Na diagnostiku 1,7 SPi existuje přístroj. Jmenuje se Tech-1. Obávám se, že jej neseženeš - prostě nejsou. Já sice takový mám, k prodeji není.
Jinak co se týče vlastní diagnostiky. Ono není v podstatě co diagnostikovat. Buď C-E nesvítí a vše je v normě, nebo C-E svítí a pak je něco špatně.
Ke kontrole elektroniky u SPi není přístroj potřeba, stačí jeden, 5 cm dlouhý, káblík.
Elektronika pro motor SPi je malá a jednoduchá, co je taky potřeba k ovládání a sběru dat z necelých 10 čidel?
Diagnostika 1,7 SPi je jednoduchá. Kdyby jsi, zde na foru, použil funkci "hledat", případně se podíval do sekce FAQ - tak by jsi našel.
Protentokrát Ti pomůžu: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=14735
L.
PS: napřed hledej, čti a snaž se pochopit, potom se ptej! Myslím, že zde na foru, vše je a celkem slušně zpracováno a zodpovězeno
na voľnobeh to vynecháva valce, ale počas jazdy ide motor normálne.....
vymenil som vstrekovače, podtlakový ventil, čerpadlo, zapaľovacie káble, sviečky, riadiačku, zapaľovací modul a stále to robí...
máte ešte tip..
žeby ešte lambda sonda???
Diagnostika kódy "ošíbok" nehlási? Čo servo voľnobehu? Robí to na studenom, alebo teplom motore? Čo opakovaný štart? Mne na desiatke po naštartovaní studeného motora išiel trhane, kým sa trochu neohrial. Potom opakované štarty boli v poriadku. Vymenil som snímač polohy škrtiacej klapky, a zatiaľ je to v poriadku.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť. LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013 LADA 2112 6.9.2013- LADA 21214 23.4.2016-
Zdravím, mám dorbný problém s nivou r. v. 2009, 1,7 MPi, koupeno z druhé ruky na začátku roku, najeto 95 000 km, poprosil bych Vás o pár rad.
Popis situace:
Zažehla se kontrolka CHE, načtena chyba ve výfukových plynech, provedeno smazání. Po necelých 100 Km CHE svítil znovu, chvíli ježděno, mezi tím Lambda odpojena, a nejen na ní pročištěny kontaky Kontaktolem. Dále pak nové svíčky, vzduchový i palivový filtr, natanováno Shell V Powet Nitro + a přidán VIF Super benzín. Chtěl jsem mít jistotu, že v tomhle chyba nahoře na motru nebyla, pravda, svíčky měly odrth daleko za povolenou hodnotou, fitrt vzduchu špinavý, šedý i nahoře. Od té chvíle najeto cca 80 km. Po výměně výše zmíněných komponent auto mezi 2500 a 3000 ot. občas škubne při plynulé jízdě, při akceleraci ne. CHE svítí dále.
Dnes znovu načtení, 2 chyby. První je chyba snímače rychlosti (neurčitý signál), další chybou byl nedostatečný signál z váhy vzduchu. Obojí smazáno, po 8 km svítí znovu, jestli to jsou zas obě je neznánmo, v dalším textu počítáno s oběma chybama.
Spoustu jsem toho tady přečetl, níže uvedené věci mi nejsou zcela jasné:
Má neurčitý signál jinou možnost než rozbité čidlo, tedy koupit nové a kde to čidlo je? (Opravdu na pravé straně bloku nad poloosou?) Může to mít vliv na to škubání? S možným vlivem pal. filtru počítám, je to fitlron, stíhat nemusí, výš než na 3000 tis netočím.
Má smysl čistit váhu vzduchu, nebo mám koupit novou? Návod na diagnostiku jsem četl, zkusím ji provést.
S cenami oněch čidel jsem srozumněn, s výdaji počítám.
Předem děkuji za případné odpovědi, pokud je to ve špatném vlákně, prosím o přesun.
Cisteniu vahy vzduchu ja neverim, pokial ide o kontakty v konektore, to ano, ale samotne vnutro je dost citlive a precistenie len oddiali nevyhnutne(ak vobec)
Snimac rychlosti je pod autom, na pridavnej prevodovke v jej najnizsom bode a dost na rane. Casto byvaju poskodene kable, to sa da posudit vizualne. Samotne cidlo je pomerne lacne, ale aj tak by som skontroloval najprv kable a tiez precistil konektor kontoxom.
Teoreticky by to sklbanie mohlo sposobovat to cidlo rychlosti, urcite by som najprv poriesil to, nez by som skumal co dalej...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Čidlo rychlosti je vedle náhonu tachometru? No pokud ano, tak se mi z něj podařilo v lese utrhnout kabely od zásuvky, takže bude potřeba to opravit a na tuhle práci se zrovna netěším s ohledem na ten štekr.
Jinak děkuji za rady, odpoledne a zítra se pustím do práce.