211x
Moderátor: Moderátoři
Všechny zdravím!Dlouho jsem tu nebyl, mám na autě ty podložky pod tlumiče a je to supr.
Najeto 70 000 km/20 měs. Jak jsem psal na starém fóru, závady jsem měl pouze drobné a jsou všechny odstraněny. Ramínko Z. stěrače mi už po 2x zrezlo a je opět vyměněné.
Pokud jste někdo od Olomouce, radím vyhnout se zn. servisu v tomto městě. Moje zkušenost po SK 60 000 km:
Špatná patice žárovek zad. světla: neopraveno - nevyměněno
Ramínko stěrače: nevyměněno
Nefunkční centrál(byla to prý jen pojistka!!!!-MĚLNÍK-nějaká nepřístupná kabelová) - neopraveno
Špatně funkční ruční brzda - chtěla jen dotáhnout - neopraveno
Odlepující se boční lišty - neopraveno
Odborníci z tohoto servisu ani nepotřebovali na provedení SK klíč na bezp. šrouby kol - jak asi kontrolovali brzdy, kola... .
S výše napsanými prkotinami mě posílali na Mělník, že oni nemají, neznají atd., ještě že bydlím poblíž. Snad aspoň ten rozvoďák vyměnili pořádně.SK stála 5000,-
Takže jsem jel na Mělník, trvalo to jedno dopoledne, nechal jsem si zkontrolovat brzdy(měnili destičky), odstranit závady, dát podložky pod tlumiče(to v Olomouci neznají)... - prostě taková následná SK. Celkem za 1900,-
Kdybych jel rovnou na Mělník tak jsem ušetřil!
Pro zájemce o Alarm s DO zamykání a kufru: běžně od 2000,- bez montáže, kontakt snad ještě mám, já ho tam dával sám a slouží rok a půl OK.
Pokud se to auto bude chovat tak jako doposud (se stárnutím počítám), tak už si jinou značku než Lada nekoupím. Akorát ty servisy, možná mám smůlu, ale kdyby se to auto rozbíjelo, tak by to asi byla např. v Olomouci dost tragédie.
Čau
Najeto 70 000 km/20 měs. Jak jsem psal na starém fóru, závady jsem měl pouze drobné a jsou všechny odstraněny. Ramínko Z. stěrače mi už po 2x zrezlo a je opět vyměněné.
Pokud jste někdo od Olomouce, radím vyhnout se zn. servisu v tomto městě. Moje zkušenost po SK 60 000 km:
Špatná patice žárovek zad. světla: neopraveno - nevyměněno
Ramínko stěrače: nevyměněno
Nefunkční centrál(byla to prý jen pojistka!!!!-MĚLNÍK-nějaká nepřístupná kabelová) - neopraveno
Špatně funkční ruční brzda - chtěla jen dotáhnout - neopraveno
Odlepující se boční lišty - neopraveno
Odborníci z tohoto servisu ani nepotřebovali na provedení SK klíč na bezp. šrouby kol - jak asi kontrolovali brzdy, kola... .
S výše napsanými prkotinami mě posílali na Mělník, že oni nemají, neznají atd., ještě že bydlím poblíž. Snad aspoň ten rozvoďák vyměnili pořádně.SK stála 5000,-
Takže jsem jel na Mělník, trvalo to jedno dopoledne, nechal jsem si zkontrolovat brzdy(měnili destičky), odstranit závady, dát podložky pod tlumiče(to v Olomouci neznají)... - prostě taková následná SK. Celkem za 1900,-
Kdybych jel rovnou na Mělník tak jsem ušetřil!
Pro zájemce o Alarm s DO zamykání a kufru: běžně od 2000,- bez montáže, kontakt snad ještě mám, já ho tam dával sám a slouží rok a půl OK.
Pokud se to auto bude chovat tak jako doposud (se stárnutím počítám), tak už si jinou značku než Lada nekoupím. Akorát ty servisy, možná mám smůlu, ale kdyby se to auto rozbíjelo, tak by to asi byla např. v Olomouci dost tragédie.
Čau
Jan Vašák
Ted jsem akorát bez auta. Je na Mělníce po 75000km.
Mám podobné zkušenosti se servisy jako J.V.
Jen ten "super" servis je v Říčanech a už ztratil od Lady autorizaci, neb v Ladě uznali, že už toho zprasili moc.
Problém je jen v tom, že nových Lad tu jezdí málo a tak se nikomu moc nevyplatí mít jen Lada servis. Měl by příliš málo zakázek a neuživilo by ho to. CS AutoLada má pak problém někoho "ukecat", aby jim dělal regionální servis na těch cca 20-50 nových Lad, co jsou v okrese.
Kdyby jich bylo 50 a byli v servisu cca 3x do roka, jako já, tak by to bylo cca 150 dní práce - to neuživí ani jednoho garážistu.
Proto mezi Lada servisy vůbec není konkurence, nikdo se nebojí, že ztratí autorizaci, protože Lada stejně není jejich hlavní náplní práce.
