Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Moderátor: Moderátoři
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Podla mna su origo aj 14,06 aj 14,07, je mozne ze vo vyrobe sa vyskytovali hlavy s dost velkou variabilitou tychto rozmerov. Hmm, vyzera to tak, ze +0,05 bude uz trosku vela.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Pribudli upravene sacie ventily, tzv. T-čkove ventily, okrem vyššej priepustnosti su zákonite aj lahsie, ale este neviem o kolko Výfukové ventily radsej necham origo, mam obavy uberat z nich material, kedze su zlozene z 2 materialov a nechcem oslabit spoj.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Dlho som neprispieval, ale zato ste si urcite vsimli paralelnu temu o vymene sediel ventilov. Takze zhrnutie uprav hlavy:
- sacie kanaly 34mm, spasovane so sacim potrubim
- sacie potrubie 34mm, spasovane so "slimakom"
- vyfukove kanaly 28-36mm, spasovane so zvodmi 4-2-1
- voditka bronzove skratene
- vymenene vyfukove sedla (nie je to uprava, ale tesim sa z toho )
- sacie T-čkove ventily, radius 8mm, hrubka tanierika 3mm
- vyfukove ventily origo
- upraveny spalovaci priestor v hlave okolo sacieho ventilu (škoda, ze som nezohnal namiesto origo 37mm ventilu 36mm ventil)
- vnutorna pruzina origo, vonkajsia Ford (čaká sa na objednanie)
- odlahčene duralove ventilove tanieriky so zvacsenym konusom (su na ceste)
- vačka OKB-4-44
- zníženie este prepočítavam, spalovaci priestor v hlave sa zvacsil z 30 na 32ccm, ale vidim to na cca 2mm
Vacka s vacsim zdvihom si asi nakoniec nebude vyzadovat robit vybratia do piestov, pretoze sacie ventily su minimalne o 2mm hlbsie v hlave, co znamena, ze by to malo postacovat...ale to vsetko este premeriam. Snad z toho nieco aj bude. Je to velmi narocne na cas, ked to clovek robi podstivo a prvykrat
Kombika caka o mesiac STK+EK, takze musim nahodit katalyzator. A ak vsetko vyjde podla planu, tak cipovanie bude pokracovat s novou RJ, ktora sa da cipovat online, teda za jazdy.
- sacie kanaly 34mm, spasovane so sacim potrubim
- sacie potrubie 34mm, spasovane so "slimakom"
- vyfukove kanaly 28-36mm, spasovane so zvodmi 4-2-1
- voditka bronzove skratene
- vymenene vyfukove sedla (nie je to uprava, ale tesim sa z toho )
- sacie T-čkove ventily, radius 8mm, hrubka tanierika 3mm
- vyfukove ventily origo
- upraveny spalovaci priestor v hlave okolo sacieho ventilu (škoda, ze som nezohnal namiesto origo 37mm ventilu 36mm ventil)
- vnutorna pruzina origo, vonkajsia Ford (čaká sa na objednanie)
- odlahčene duralove ventilove tanieriky so zvacsenym konusom (su na ceste)
- vačka OKB-4-44
- zníženie este prepočítavam, spalovaci priestor v hlave sa zvacsil z 30 na 32ccm, ale vidim to na cca 2mm
Vacka s vacsim zdvihom si asi nakoniec nebude vyzadovat robit vybratia do piestov, pretoze sacie ventily su minimalne o 2mm hlbsie v hlave, co znamena, ze by to malo postacovat...ale to vsetko este premeriam. Snad z toho nieco aj bude. Je to velmi narocne na cas, ked to clovek robi podstivo a prvykrat
Kombika caka o mesiac STK+EK, takze musim nahodit katalyzator. A ak vsetko vyjde podla planu, tak cipovanie bude pokracovat s novou RJ, ktora sa da cipovat online, teda za jazdy.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Podle popisu to zní, že by to mohlo i trochu dost dobře jet.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Já tu bestii jet viděl, a to to ještě nebylo takto dotažené. Na motorce jsem mel co dělat, abych stačil.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
A to som to potom este po Tvojom odchode doladil o dost lepsie
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Vcera som stravil hodný cas vypoctom kompresneho pomeru, teda skor objemu hlavy, kedze hlava ma meneny tvar spalovacieho priestoru. Pomohla mi tabulka, ktora zobrazuje zmenu KP so znizenim hlavy. Nakoniec za pomoci exponencialnej funkcie som dosiel k vysledku, ze hlavu musim znizit o 1,5mm, aby som sa dostal na hodnotu KP 10:1.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
skoda, ze sme neratali s touto hlavou a nedrbli z bloku uz ked sme ho stavali.... no, nevadi, 1,5mm z hlaby je uplna pohodicka... sam som zvedavy ako to ide. Ja som mal obdobne motory instalovane vzdy iba do Nivy a tam to nikdy nebolo nic svetoborne...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Ano, 0,5mm z bloku mohlo ist s prehladom. No ale vtedy som o upravach hlavy nemal šajnu. Clovek sa vzdy uci. Teraz by sme uz vedeli. Krutak to ma velmi dobry, ide to lepsie ako Priora, no v otackach zdochyna. Tak uvidime ako to bude s touto hlavou. Ked som robil vypocty sacieho potrubia, tak povodne motor dosahoval najlepsie plnenie pri 4200ot. A to celko sedelo s realitou. Teraz by malo byt pasmo posunute na 5500ot a na zaklade tohto som volil vačku, ktora je vhodna do 6000ot.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
niekedy su vypocty uplne mimo realitu (sam si nechapal ako sa moj vysokozdvih 84x88 nechal rad vytacat, pravda na madarskej hlave, no so seriovou vackou), uvidime
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Mě se na změření kubatury spalovacího prostoru v hlavě velmi osvědčil řídký hydraulický olej a 10 ml injekční stříkačka . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Mne zasa brzdova kvapalina, lebo olej som nemal..v kombinacii s plexisklom s dierkami na vrchu. Objem som odmeral - 32ccm. Islo praveze o to, ze povodne bol objem 30ccm, tym padom som musel prepocitavat zmeny objemu pri jednotlivých znizeniach, ktore boli ine ako u neupravenej hlavy. Ano, slo by to aj tak, ze si dam do hlavy objem kvapaliny, ktory chcem mat a potom odmeram rozdiel medzi hladinou a povrchom hlavy, ale to je take...dost nepresne. Ale na skusku to mozem spravit.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
Prišli dalsie vecičky, 2 sady duralovych tanierikov na pruziny, jedna sada popustena o 1,6-1,8mm a druha sada s origo rozmerom. Pravdepodobne použijem tu s originalnymi rozmermi, druha sada bude do ineho projektu v kombinacii s vačkou OKB-94. Ale to uz bude iny pribeh
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 21044 - nahrada za Prioru
no fakt to vyzerá tak že to bude lietadlo a nie Lada. keď tomu urobíš podvozok myslí že s octaviou budem mať čo robiť
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.