alternator
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: alternator
Uhlíky jsou uvnitř, zajistene drátkem, ten se musí v pravy cas vytáhnout, někdy pred mmontazi, někdy po montazi, dle pristupu.
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
To s tím drátkem se zdá rafinované . Pokud je tomu tak i u tohoto regleru tak jej to šmahem řadí do vyšší třídy .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Ano jak píše veteránista, uhlíky jsou z druhé strany a jsou zajištěné drátkem. Jen aby to vyřešilo daný problém.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternator
Psal jsem Vokounovi do SZ:Koko Loko píše:To s tím drátkem se zdá rafinované . Pokud je tomu tak i u tohoto regleru tak jej to šmahem řadí do vyšší třídy .
Drátek je potřeba po montáži do těla alternátoru vytáhnout (před montáží si drátek nachystat/narovnat tak, aby šel vytáhnout), potom pružiny uhlíky přitlačí na rotor. Třeba to odstraní problém.
------------------------------------------
Také mám v současné době trochu problém se svým 70A altíkem. Regulátor mám ale trochu jiný - na těle uhlíků je taková "pecka". Koupil jsem si náhradní a drátek tam mám taky. Je to pro usnadnění montáže dovnitř. Uhlíky jsou zasunuty a zajištěny drátkem (je to prostě provrtaný skrz). Po vytažení drátku ty uhlíky vyjedou a "kontaktují" rotor.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: alternator
To máš ten 70A Magneton ? Kolik máš na něm natočené ? A závada je tedy jaká ?Luděk Musil píše:Také mám v současné době trochu problém se svým 70A altíkem. Regulátor mám ale trochu jiný - na těle uhlíků je taková "pecka". Koupil jsem si náhradní a drátek tam mám taky. Je to pro usnadnění montáže dovnitř. Uhlíky jsou zasunuty a zajištěny drátkem (je to prostě provrtaný skrz). Po vytažení drátku ty uhlíky vyjedou a "kontaktují" rotor.
L.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: alternator
Tak alternátor jsem bez problému vyměnil. Ano ten drátek se tam při montáží šikne. K mé smůle to problém nevyřešilo, ale zjistil jsem že mi probíjí tahle součástka a vůbec nevím co to je
- Přílohy
-
- 20151127_131249.jpg (36.28 KiB) Zobrazeno 2300 x
-
- 20151127_131120.jpg (35.63 KiB) Zobrazeno 2300 x
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: alternator
Je to "něco navíc"
Není to tyrystorové zapalování domácí výroby?
Není to tyrystorové zapalování domácí výroby?
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Re: alternator
No nejspíš něco takového to bude.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternator
Ten alternátor mi bez problémů fungoval už na 3. voze, mám (měl jsem) jej cca 9 let, tzn. nakroutil bez závady něco přes 200.000 km.dvk píše:To máš ten 70A Magneton ? Kolik máš na něm natočené ? A závada je tedy jaká ?Luděk Musil píše:Také mám v současné době trochu problém se svým 70A altíkem... .
Jednoho krásnýho dne, týden před maďarským srazem přestal regulovat, tak jsem výměnným způsobem pořídil v Akustartu repas, na kterým po cca 1,5 měsíci provozu došlo zničehonic k průrazu usměrňovací diody. Teď je to momentálně na reklamaci (Janota Kroměříž).
No a aby toho nebylo málo (když mají nastat problémy - tak jen houšť) mi začal stávkovat i startér (taktéž z Magnetonu), tak jsem musel dát původní a startér je tamtéž na výměně cívky a celkovém ošetření/revizi/promazání. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: alternator
Tak 200tis. km proběh, to je velmi krásné číslo, to už má na nějakou tu chybičku nárok.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105