Blue Hornet...
Moderátor: Moderátoři
Re: Blue Hornet...
Ty silenbloky z nivy jsou vyšší ne? okolik? taky jsem onich přemýšlel.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: Blue Hornet...
V nezatíženém stavu jsou vyšší jen o tloušťku plechu, na který je vulkanizovaná guma.luboš píše:Ty silenbloky z nivy jsou vyšší ne? okolik? taky jsem onich přemýšlel.
Jestli to nebude dělat neplechu zjistím až zítra, až to projedu.
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Re: Blue Hornet...
Tak jak dobrý?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Re: Blue Hornet...
Za mě spokojenost! Předtím jsem měl problém, parohy mi rezonovaly, drnčely o nápravnici. Asi jsem předtím špatně motor usadil, resp. jeden silentblok jsem musel vyměnit, byl utržený. Zkrátka si to "samo" nějak sedlo...luboš píše:Tak jak dobrý?
Teď jsem to dělal kapku sofistikovaněji, v klidu, ve stodole a ne na ulici.
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Re: Blue Hornet...
S velkou slávou se vám musím pochlubit!
Minulý víkend jsem se pustit do trochu větší rozborky / sborky, konkrétně jsem rozebral skoro celý motor. Na autě zbyl jen blok s písty. Sundaná hlava, olejová vana, prsa. Do olejové vany jsem zabudoval čidlo na teplotu, takže už jsou v provozu všechny budíky. Překvapilo mě, jak dlouho trvá, než se olej ohřeje!
Hlavní důvod celého servisu byla výměna lišty od napínáku (ani mě nenapadlo, že 1.7 bude mít úplně jiný kus) a podezření na gufera ventilů. Podezření se potvrdilo. Fešáci v servisu, kde mi UNI hlavu zbrousily na kompresní poměr originál 1.7 hlavy, mě kapku nakvasili. Jedno gufero nebylo pořádně nasazené, dalo se sundat rukou a druhé bylo zmačkané. Hlupák jsem neudělal skoro žádné fotky. Spíš se mi ani moc nechtělo, špinavý jsem byl od hlavy k patě, žádné vedro nebylo a času také nic moc.
Neuvěřitelné, jak olej dokázal zaprasit spalovací prostor. Vše jsem očistil, ventily zabrousil, ale jeden výfukový, kokrétně na špatně nasazeném guferu (kde musel olej téct proudem), je načatý. Jsou na něm, i na sedle v hlavě malé vypálené tečky. Snad ještě nějakou chvíli vydrží.
Holt se potvrdilo klasické pravidlo, co si člověk neudělá sám...
Ve výsledku motor jede výrazně lépe (překvapivě ) a stylový modrý oblak z modrého auta je pryč. Byla to hrozná ostuda, jakmile jsem stál na světlech, nedej Bože v koloně, tak při rozjezdu jsem upřímně litoval šoféry, co jeli za mnou.
V něděli jsem se pustil do skládání, nasazení hlavy, olejové vany s čerpadlem, chladiče a všech věcí okolo mi zabralo cca 9 hodin. Bylo to opravdu v časové křeči, ale nakonec vše dopadlo dobře, nic se dle Murphyho nepokazilo...
Teď už zbývá trápení s předními ložisky na kolech (pokud nepočítám hučící převody) a troufnu si říct, že Hornet bude bez zásadního problému.
Je to zkrátka mazel!
Minulý víkend jsem se pustit do trochu větší rozborky / sborky, konkrétně jsem rozebral skoro celý motor. Na autě zbyl jen blok s písty. Sundaná hlava, olejová vana, prsa. Do olejové vany jsem zabudoval čidlo na teplotu, takže už jsou v provozu všechny budíky. Překvapilo mě, jak dlouho trvá, než se olej ohřeje!
Hlavní důvod celého servisu byla výměna lišty od napínáku (ani mě nenapadlo, že 1.7 bude mít úplně jiný kus) a podezření na gufera ventilů. Podezření se potvrdilo. Fešáci v servisu, kde mi UNI hlavu zbrousily na kompresní poměr originál 1.7 hlavy, mě kapku nakvasili. Jedno gufero nebylo pořádně nasazené, dalo se sundat rukou a druhé bylo zmačkané. Hlupák jsem neudělal skoro žádné fotky. Spíš se mi ani moc nechtělo, špinavý jsem byl od hlavy k patě, žádné vedro nebylo a času také nic moc.
Neuvěřitelné, jak olej dokázal zaprasit spalovací prostor. Vše jsem očistil, ventily zabrousil, ale jeden výfukový, kokrétně na špatně nasazeném guferu (kde musel olej téct proudem), je načatý. Jsou na něm, i na sedle v hlavě malé vypálené tečky. Snad ještě nějakou chvíli vydrží.
Holt se potvrdilo klasické pravidlo, co si člověk neudělá sám...
Ve výsledku motor jede výrazně lépe (překvapivě ) a stylový modrý oblak z modrého auta je pryč. Byla to hrozná ostuda, jakmile jsem stál na světlech, nedej Bože v koloně, tak při rozjezdu jsem upřímně litoval šoféry, co jeli za mnou.
V něděli jsem se pustil do skládání, nasazení hlavy, olejové vany s čerpadlem, chladiče a všech věcí okolo mi zabralo cca 9 hodin. Bylo to opravdu v časové křeči, ale nakonec vše dopadlo dobře, nic se dle Murphyho nepokazilo...
Teď už zbývá trápení s předními ložisky na kolech (pokud nepočítám hučící převody) a troufnu si říct, že Hornet bude bez zásadního problému.
Je to zkrátka mazel!
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Re: Blue Hornet...
to vzdy potesi, ked si nieco das urobit a potom to musis prerobit ale tak hlavne, ze uz je hotovo
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4