Lepší než si koupit naftu.Marek píše:Prznit takové auto plynem je zločin!!!
Volvo V70
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volvo V70
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Volvo V70
Tak to si fakt nemyslím.
Měli byste někteří spadnout na zem a otevřít oči. Připadáte mi tak nějak zabednění.
Měli byste někteří spadnout na zem a otevřít oči. Připadáte mi tak nějak zabednění.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Volvo V70
dneska je zpáteční už ale i ta nafta, v módě je přeci oturbenej max tříválec max do litru objemu
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volvo V70
HOŠI - OPATRNĚ! ZAŘAĎTE ZPÁTEČKU!!
Nebo Vám zakážu přístup. L.
Nebo Vám zakážu přístup. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Volvo V70
S Markem rovněž nesouhlasím, ale pitvat to tu asi nemá smysl
Gere, co ta Omega? Ta už není na pořadu dne? Tento týden ji mám zrovna půjčenou, byl jsem s ní v Rimavské Sobotě pro Stadiona S11. Brali jsme to přes noc s přespáním v autě. Nikdy bych nevěřil, že po sklopení zadních sedaček, které jsou zezadu polstrované a skládají se do roviny, se tam dva lidi vyspí s maximální pohodlností. Nejen že jsem se krásně natáhl a měl ještě místo, místo jsem měl i vedle sebe a při převalování nekopal ženu . Stadion se tam vlezl také pohodlně a naprosto bez obtíží. A že je tento nádherný motor 3.2 V6 sprzněný LPGčkem? Ba naopak by měli ostatní závidět, že takto velký, prostorný a luxusně vybavený vůz jezdí za 11l/ 100km v plynu. Omega má nyní najeto 280 000km, dnes jsem ji bez ztráty kytičky protlačil emisemi na origo katalyzátorech a ve čtvrtek ji protlačím legální STK, snad také bez ztráty kytičky . Na LPG má nyní najeto necelých 100 000km a po nastolení pravidelného servisu šla spotřeba mot.oleje na minimum. Jediné co je trošku odrazující, je cenová relace náhradních dílů na motorizaci 3.2
Gere, co ta Omega? Ta už není na pořadu dne? Tento týden ji mám zrovna půjčenou, byl jsem s ní v Rimavské Sobotě pro Stadiona S11. Brali jsme to přes noc s přespáním v autě. Nikdy bych nevěřil, že po sklopení zadních sedaček, které jsou zezadu polstrované a skládají se do roviny, se tam dva lidi vyspí s maximální pohodlností. Nejen že jsem se krásně natáhl a měl ještě místo, místo jsem měl i vedle sebe a při převalování nekopal ženu . Stadion se tam vlezl také pohodlně a naprosto bez obtíží. A že je tento nádherný motor 3.2 V6 sprzněný LPGčkem? Ba naopak by měli ostatní závidět, že takto velký, prostorný a luxusně vybavený vůz jezdí za 11l/ 100km v plynu. Omega má nyní najeto 280 000km, dnes jsem ji bez ztráty kytičky protlačil emisemi na origo katalyzátorech a ve čtvrtek ji protlačím legální STK, snad také bez ztráty kytičky . Na LPG má nyní najeto necelých 100 000km a po nastolení pravidelného servisu šla spotřeba mot.oleje na minimum. Jediné co je trošku odrazující, je cenová relace náhradních dílů na motorizaci 3.2
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Volvo V70
Me se stejne nejvic libi ta hranata volvi kombi to je teprva zradlo. Jedno takove jsem vcera videl, ale bylo uz dost jedle, ale toho mista ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volvo V70
Mno decka som tu dlho nebol a neako sa mi to rozjelo.
