Zpátečka dělá něco podobného... Už když jsem převodovku kupoval, majitel říkal, že když nejde zařadit zpátečka, pomůže zařadit ,,dvojku" a pak zpátečku.
Vůli na spojkovém pedálu mám nastavenou podle manuálu, takže spojka snad vypíná správně (jak to 100% poznat?)
Může unášet spojková lamela, čili jakoby nebyla pořádně vypnutá. Potom jde špatně řadit jednička i zpátečka (klidně jen občas) a pomůže zařadit jinou rychlost (převodovka se zastaví) a pak teprve jedničku/zpátečku.
Je to otázkou. Aby spojka více vypnula, musel bys nastavit menší vůli na ovládání spojky. Jenže pak bude stále zabírat spojkové ložisko a odejde. To je prostě k ničemu. Nicméně jako jakástakás diagnostika problému by to asi použít šlo.
No a pokud je opravdu problém v tomto, tak pak rozebrat, okouknout, lamelu vyměnit a případně přebrousit setrvák.
Výměna oleje mi pomohla když šla blbě řadit dvojka. Olej Castrol 80W /90W půl napůl. To co popisuješ mi dělá auto taky. U mne je to vyběhané uložení šaltrklacku. Ještě může být příčinou ohnutí táhel při práci na motoru, např při výměně první části vedení výfuku apod. zkrátka když se motor zdvihne z uložení. Nulovou vůli na spojce nedělej zničíš ložisko!
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Je to věc vkusu každého jedince. Ovšem když koukám na Olcita, jak jsou všechny křivky hranaté, včetně hranatých předních světel, osobně bych tam tyto přídavňáky nedával. Nicméně je to čistě na tobě
To chce vyzkoušet a až pak na základě skutečnýho vzhledu, nikoliv domněnek, vynášet soudy. Trolejbusom Škoda 14/15Tr zadní kulatá mlhovka sluší a to se jedná o stroj, o jehož hrany je možný se pořezat.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova