nazdar vsetci chcem sa spytat na vas nazor mam turbo na lade seriovy karbec za turbom...ak by som ho chcel pouzivat trebalo by ho utesnit a prerobit na pretlakovy,ale teraz ja to chcem tak...co keby som to cele krmil plynom?na vstup turba by som si vyrobil zmiesavac zmesi a karburator pouzil ako skrtiacu klapku? fungovalo by to? prakticky plnil by som to LPG-ckom je to nerealne ?! starty by trvali samozrejme dlhsie...alebo rovno zmiesavac dat na karbec ale to by tlak turba netlacil nahodou naspet do splynovaca?!
to je rovnaka prasacina ako karburator pred turbom. Palivo prechadza zohriatou turbinou, stlaca sa a dochadza k dalsiemu zahrievaniu. Navyse za turbom by mal byt intercooler, bez neho je plnenie motora pretlakovo prakticky blbost.... Tlacis do motora prehriatu zmes. V lepsom pripade to bude mat mizernu ucinnost, v horsom sa to vznieti este v sani....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Ja sa najviac bavim na tych turbo a iných upravach, pri ktorých sa ponechaju ostatne veci nedorobene, ako napríklad geometria sania, geometria vyfuku, pomer prierezov sacich a výfukových kanalov, v neposlednom rade predstih a vôbec konstrukcia celého bloku tak aby vydrzal turbo
Bez urážky kohokoliv nebo podnětu k založení flame .
Občas mi některé zdejší nápady připomínají "konstruktéry" z jistého nejmenovaného, přesto dobře známého, anglického pořadu. L.
Takto o něm píše http://www.csfd.cz :Z původně obyčejného auto-moto pořadu se díky obrovské divácké úspěšnosti stala komediálně laděná televizní série z produkce BBC, zabývající se přehlídkou, předváděním a úpravou různých automobilů ...
klidně dej karburátor před turbo a bude to šlapat bez problémů, a to že je to blbost tomu nevěř. Přehřáté palivo,malá účinnost, nebo dokonce vznícení je blbost jezdím s turbo karburátorem už delší dobu a jede to moooc pěkně.
https://www.youtube.com/watch?v=slWIlC9VMuo vysvetli mi to niekto alebo som v poriadnom omyle? nieje tam nahodou obycajny zigulacky karbec? s takzvanou [krabicou] na vrchu? ak to niekto chape vysvetlite mi to prosim
On v zásadě "prý není problém" postavit přetlakové plnění karburátoru(ů), ale prý je to věda naladit...
Zkus hledat na googlu "Blow Through TurboCharging (Carburetor)" a najdeš více informací.
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG) panthymaeus@gmail.com
neviem nic najst...inak ak by som namiesto ac pumpy pouzil cerpadlo,ktore bude tlacit viac ako turbo nebol by to prakticky pretlakovy? alebo neda sa to niejak spojazdnit na zigulackom karburatory?