lada turbo!!!

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Viko
Příspěvky: 1168
Registrován: pon kvě 05, 2014 20:09
Bydliště: Pezinok
Kontaktovat uživatele:

Re: lada turbo!!!

Příspěvek od Viko »

Myslíš ten, čo mal poskladané potrubie z hajzlových rúr? :D
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - :hrob: zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - :hrob: fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: lada turbo!!!

Příspěvek od Majo »

Celé zle :-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Lubo36
Příspěvky: 6
Registrován: úte pro 15, 2015 09:54

Re: lada turbo!!!

Příspěvek od Lubo36 »

Mňa by hlavne zaujmalo z akého päť litrového dieslu je to turbo.
Uživatelský avatar
corsair
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: lada turbo!!!

Příspěvek od corsair »

z avie
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: lada turbo!!!

Příspěvek od Majo »

Práve sa mi pod ruky dostala schéma lacnej, no schválenej prestavby DGT vozidla na LPG. My, amatéri, tu stresujeme s karbecom pred turbom a oni(poliaci - solaris) tam dajú ako regulérnu vec vstrekovač(prípadne dva):
Obrázek
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
Příspěvky: 1393
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: lada turbo!!!

Příspěvek od Panthymaeus (Honza) »

Karbec před turbem není špatně a ani by to neznamenalo smrt pro motor. Fungovalo by to, ale je to velké omezení, protože se směs nedá chladit pomocí intercooleru. Bez chlazení směsi je třeba více hlídat teplotu motoru a není to zrovna dvakrát vhodné na silnice. Na druhou stranu při malém navýšení tlaku (do 3psi) by to nemuselo být kritické.

(zdroj: Maximum boost od Bella a Street Turbocharging od Warnera)
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
dirtjump
Příspěvky: 67
Registrován: čtv črc 30, 2015 15:58
Bydliště: Košice okolie

Re: lada turbo!!!

Příspěvek od dirtjump »

tak som tu po velmi dlhej dobe...to riesenie turbo-plyn,je blbost mal som totak na cez IC a blow off , po prve odfukuje to aj plyn,cize vsade okolo auta a v aute citit plyn,po druhe pachat plyn cez IC je este vacsia blbost hlavne ked som cakal ze sa to chytí este v IC :D
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“