Mimochodom ma prepadla myslienka blisnut sa pred susedmi a kupit si nove "auto" , hovorim si rodinne a socialne bude to nove a cvhilu by ta dacka logan mohla jazdit. Kedze jazdim dost casto kratke trasy a rocne nenajazdim viac ako 20tkm nafta vypadava. Prekvapila ma siroka ponuka motorov ktora zahrnuje konkretne dva (konkretne 1,2 16v (70k) a 0,9t (90)).. tym vyberanie noveho auta skoncilo
Popravde vobec neriesim ci ma niekdo za oknom nalepku cng lpg alebo kto nehuli nejede. Je to kazdeho vec. Urcite pokial by sa mi dane volvo/subaru/Lada/Opel/dopln si co chces , osvedcilo a zdvihovy objem by bol adekvatny (urcite nema zmysel oplynovat 1,0l )dal by so ho do plynu. Samo nekupujem shelby mustang kde by som to teda vazne riesil. Taky lpg uz neni v dobe kamennej, ma primazavanie sediel ventilov presne nastavenie atd.. neni to jak za dob shade 120 kde das hadicku pod karb. Vdd pokial mozem usetrit usetrim, nepovazujem to za trestuhodne. Jo keby som najazdil 5tisic rocne zmysel by to nemalo. Dolezity faktor a to aj vlastne popud preco vznikla tato diskuzia bolo zistenie akychkolvek skusenosti s danym vozom. Ako bolo povedane dolezita je pre mna spolahlivost, aj za cenu vykupenia drahsimi nd. Mam vela konickov ale staranie sa o mojho "sluhu" to neni.
Dnes som s vaskom povozil v omege. Zvezenie pekne, to rozhodne, auto obrovske. Je to predsalen dialnicny korab nie mestsky zavodnik takze nastavenie podvozku tomu odpoveda. V nutrri krasne tichucko pohodlne. Mam o com premyslat. A jo avtomat. Taky to ma nieco do seba.
A este sa vratim k tej socialnosti, co je teda socialne kupit si nove hole auto s miny motorcekom bez vybavy, alebo starsie vybavene a s motorom ktory mozem ukazat synovi a povedat "vidis v dobe ked mali auta este spalovacie motory mohol si si vybrat aj viac ako dvojvalec o objeme 0,00032l
Mimochodom ma prepadla myslienka blisnut sa pred susedmi a kupit si nove "auto" , hovorim si rodinne a socialne bude to nove a cvhilu by ta dacka logan mohla jazdit. Kedze jazdim dost casto kratke trasy a rocne nenajazdim viac ako 20tkm nafta vypadava. Prekvapila ma siroka ponuka motorov ktora zahrnuje konkretne dva (konkretne 1,2 16v (70k) a 0,9t (90)).. tym vyberanie noveho auta skoncilo
Popravde vobec neriesim ci ma niekdo za oknom nalepku cng lpg alebo kto nehuli nejede. Je to kazdeho vec. Urcite pokial by sa mi dane volvo/subaru/Lada/Opel/dopln si co chces , osvedcilo a zdvihovy objem by bol adekvatny (urcite nema zmysel oplynovat 1,0l )dal by so ho do plynu. Samo nekupujem shelby mustang kde by som to teda vazne riesil. Taky lpg uz neni v dobe kamennej, ma primazavanie sediel ventilov presne nastavenie atd.. neni to jak za dob shade 120 kde das hadicku pod karb. Vdd pokial mozem usetrit usetrim, nepovazujem to za trestuhodne. Jo keby som najazdil 5tisic rocne zmysel by to nemalo. Dolezity faktor a to aj vlastne popud preco vznikla tato diskuzia bolo zistenie akychkolvek skusenosti s danym vozom. Ako bolo povedane dolezita je pre mna spolahlivost, aj za cenu vykupenia drahsimi nd. Mam vela konickov ale staranie sa o mojho "sluhu" to neni.
Dnes som s vaskom povozil v omege. Zvezenie pekne, to rozhodne, auto obrovske. Je to predsalen dialnicny korab nie mestsky zavodnik takze nastavenie podvozku tomu odpoveda. V nutrri krasne tichucko pohodlne. Mam o com premyslat. A jo avtomat. Taky to ma nieco do seba.
A este sa vratim k tej socialnosti, co je teda socialne kupit si nove hole auto s miny motorcekom bez vybavy, alebo starsie vybavene a s motorom ktory mozem ukazat synovi a povedat "vidis v dobe ked mali auta este spalovacie motory mohol si si vybrat aj viac ako dvojvalec o objeme 0,00032l
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Volvo V70
Ó jak souhlasím s Gerom! H
Re: Volvo V70
Něco podobnýho už jsme slyšeli ve vedlejším vláknu a nakonec to skončilo dehtovým méganem v N1 bez TP
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Volvo V70
Prosím???
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Volvo V70
To sou tradicni rejpance, clovek Tveho vzrustu by se mel nad nimi povznaset .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Volvo V70
Vzrůst na to má vliv? A jak to tedy řešíš Ty?
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Volvo V70
Tak slavný koncern VW se dal už (zatím neoficiálně) slyšet, že zřejmě s vývojem sazometů skončí. Inu, šídlo podvodů a lží leze pomaloučku z pytle ven. Ono kdyby nebyla uměle deformována cena benzínu (je to levný odpad při krakování ropy!), asi by i ty názory na prý ekologické diesely byly jiné. Nakonec, za 1.republiky byly dieselové motory pro osobní auta zákonem zakázány, a asi už tehdy sakramentsky dobře věděli, proč. Všechno je dnes jen špinavý byznys na úkor lidského zdraví, a ty dobře zaplacené "vědecké" studie a fixlování při testech to paradoxně jen potvrzují. V reálu stačí pár km za "moderním" dieselem na běžné silnici, ani nemusí mít českým šetřílkem vytlučený DPF a jezdit na fritovací olej, a pravdu doslova pocítí každý. Tedy ne, že by provoz benzíňáků nějak zdraví moc prospíval, jen se to z dnešního pohledu jeví jako menší zlo. Hlavně ať to Markovi slouží ke spokojenosti, o jednoho víc nebo miň už nic nezmění.
Abych tady nebyl úplně OT, karosářsky krásně hranatá V70 byla kdysi dávno mým snem - prostor, výkon, výdrž, bezpečnost. Bohužel, pokud člověk neměl zrovna benzíňák T5, tak si s tím moc sportovní jízdy neužil, a ten interiér opravdu taky docela fuj, leda by to byla béžová kůže, nebo o hodně praktičtější velur . Vžil se kdysi i takový pojem "volvo-fahrer" - řidič v lokajské čepici za volantem, vezoucí svého páníčka. Bohužel dnes, kdy (zatím ještě pořád) není problém V70 pořídit, už takový vagón nepotřebuji. A co se ekonomie provozu týče, jedinou dobrou alternativou benzínu je bohužel ten plyn, jakkoliv k němu osobně nechovám důvěru.
P.S. Pro Gera: Ty tzv.novější verze po faceliftu osobně moc neznám, motoricky pro tebe téměř určitě lepší 2.0T, ale krk na to bez provozních zkušeností nedám. Téčka byly výkonnější verze, které by tě mohly třeba v buchlovákách víc uspokojit. U pumpy to pak bude zase trochu smutnější. J.
Abych tady nebyl úplně OT, karosářsky krásně hranatá V70 byla kdysi dávno mým snem - prostor, výkon, výdrž, bezpečnost. Bohužel, pokud člověk neměl zrovna benzíňák T5, tak si s tím moc sportovní jízdy neužil, a ten interiér opravdu taky docela fuj, leda by to byla béžová kůže, nebo o hodně praktičtější velur . Vžil se kdysi i takový pojem "volvo-fahrer" - řidič v lokajské čepici za volantem, vezoucí svého páníčka. Bohužel dnes, kdy (zatím ještě pořád) není problém V70 pořídit, už takový vagón nepotřebuji. A co se ekonomie provozu týče, jedinou dobrou alternativou benzínu je bohužel ten plyn, jakkoliv k němu osobně nechovám důvěru.
P.S. Pro Gera: Ty tzv.novější verze po faceliftu osobně moc neznám, motoricky pro tebe téměř určitě lepší 2.0T, ale krk na to bez provozních zkušeností nedám. Téčka byly výkonnější verze, které by tě mohly třeba v buchlovákách víc uspokojit. U pumpy to pak bude zase trochu smutnější. J.
Re: Volvo V70
To není rejpanec, jenom žertovnou formou sděleán určitá podobnost vývoje, Marek taky nejdřív sháněl nový s klasickým mpi benzínem, Ger je teď ve stejný fázi.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.