Martinovi během cesty taky chcíplo. Teda chcíplý a nestartující Žigul v odpolední špičce v zúžení na Žabovřeské v Pisárkách byl pro všechny zcela jistě silný zážitek.
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Laduso a neni to jedno? Dneska jsem mel jine starosti nez rozlisovat mezi TP a STK. Kdyz napisu, ze mam STK, vsichni budou vedet co tim myslim. Kdyz napisu TP, budou si vsichni myslet, ze jsem ztratil technicky prukaz.
Kazdopadne diky vsem dnes zucastnenym za spolupraci. Hurikanovi za rychlou pomoc s roztlacovanim a naslednym prevozem pres Brno. Kdyz jsme to v arealu STK (nebo mam spis psat, ze to bylo v arealu kde se provadi mereni emisi a technicke prohlidky vozidel? Tj. METPV?) auto uspesne ozivili takzvanou metodou roztlacenim, chtel jsem mu podekovat a poslat svou cestou. No, jeste ze se nenechal... Jinak by muj zdechly zigul stal uprostred triproudovky, ktera se presne v tom miste sbihala do jednoho pruhu, jeste ted...
Pak neodolal dalsi lakave moznosti roztlaceni, kdyz me z vlastni iniciativy doprovodil na benzinku, abych si pred cestou na Vysocinu doplnil pohonne hmoty. Tentokrat jsme alespon uz roztlacovali naposled a planovane.
No a dalsi cast pribehu patri Vaskovi a jeho klasickemu umu. Jen teda chudak - kamarad nekamarad, me by asi je..., kdyby se mi takhle nekdo vnutil Diky moc! Co s tim bylo netreba vypisovat, najdete to vyse. Cestou zpet jsem se konecne krasne projel a je vse fajn.
Jen teda ani na zpatecni ceste, tedy spise na konci nebyla nuda. Dojel jsem pred barak, zastavil, vypnul svetla, vypnul radio, chcipnul motor, vyndal klicek a otevrel dvere. Jenze lampicka na sloupku nesvitila. Tak jsem ji zkusil zapnout - nic. Spolujezdce? Taky nic. Tak svetla? Nic. Ok, nastartovat - nic.
Hmm, otevrel jsem kapotu, kontakty na baterce dotazene, kabely ok a zkusil jsem zahybat s klickou odpojovace a ejhle - odpojeno. Po otoceni do spravne polohy je vse opet ok.
Jak se tomu stalo je vsak zahadou - auto naprosto v poradku zajelo az na misto a az po vypnuti motoru se rozbilo. To, ze se tomu stalo tak po ceste a nejakym pro me zahadnym zpusobem to nejenom neodpojilo motor, ale ani zadny spotrebic neverim.
Ze ma vymena klinku vliv na skrinku zapalovani jsem jiz pred par lety potvrdil, ale ze vypnuti zapalovani ma vliv na odpojovac, to je pro mne novinka...
A dost psani a do postele! Dobrou.
Hurikan, pred stanici technicke kontroly (rozumej STK) resi vzniklou situaci nastrojem predepsanym od vyrobce.
(Za povsimnuti stoji jiste i firemni tricko "Albert". Ani nechci vedet, kterou pokladni po konci sichty kde prepadl a svleknul...
Prozatim doprovodne, za par minut odtahove vozidlo. O par krizovatek dale mne Hurikan rozsekal tim, ze zacal v aute nahanet mouchu policejni placackou (ehm pardon, spravne je to "Zastavovaci terc pro policisty a bezpecnostni slozky")
No a sovetsky vergl po prijezdu na dilnu...
Kazdopadne diky vsem dnes zucastnenym za spolupraci. Hurikanovi za rychlou pomoc s roztlacovanim a naslednym prevozem pres Brno. Kdyz jsme to v arealu STK (nebo mam spis psat, ze to bylo v arealu kde se provadi mereni emisi a technicke prohlidky vozidel? Tj. METPV?) auto uspesne ozivili takzvanou metodou roztlacenim, chtel jsem mu podekovat a poslat svou cestou. No, jeste ze se nenechal... Jinak by muj zdechly zigul stal uprostred triproudovky, ktera se presne v tom miste sbihala do jednoho pruhu, jeste ted...
