Trysky do karburátoru
Moderátor: Moderátoři
Co se stane když budu dlouhodobě jezdit na osazení I. 115/210 II. 125/200 ? Nemůže to motoru nějak škodit? Je to trochu rozdíl od klasického osazení pro VAZy, které je většinou kolem ± 130-150/150-170. Vzdušníky mám originál POLMO a nelze je zaměnit s ladováckými. Nebo co by jste doporučili za trysky k těm obr vzdušníkům?? Jinak jezdí to solidně a na trojku do kopce kilo udělám (teda sám v autě..)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
poskodit ho urcite nemozes tryskami, pokial to mas dobre nastavene.
Hlavne nemozes stelovat karburator Polmo rovnakymi tryskami ako ma Lada v Ozone, ci Webri. To jednoducho nejde, kazdy karburator je stavany inak, to nie je len o tryskach je tam spousta dalsich "kalibrovanych otvorov", na ktorych zalezi.
Hlavne nemozes stelovat karburator Polmo rovnakymi tryskami ako ma Lada v Ozone, ci Webri. To jednoducho nejde, kazdy karburator je stavany inak, to nie je len o tryskach je tam spousta dalsich "kalibrovanych otvorov", na ktorych zalezi.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
No neviem. Polmo sa mi vala v skrini, tiez som nad nim uvazoval. Bol v nasom uz shnitom Fiate, ale prisiel Weber a upustil som od neho. Ale to triskovanie by som isto zmenil. Mne sa to nepozdava.
Inac ten moj motor sa uz preklepava z posledneho. Mozno do jari. Potom bude tiez pokracovat vo svojej kariere, ale inac .Taha este stale dobre akurat pred 3ma hod. som ho bol prevetrat.
A Majo kluka to nebola, lebo to prestalo klepat-odskusane
to bola kluka jak vysita, ze sa to zohreje a prestane je vcelku normalne, ale neboj to casom zistis motor na teba krici: "UMIERAM" a ty si pustis radio a ides na dovolenku k moru Majo.
Inac ten moj motor sa uz preklepava z posledneho. Mozno do jari. Potom bude tiez pokracovat vo svojej kariere, ale inac .Taha este stale dobre akurat pred 3ma hod. som ho bol prevetrat.
A Majo kluka to nebola, lebo to prestalo klepat-odskusane
to bola kluka jak vysita, ze sa to zohreje a prestane je vcelku normalne, ale neboj to casom zistis motor na teba krici: "UMIERAM" a ty si pustis radio a ides na dovolenku k moru Majo.
Naposledy upravil(a) Števo dne stř lis 08, 2006 21:54, celkem upraveno 1 x.
Lada 2105(1300), r.v.:1984. momentalne na dlhom spanku
Honda Civic(1500 V-TEC) r.v.:1998. seria, aspon zatial
CHATA 12 FOREVER
Honda Civic(1500 V-TEC) r.v.:1998. seria, aspon zatial
CHATA 12 FOREVER
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Trysky do karburátoru
Poradí někdo nejvhodnější osazení karburátoru pro běžné ježdění na karburátoru OZON pro motor 1200?
Re: Trysky do karburátoru
Pokud máš nějakou literaturu, je nejlepší nahlédnout do ní. Poslední 21013 (LADA 1200S) jezdila na Ozonu (typ 2105 tuším) , takže osazení a typ Ozonu je daný výrobcem. Netřeba spekulovat. Já bohužel literaturu po ruce nemám.
Zároveň by jsi mohl napsat, jaký to OZON vůbec máš - typ Ozonu.
Zároveň by jsi mohl napsat, jaký to OZON vůbec máš - typ Ozonu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Trysky do karburátoru
Jde o OZON 2105. Originální osazení je mi známo, jde mi spíše o poznatky z provozu. Vím, že se upravovalo osazení zejména II. stupně.
Re: Trysky do karburátoru
No k začiatku temy musím povedat že spotřeba svou pomocné naladeneho (rozumem tomu ako hus pivu) ozónu 2107 bola 8.5a ked som dal ozno 2105 taktiez naladěny svojpomocne aj zapalko a vsetko tak jazdim za 6.5l a furt je noha na podlaze. Ale aj to vytacam vela pod 2500ot podradujem a Radim hoře až pri 4-5tisic. Podla mna ten motor potřebuje aj nějaké otáčky
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Re: Trysky do karburátoru
Pokud na motor 1500 osadíš místo Ozonu 2107 karburátor Ozon 2105, půjde spotřeba dolů naprosto vždy. Jenže víš proč? Protože motor uškrtíš na palivu, čímž ho uškrtíš i na výkonu. Stačí se podívat na difuzory a směšovací komory, které jsou u Ozonu 2105 menší.
Lidi, proč si to raději nenecháte od někoho seřídit , nicméně chápu, že najít někoho kdo tomu rozumí není nejjednodušší. Ovšem správně seřízený motor nejen že pojede jako pila, ale zároveň klesne i spotřeba. Veškeré laborování a zkoušení, pokud tomu nerozumíte, je naprosto k ničemu.
Lidi, proč si to raději nenecháte od někoho seřídit , nicméně chápu, že najít někoho kdo tomu rozumí není nejjednodušší. Ovšem správně seřízený motor nejen že pojede jako pila, ale zároveň klesne i spotřeba. Veškeré laborování a zkoušení, pokud tomu nerozumíte, je naprosto k ničemu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trysky do karburátoru
" Ale aj to vytacam vela pod 2500ot" - tak tejto casti vety nerozumiem aj ked som Slovak...
Roman
Re: Trysky do karburátoru
Je to jen o čárkách (oddělovačích) ve větě.Roman píše:" Ale aj to vytacam vela pod 2500ot" - tak tejto casti vety nerozumiem aj ked som Slovak...
Ale aj to vytacam vela, pod 2500ot podraďujem....
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trysky do karburátoru
Dik, tak to sedi, ale v poslednom case nejako tym mojim mladym krajanom prestavam rozumiet. A teraz sa ani nemozem vyhovarat, ze zijem posledne tri roky v Cechach.
Roman
Re: Trysky do karburátoru
no ked pisem na tablete a mam dokonca casovo obmedzene pripojenie na internet tak to tak dopadne.
a so zimnymi gumami niekde tu mam o tom prispevok idem za 8l/100km a nejazdim ako dochodca zrovna.
a so zimnymi gumami niekde tu mam o tom prispevok idem za 8l/100km a nejazdim ako dochodca zrovna.
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
- Filip Fabo
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv čer 12, 2014 18:27
- Bydliště: Pieštany
Re: Trysky do karburátoru
Pouhým přetryskováním nedosáhneš nikdy plného výkonu, karburátor 2105 má difuzor s menším průměrem. Šel by nevratně upravit, ale je to složitá záležitost a proto ji vysvětlovat nebudu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/