Výhodou je možnost použít intercooler na chlazení směsi, což udělá jediné dobře motoru, který jinak dostává poměrně hodně horkou směs...uha2324 píše:Jaka je vubec vyhoda pretlakoveho systemu? Rekl bych ze snad jen kratsi turbo-lag..?
Trochu jina situace je pouzit pretlakovy system u supercharger-u (linearni charakteristika) se vstrikovanim a PCM, je to snaze regulovatelny system. Ale turbo (exponencialni charakteristika) a navic s karburatorem je v pretlakovem systemu tezce regulovatelne. Netvrdim ze to nejde, ale se seriovym podtlakovym intake systemem?
Dirtjump by nam mohl ukazat i nejake fotky toho co tvori.
Až Dirtjump dořeší bohatost směsi v celém spektru otáček (budu provokovat, ale lambda a ukazatel v palubce by asi byl nejlepší), bude muset řešit časování ventilů = vačku. Ta v turbomotoru stejná asi nebude fungovat zrovna dvakrát skvěle (výměna spalin za stlačenou směs).
Dirtjumpe, jsem zvědav na výsledky - hoď nějakou fotografii...