- Turbo tlačí vzduch
- palivová puma tlačí benzín
Jsou to dvě naprosto rozdílné věci
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Moderátor: Moderátoři
Myslim si, ze vec se ma obecne taktko. Na hladinu v plovakove komore pusobi ted atmosfericky tlak, podavaci tlak cerpadla a jehlovy ventil v karburatoru jsou vyladeny tak, aby cerpadlo v urcite poloze ventilu ventil nepretlacilo. Zaroven ale kdyz ventil otevre, tak cerpadlo musi pretlacit tlak na hladinu paliva v plovakove komore.dirtjump píše:ale zle som sa vyjadril,ak turbo bude tlacit cca 0,5bar a ja budem drzat tlak benzinu cerpadlom viac ako 0,5bar aby plniaci tlak nevytlacil inde benzin tak potom by to neslo?
"nekdo od chiptuningu" dokaze naladit takmer kazdu RJ(pretoze kazda rj je vlastne programovatelna), "programovatelna" je urcena najma pre ludi, ktori to chcu chipovat doma a "za chodu"....panthymaeus píše:...U vstřiku je to "jednoduší", ale hlavně ti tam spíš někdo z lidí od chiptuningu motorů dokáže naladit směs a časování. Minimální investicí však bude 20-30tisíc za programovatelnou jednotku.
Na to pak ale potřebuješ jeden kus Coryho (přes vstřik) a Maja (odpovědnost za mechaniku)Majo píše:neber nas zle, ale fakt je tazke radit cloveku, ktory si nieco zmysli, vystupuje tu tak, ze to vyzera ze nema o tom ani paru, len nejaku umienenu predstavu a chce aby sme mu poradili nejaky krok za krokom navod na vec, ktora nie je ani zdaleka bezna a malokomu (na svete) nieco take funguje."nekdo od chiptuningu" dokaze naladit takmer kazdu RJ(pretoze kazda rj je vlastne programovatelna), "programovatelna" je urcena najma pre ludi, ktori to chcu chipovat doma a "za chodu"....panthymaeus píše:...U vstřiku je to "jednoduší", ale hlavně ti tam spíš někdo z lidí od chiptuningu motorů dokáže naladit směs a časování. Minimální investicí však bude 20-30tisíc za programovatelnou jednotku.
Honzo - na to bych odpověděl jedním krásným českým (určitě i slovenským pořekadlem:panthymaeus píše:pochybuji, že firmy zabývající se chiptuningem ovládnou řídící jednotku Lady