Pak neodolal dalsi lakave moznosti roztlaceni, kdyz me z vlastni iniciativy doprovodil na benzinku, abych si pred cestou na Vysocinu doplnil pohonne hmoty. Tentokrat jsme alespon uz roztlacovali naposled a planovane.
No a dalsi cast pribehu patri Vaskovi a jeho klasickemu umu. Jen teda chudak - kamarad nekamarad, me by asi je..., kdyby se mi takhle nekdo vnutil Diky moc! Co s tim bylo netreba vypisovat, najdete to vyse. Cestou zpet jsem se konecne krasne projel a je vse fajn.
Jen teda ani na zpatecni ceste, tedy spise na konci nebyla nuda. Dojel jsem pred barak, zastavil, vypnul svetla, vypnul radio, chcipnul motor, vyndal klicek a otevrel dvere. Jenze lampicka na sloupku nesvitila. Tak jsem ji zkusil zapnout - nic. Spolujezdce? Taky nic. Tak svetla? Nic. Ok, nastartovat - nic.
Hmm, otevrel jsem kapotu, kontakty na baterce dotazene, kabely ok a zkusil jsem zahybat s klickou odpojovace a ejhle - odpojeno. Po otoceni do spravne polohy je vse opet ok.
Jak se tomu stalo je vsak zahadou - auto naprosto v poradku zajelo az na misto a az po vypnuti motoru se rozbilo. To, ze se tomu stalo tak po ceste a nejakym pro me zahadnym zpusobem to nejenom neodpojilo motor, ale ani zadny spotrebic neverim.
Ze ma vymena klinku vliv na skrinku zapalovani jsem jiz pred par lety potvrdil, ale ze vypnuti zapalovani ma vliv na odpojovac, to je pro mne novinka...
A dost psani a do postele! Dobrou.
Hurikan, pred stanici technicke kontroly (rozumej STK) resi vzniklou situaci nastrojem predepsanym od vyrobce.
(Za povsimnuti stoji jiste i firemni tricko "Albert". Ani nechci vedet, kterou pokladni po konci sichty kde prepadl a svleknul...
Prozatim doprovodne, za par minut odtahove vozidlo. O par krizovatek dale mne Hurikan rozsekal tim, ze zacal v aute nahanet mouchu policejni placackou (ehm pardon, spravne je to "Zastavovaci terc pro policisty a bezpecnostni slozky")
No a sovetsky vergl po prijezdu na dilnu...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10577
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Třeba nepřepadnul a triko shodila sama . L.mceza píše:... . Za povsimnuti stoji jiste i firemni tricko "Albert". Ani nechci vedet, kterou pokladni po konci sichty kde prepadl a svleknul... .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
nech to jazdí, pre posadnuté auto náhodnými poruchami treba dobrého kňaza s náradím hlavne to kladivo
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)
Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
taky odpojovac je dobra vec, hlavne ked to za jazdy odpoji baterku a nielen ze ju nedobija, ale cakas co vsetko to odnesie, kedze prud generovany alternatorom vlastne nema kam tiect.... preto odpojovac do mojich aut nesmie ani ked je to u lpg povinne...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10577
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Sorry za OT . to je povinne iba u Vas, alebo vsade?Majo píše:... odpojovac ... u lpg povinne...
Já to v kombíku nemám a u předchozích aut taky ne , jeden kus (bez kličky) se mi válí ve vratech od stodoly, původně na kombíku, ale šel ven jako první. Na STK-ME po něm netoužili. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
V CZ to určitě povinné není, měl jsem x LPG aut a nikdy to nikdo nemontoval a na TK nepožadoval. Honza
Re: Zahraniční vůz po dědovi - VAZ 2101
Pokud by měl mít odpojovač smysl (bezpečnost) musel by být jako u závoďáků v kabině. V motoru je dobrý tak při odstávce auta.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012