Za těchto podmínek může Lada servis dělat jedině "Ladista" z nadšení, nebo přímo CS Auto Lada.
Navíc je Lada z hlediska motoru a elektroniky celkem moderní a "složité" auto, na které už servis musí být vybaven i elektronikou a "inteligentním" opravářem, který jí umí obsluhovat a to taky není zadarmo.
Prostě opět jako vždy: Lada je super auto, jen kdyby se to tu trochu rozhýbalo s prodejem.
Mám podobné zkušenosti se servisy jako J.V.
Jen ten "super" servis je v Říčanech a už ztratil od Lady autorizaci, neb v Ladě uznali, že už toho zprasili moc.
Problém je jen v tom, že nových Lad tu jezdí málo a tak se nikomu moc nevyplatí mít jen Lada servis. Měl by příliš málo zakázek a neuživilo by ho to. CS AutoLada má pak problém někoho "ukecat", aby jim dělal regionální servis na těch cca 20-50 nových Lad, co jsou v okrese.
Kdyby jich bylo 50 a byli v servisu cca 3x do roka, jako já, tak by to bylo cca 150 dní práce - to neuživí ani jednoho garážistu.
Proto mezi Lada servisy vůbec není konkurence, nikdo se nebojí, že ztratí autorizaci, protože Lada stejně není jejich hlavní náplní práce.
Za těchto podmínek může Lada servis dělat jedině "Ladista" z nadšení, nebo přímo CS Auto Lada.
Navíc je Lada z hlediska motoru a elektroniky celkem moderní a "složité" auto, na které už servis musí být vybaven i elektronikou a "inteligentním" opravářem, který jí umí obsluhovat a to taky není zadarmo.
Prostě opět jako vždy: Lada je super auto, jen kdyby se to tu trochu rozhýbalo s prodejem.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
no přece bychom ti tu neradili nějakou blbost ono to jednak líp vypadá (teda já jsem alespoň byla unešená, když to zdeněk dovalil domu s těma kostkama) a druhak to je i účelnéJan Vašák píše:Všechny zdravím!Dlouho jsem tu nebyl, mám na autě ty podložky pod tlumiče a je to supr.
no a s těma servisama není co dodat, skalouš, to napsal přesně. takže pokud to je do mělníka alespoň relativně blízko, tak není co řešit
m.
podlozky
No nebyt toho, ze v zime mi vadi kdyz si nalozenej autak kecne zadkem na snih a predni kola jsou v zaberu.. tak bych se o to tak moc nestaral.
je fakt ze ted jsem v zadu vezel nejakych 150kg navic a bylo to daleko vic citlive na prokluzovani prednich kol..zvlast v zatackach, do kopce clovek se tesi ze nekoho predjede, podradi "mirna" zatacka a otacky najednou na chvili uleti za roh. Co se da delat dlouho jsem byl zvyklej na zadni nahon a nutno podoktkout ze fabie uz takovyhle zaludnosti podvozku a perovani nema.
Jiri
je fakt ze ted jsem v zadu vezel nejakych 150kg navic a bylo to daleko vic citlive na prokluzovani prednich kol..zvlast v zatackach, do kopce clovek se tesi ze nekoho predjede, podradi "mirna" zatacka a otacky najednou na chvili uleti za roh. Co se da delat dlouho jsem byl zvyklej na zadni nahon a nutno podoktkout ze fabie uz takovyhle zaludnosti podvozku a perovani nema.
Jiri
pro Speedy-ho
Mám 2111, ale na 2112 bych to chtěl taky, protože podvozek je pokud vím stejný a mě dřely zástěrky při 5 ti lidech a skoro nic v kufru. Podotýkám, že Lada dává skutečně poctivé zástěrky-skoro až na zem a myslím, že kdyby tam nebyly (jako u jiných "moderních vozů" za kterými je m.j. neštěstí za deště a sněhu ject) , tak podložky možná ani nedávám.
Ale vzhledem k tomu, že Lada má utopené zadní kolo oproti přednímu, tak s přizvednutím karoserie vypadá moc a moc dobře - ještě líp než normálně-mě se to auto totiž i líbí!
A ty podložky stojí i s prací kolem 500,- , mají dvě možnosti zvednutí, o kolik cm je která, nevím.
Čau
Ale vzhledem k tomu, že Lada má utopené zadní kolo oproti přednímu, tak s přizvednutím karoserie vypadá moc a moc dobře - ještě líp než normálně-mě se to auto totiž i líbí!
A ty podložky stojí i s prací kolem 500,- , mají dvě možnosti zvednutí, o kolik cm je která, nevím.
