já mám 60Ah, měřil jsem kapacitu a už mám jen okolo 15Ah, to už je čas na výměnu...
dám taky tu 74Ah, doufám, že se vejde, mělo by to vyjít na mm - 278 mm
Nevím jestli řešit značku, já mám zatím nejhorší zkušenosti s Vartou, tam se mi často rozpadnul článek a několikrát se mi to stalo těsně po záruce, po 2 letech
naopak u banerek se mi to nestavalo, tam se jen snizovala kapacita, ale i ruzne no name na tom byly podobne, jako ty banerky...
p.s. pročítal jsem si tu nejake starší příspěvky a Marek nekde psal, ze soucasná auta vc. fabie maji palubni napeti 14,4V a ze diky tomu je zvýsena zivotnost akumulatoru, to mohu potvrdit - pritelkyni jsem tam dal temer odepsanou baterku a drzi
, ale treba na zadni svetla jsem delal ubytek cca 1V, aby necernaly zarovky
Felda (altik 70A pal) mi vzdycky dobijela okolo 13,7 a v zime, kdyz uz mela baterka neco za sebou, tak byly problemy, potom nevim proc mi zacaly v altiku odchazet diody, vzdy jedna do 14dnu a 2tis. km, uz jsem chtel dat novej altik, protoze me to nebavilo porad menit, potom jsem nekde uvidel v akci za 200kc kompletni cinskej most, tak rikam zkusim ho, no a uz drzi asi 60tis. km a felda dobiji 14,2 V i se světly. Jen co jsem dival, tak tam asi uz vymena diody nebude moc mozna, i ten zakladni plech je takovej slabej.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet