Diagnostika Lada Niva - 4 bod
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10589
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
Na diagnostiku 1,7 SPi existuje přístroj. Jmenuje se Tech-1. Obávám se, že jej neseženeš - prostě nejsou. Já sice takový mám, k prodeji není.
Jinak co se týče vlastní diagnostiky. Ono není v podstatě co diagnostikovat. Buď C-E nesvítí a vše je v normě, nebo C-E svítí a pak je něco špatně.
Ke kontrole elektroniky u SPi není přístroj potřeba, stačí jeden, 5 cm dlouhý, káblík.
Elektronika pro motor SPi je malá a jednoduchá, co je taky potřeba k ovládání a sběru dat z necelých 10 čidel?
Diagnostika 1,7 SPi je jednoduchá. Kdyby jsi, zde na foru, použil funkci "hledat", případně se podíval do sekce FAQ - tak by jsi našel.
Protentokrát Ti pomůžu: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=14735
L.
PS: napřed hledej, čti a snaž se pochopit, potom se ptej! Myslím, že zde na foru, vše je a celkem slušně zpracováno a zodpovězeno
Jinak co se týče vlastní diagnostiky. Ono není v podstatě co diagnostikovat. Buď C-E nesvítí a vše je v normě, nebo C-E svítí a pak je něco špatně.
Ke kontrole elektroniky u SPi není přístroj potřeba, stačí jeden, 5 cm dlouhý, káblík.
Elektronika pro motor SPi je malá a jednoduchá, co je taky potřeba k ovládání a sběru dat z necelých 10 čidel?
Diagnostika 1,7 SPi je jednoduchá. Kdyby jsi, zde na foru, použil funkci "hledat", případně se podíval do sekce FAQ - tak by jsi našel.
Protentokrát Ti pomůžu: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=14735
L.
PS: napřed hledej, čti a snaž se pochopit, potom se ptej! Myslím, že zde na foru, vše je a celkem slušně zpracováno a zodpovězeno
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
Dakujem vam za vsetky odpovede, Check nesvieti, pri otoceni kluca sa rozvieti a po starte zhasne,to by malo byt v pohode ,skusim to i tak vyblikat
Lada Niva r.v.1999,1.7i, 59 KW
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
Nejsem si jist zda li máš 4 bod
Edit: to už jsem chtěl psát ráno. Problematika SPi nepatří do topicu MPi . L.
Edit: to už jsem chtěl psát ráno. Problematika SPi nepatří do topicu MPi . L.
®; Člen LKCS
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
Čaute,
viete mi niekto poradiť čo znamená chybový kód P2187
mám Nivu 1.7MPI r.v.2010
vopred vďaka
viete mi niekto poradiť čo znamená chybový kód P2187
mám Nivu 1.7MPI r.v.2010
vopred vďaka
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 929
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
-> Luděk Musil:
toto predpokladam SPi neumi, ale MPi to bude umět...
http://www.projekt-tech.cz/?50,autel-ma ... hrysler-gm
toto predpokladam SPi neumi, ale MPi to bude umět...
http://www.projekt-tech.cz/?50,autel-ma ... hrysler-gm
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
Si si isty ze na druhom mieste je "2"?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
chudobna zmes... mas LPG, vsak?fiam píše:Čaute,
viete mi niekto poradiť čo znamená chybový kód P2187
mám Nivu 1.7MPI r.v.2010
vopred vďaka
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
LPG nemám
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
na voľnobeh to vynecháva valce, ale počas jazdy ide motor normálne.....
vymenil som vstrekovače, podtlakový ventil, čerpadlo, zapaľovacie káble, sviečky, riadiačku, zapaľovací modul a stále to robí...
máte ešte tip..
žeby ešte lambda sonda???
vymenil som vstrekovače, podtlakový ventil, čerpadlo, zapaľovacie káble, sviečky, riadiačku, zapaľovací modul a stále to robí...
máte ešte tip..
žeby ešte lambda sonda???
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
Diagnostika kódy "ošíbok" nehlási? Čo servo voľnobehu? Robí to na studenom, alebo teplom motore? Čo opakovaný štart? Mne na desiatke po naštartovaní studeného motora išiel trhane, kým sa trochu neohrial. Potom opakované štarty boli v poriadku. Vymenil som snímač polohy škrtiacej klapky, a zatiaľ je to v poriadku.
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
a odkial si? asi by to chcelo poriadnu diagnostiku predtym nez vymenis cele auto.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
som z BA
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: čtv črc 21, 2016 14:03
- Bydliště: Jílové
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
Zdravím, mám dorbný problém s nivou r. v. 2009, 1,7 MPi, koupeno z druhé ruky na začátku roku, najeto 95 000 km, poprosil bych Vás o pár rad.
Popis situace:
Zažehla se kontrolka CHE, načtena chyba ve výfukových plynech, provedeno smazání. Po necelých 100 Km CHE svítil znovu, chvíli ježděno, mezi tím Lambda odpojena, a nejen na ní pročištěny kontaky Kontaktolem. Dále pak nové svíčky, vzduchový i palivový filtr, natanováno Shell V Powet Nitro + a přidán VIF Super benzín. Chtěl jsem mít jistotu, že v tomhle chyba nahoře na motru nebyla, pravda, svíčky měly odrth daleko za povolenou hodnotou, fitrt vzduchu špinavý, šedý i nahoře. Od té chvíle najeto cca 80 km. Po výměně výše zmíněných komponent auto mezi 2500 a 3000 ot. občas škubne při plynulé jízdě, při akceleraci ne. CHE svítí dále.
Dnes znovu načtení, 2 chyby. První je chyba snímače rychlosti (neurčitý signál), další chybou byl nedostatečný signál z váhy vzduchu. Obojí smazáno, po 8 km svítí znovu, jestli to jsou zas obě je neznánmo, v dalším textu počítáno s oběma chybama.
Spoustu jsem toho tady přečetl, níže uvedené věci mi nejsou zcela jasné:
Má neurčitý signál jinou možnost než rozbité čidlo, tedy koupit nové a kde to čidlo je? (Opravdu na pravé straně bloku nad poloosou?) Může to mít vliv na to škubání? S možným vlivem pal. filtru počítám, je to fitlron, stíhat nemusí, výš než na 3000 tis netočím.
Má smysl čistit váhu vzduchu, nebo mám koupit novou? Návod na diagnostiku jsem četl, zkusím ji provést.
S cenami oněch čidel jsem srozumněn, s výdaji počítám.
Předem děkuji za případné odpovědi, pokud je to ve špatném vlákně, prosím o přesun.
Popis situace:
Zažehla se kontrolka CHE, načtena chyba ve výfukových plynech, provedeno smazání. Po necelých 100 Km CHE svítil znovu, chvíli ježděno, mezi tím Lambda odpojena, a nejen na ní pročištěny kontaky Kontaktolem. Dále pak nové svíčky, vzduchový i palivový filtr, natanováno Shell V Powet Nitro + a přidán VIF Super benzín. Chtěl jsem mít jistotu, že v tomhle chyba nahoře na motru nebyla, pravda, svíčky měly odrth daleko za povolenou hodnotou, fitrt vzduchu špinavý, šedý i nahoře. Od té chvíle najeto cca 80 km. Po výměně výše zmíněných komponent auto mezi 2500 a 3000 ot. občas škubne při plynulé jízdě, při akceleraci ne. CHE svítí dále.
Dnes znovu načtení, 2 chyby. První je chyba snímače rychlosti (neurčitý signál), další chybou byl nedostatečný signál z váhy vzduchu. Obojí smazáno, po 8 km svítí znovu, jestli to jsou zas obě je neznánmo, v dalším textu počítáno s oběma chybama.
Spoustu jsem toho tady přečetl, níže uvedené věci mi nejsou zcela jasné:
Má neurčitý signál jinou možnost než rozbité čidlo, tedy koupit nové a kde to čidlo je? (Opravdu na pravé straně bloku nad poloosou?) Může to mít vliv na to škubání? S možným vlivem pal. filtru počítám, je to fitlron, stíhat nemusí, výš než na 3000 tis netočím.
Má smysl čistit váhu vzduchu, nebo mám koupit novou? Návod na diagnostiku jsem četl, zkusím ji provést.
S cenami oněch čidel jsem srozumněn, s výdaji počítám.
Předem děkuji za případné odpovědi, pokud je to ve špatném vlákně, prosím o přesun.
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
Cisteniu vahy vzduchu ja neverim, pokial ide o kontakty v konektore, to ano, ale samotne vnutro je dost citlive a precistenie len oddiali nevyhnutne(ak vobec)
Snimac rychlosti je pod autom, na pridavnej prevodovke v jej najnizsom bode a dost na rane. Casto byvaju poskodene kable, to sa da posudit vizualne. Samotne cidlo je pomerne lacne, ale aj tak by som skontroloval najprv kable a tiez precistil konektor kontoxom.
Teoreticky by to sklbanie mohlo sposobovat to cidlo rychlosti, urcite by som najprv poriesil to, nez by som skumal co dalej...
Snimac rychlosti je pod autom, na pridavnej prevodovke v jej najnizsom bode a dost na rane. Casto byvaju poskodene kable, to sa da posudit vizualne. Samotne cidlo je pomerne lacne, ale aj tak by som skontroloval najprv kable a tiez precistil konektor kontoxom.
Teoreticky by to sklbanie mohlo sposobovat to cidlo rychlosti, urcite by som najprv poriesil to, nez by som skumal co dalej...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: čtv črc 21, 2016 14:03
- Bydliště: Jílové
Re: Diagnostika Lada Niva - 4 bod
Čidlo rychlosti je vedle náhonu tachometru? No pokud ano, tak se mi z něj podařilo v lese utrhnout kabely od zásuvky, takže bude potřeba to opravit a na tuhle práci se zrovna netěším s ohledem na ten štekr.
Jinak děkuji za rady, odpoledne a zítra se pustím do práce.
Jinak děkuji za rady, odpoledne a zítra se pustím do práce.