Čau
Jan Vašák
no, kdy bylo vyrobený se dá určitě při troše snahy a ochoty ze strany cs auto lada zjistitl lehce - prostě se optáš, co má na štítku auto v tebou vybrané barvě, které je zrovna na řadě ale upřímně nevěřím, že je to zase až tak strašně důležité....
mě fakt asi klepne pepka .....co se naší tmavozelený metly týká tak flekatá není, jak příbuzná hyeny fakt nevypadá. odstím je všude stejnej a struktura taky OK. ale na férovku - na střeše v zadní části z boku na odtrhové hraně jsem na slunci zjistila na spodní hraně proužínek o šířce tak 1mm, kde je odstín nepatrně světlejší - je to ale vidět jen pokud hodně svítí slunce tak nevím, jestli ti to udělá radost....
ani jsem žádnou jinou flekatou ladu neviděla a že si je prohlížím
m.
mě fakt asi klepne pepka .....co se naší tmavozelený metly týká tak flekatá není, jak příbuzná hyeny fakt nevypadá. odstím je všude stejnej a struktura taky OK. ale na férovku - na střeše v zadní části z boku na odtrhové hraně jsem na slunci zjistila na spodní hraně proužínek o šířce tak 1mm, kde je odstín nepatrně světlejší - je to ale vidět jen pokud hodně svítí slunce tak nevím, jestli ti to udělá radost....
ani jsem žádnou jinou flekatou ladu neviděla a že si je prohlížím
m.
Naposledy upravil(a) martina dne úte dub 12, 2005 13:55, celkem upraveno 1 x.
Speedy: Nevím, nevím, ale chce se mi z tebe pomalu brečet. Lada a šmouhy na barvě u nového auta to jsi viděl někde ve snu. Jinak podle mého názoru byla kvalita lady z konce 70. let o hodně vyšší než u favorita z let 90., ale to je jen můj subjektivní názor. Nehledal bych problém kde není. Během dvou leté záruky si všechny ty mušky vychytáš, pokud tam budou, ale se šmohama na barvě nepočítej.
Franta
PS: začínám přemýšlet o podložkách.
Franta
PS: začínám přemýšlet o podložkách.
a ještě pro Sppedy-ho
Dodávám: neboj se ruského auta!
Vždyť létají do vesmíru - na rozdíl od našeho současného vzoru USA téměř nepřetržitě - proč by neuměli udělat auto ! A v Rusku nejsou lidi tak bohatí aby si kupovali auto na pár let, stavějí to na podstatně horší podmínky než jsou u nás. Navíc odstranili jeden zásadní problém, který dřív Lady měly - ŽRAVOST. A hlavně si myslím, že auto které mě 70.000 km vozí a maximálně blbne kontrolka, nebo kontakt ve světle ( při mém dost značném zatěžováním auta vč. polních cest...) je fakt dobrý.
Vždyť létají do vesmíru - na rozdíl od našeho současného vzoru USA téměř nepřetržitě - proč by neuměli udělat auto ! A v Rusku nejsou lidi tak bohatí aby si kupovali auto na pár let, stavějí to na podstatně horší podmínky než jsou u nás. Navíc odstranili jeden zásadní problém, který dřív Lady měly - ŽRAVOST. A hlavně si myslím, že auto které mě 70.000 km vozí a maximálně blbne kontrolka, nebo kontakt ve světle ( při mém dost značném zatěžováním auta vč. polních cest...) je fakt dobrý.
Jan Vašák
speeedy
vis co se tyce spotreby tak bych to tak zle nevidel...jasne modernizace motoru nebyl az zas tak dokonala a tak mu moc vykonu nepridali a spotreba sla trochu nahoru. Je to proto ze motor byl navrhovan v 90. letech na euro 2 a na to taky spolecne se vstrikovanim optimalizovan.
Dnes je to jedno jestli ma kat nebo nema nebo nedej boze Euro2 nebo Euro 4. Pokud budeme kopirovat vyvoj podle nemecka, tak by jsem za mene ekologicka auta platili vetsi dan. (v zavislosti na objemu motoru a emmisnich limitech.) proto taky na nemeckym webu se lidi shanej kdy bude euro4 na lade.. tam se to v cene rocniho provozu za par let odrazi docela dost (zatim je to za jedny prachy jestli Euro3a nebo 4)
co se tyce barvy... kdyz to nekde tuknes tak trefit metalizu je problem a tvrde to zaplatis. Patrim mezi lidi co maji vic problemu ale neni to tak kriticke
vis co se tyce spotreby tak bych to tak zle nevidel...jasne modernizace motoru nebyl az zas tak dokonala a tak mu moc vykonu nepridali a spotreba sla trochu nahoru. Je to proto ze motor byl navrhovan v 90. letech na euro 2 a na to taky spolecne se vstrikovanim optimalizovan.
Dnes je to jedno jestli ma kat nebo nema nebo nedej boze Euro2 nebo Euro 4. Pokud budeme kopirovat vyvoj podle nemecka, tak by jsem za mene ekologicka auta platili vetsi dan. (v zavislosti na objemu motoru a emmisnich limitech.) proto taky na nemeckym webu se lidi shanej kdy bude euro4 na lade.. tam se to v cene rocniho provozu za par let odrazi docela dost (zatim je to za jedny prachy jestli Euro3a nebo 4)
co se tyce barvy... kdyz to nekde tuknes tak trefit metalizu je problem a tvrde to zaplatis. Patrim mezi lidi co maji vic problemu ale neni to tak kriticke