Presny postup vymeny spojky 2107
Moderátor: Moderátoři
Re: Presny postup vymeny spojky 2107
JMJ, obrátil jsem se znovu na prodejce prodejdily.cz, který mi od pondělka nedodal ATE (a ani se neozvali). S nabídkou, že od nich vezmu Cifam, když nemají ATE ale ne o 50% dráž, než ATE, který uváděli jako dostupný a přitom dostupný není. Co je na tom k nepochopení ? Jsem věrný zákazník, pokud je to možné a sháním věci blízko k vyzvednutí (už jsem u nich nakupoval asi 3-4x a vždy OK včetně ceny). A když ATE prostě není (prodejci se tváří, že nejde o dočasný stav nedostupnosti), tak se ostatní vrhli na CIFAM, který už aktuálně také všude není. Třeba X lidí tady ušetří práci se sháněním. Co je na tom k nepochopení ?
- Vojcek
- Příspěvky: 51
- Registrován: stř čer 08, 2011 21:44
- Bydliště: Moravský Beroun-Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Presny postup vymeny spojky 2107
Já kupoval oba spojkové válce Cifam cca před měsícem na AutoMedik a byly normálně skladem. Možná jsem měl štěstí na poslední kusy Jinak zkus ještě autodily-haspa.cz, mají celkem výběr, ale eshop moc aktualizovaný není, poptával jsem spojkovou hadici (uvádí dodání do 24h) ale prý je nedostupná. Termín do 24h tam ale mají pořád uvedený
Lada 2103, r.v.1979
http://vojcek87.rajce.idnes.cz/
http://vojcek87.rajce.idnes.cz/
Re: Presny postup vymeny spojky 2107
Autodíly Fojtík je spolehlivý obchodník. Ve čtvrtek jsem po telefonu prověřil dostupnost. Pán potvrdil, že válce jsou a že v pátek pošle. Ještě jsem dal do objednávky svislý kuláky Moog, ale ty jsem po telefonu neprověřoval. Jeden mi napsalo do objednávky, že je dostupný, druhý, že není. Pán volal v pátek ráno, že není ani jeden a nabízel náhradu od jiného výrobce, Optimal. Domluvili jsme se, že vezmu jen ty válce. Před chvílí jsem si je vyzvednul na Zásilkovně. Na to, že díly ve čtvrtek před 17. hodinou objednal a v pátek dopoledne již byl schopen odeslat, vše proběhlo velmi rychle. Takhle nějak si představuju nákup a komunikaci objednávek po internetu, když něco náhle není k dispozici.Vašátor píše:Zde máš pomocný třeba za 300kč. Chce to hledat. http://autodilyfojtik.cz/autodily/lada/ ... Id=4658348
Za mě má pan Fojtík velkou 1* a vřele doporučuju.
Re: Presny postup vymeny spojky 2107
PSV k napojení na hadici má takový divný vybrání (podobné jako matka na trubce, ale bez té trubky), jako by těsnilo ve válci břitem té koncovky na hadici. Nějak se mi to nezdálo. Koukám do katalogu http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0 a ona tam patří zřejmě měděná podložka 2101-1602596, kterou nemám. Achjo. Znova do krámu.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Presny postup vymeny spojky 2107
Starou vyziham a znova pouziji, ne?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Presny postup vymeny spojky 2107
Ještě že jsem koupil celou sestavu hydrauliky i s trubkou. Ani jednu z matic trubek jsem nepovolil ani s pomocí červené brzdové kapaliny ani po vymontování z auta, když jsem pro vyndání záměrně zlomil starou trubku.
Zkušennosti se spojkovými válci od CIFAM:
HSV pasuje perfektně.
Řemeslné zpracování velmi pěkné.
+ koncovka k nádobce z kovu místo z plastu u původního originálu
PSV nepasuje nejlépe.
- odvzdušňovací šroub se dotýká skříně. Je potřeba u odvzdušňováku podložit šroub podložkou (alespoň tento 1 šroub). I tak je potřeba odvzdušňovat s oběma povolenými upevňovacími šrouby válce asi o 5 závitů (nevejde se klíč). Je to způsobeno špatný okopírovnáním originálního válce, který má odvzdušňovací šroub šikmo, CIFAM rovně. Jedenkrát za 2 roky při výměně kapaliny se to dá přežít.
+ pružina se uchytí do odlitku na válci, původní plechový úhelník pro uchycení pružiny se nepoužívá.
Válce bych koupil určitě i kdybych toto věděl dopředu. Lépe bych se připravil na výměnu a dal delší šrouby, protože v místě upevňovacích šroubů je odlitek silnější a šrouby kratší ještě o tu podložku. Škoda, že není CIFAM o něco pečlivější v kopírování umístění odvzdušňovacího šroubu. Hydraulika běhá pěkně. Doufám, že dlouho vydrží.
Zkušennosti se spojkovými válci od CIFAM:
HSV pasuje perfektně.
Řemeslné zpracování velmi pěkné.
+ koncovka k nádobce z kovu místo z plastu u původního originálu
PSV nepasuje nejlépe.
- odvzdušňovací šroub se dotýká skříně. Je potřeba u odvzdušňováku podložit šroub podložkou (alespoň tento 1 šroub). I tak je potřeba odvzdušňovat s oběma povolenými upevňovacími šrouby válce asi o 5 závitů (nevejde se klíč). Je to způsobeno špatný okopírovnáním originálního válce, který má odvzdušňovací šroub šikmo, CIFAM rovně. Jedenkrát za 2 roky při výměně kapaliny se to dá přežít.
+ pružina se uchytí do odlitku na válci, původní plechový úhelník pro uchycení pružiny se nepoužívá.
Válce bych koupil určitě i kdybych toto věděl dopředu. Lépe bych se připravil na výměnu a dal delší šrouby, protože v místě upevňovacích šroubů je odlitek silnější a šrouby kratší ještě o tu podložku. Škoda, že není CIFAM o něco pečlivější v kopírování umístění odvzdušňovacího šroubu. Hydraulika běhá pěkně. Doufám, že dlouho vydrží.
Re: Presny postup vymeny spojky 2107
To, ze je spodni valec "jiny" vim. Je ale zajimave, ze takhle jiny je i valec od mastersportu. A nekdo mi rikal, ze takovy valec mel v ruce uz driv. Je otazkou, jestli to neni valec treba z nivy nebo z neceho jineho velmi podobneho, nebo jestli se to posledni roky vyroby nelisilo. Kazdopadne podlozit a je to.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Presny postup vymeny spojky 2107
Zajímavé. Cifam jsem montoval nedávno, odvzdušňovací šroub je opravdu přímo nahoru, nicméně klíč na odvzdušnění se tam při troše snahy vešel
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Presny postup vymeny spojky 2107
Zkoušel jsem mezi odvzdušňovák a skříň vsunout papír a s povolenými šrouby rukou přitlačil k motoru. Papírem nešlo pohnout. Kdybych v tom stavu přitáhnul šrouby, bude skříň tlačit bokem na šestihran. To mi bylo hodně proti srsti. Klíč na odvzdušňovák je 9 mm, místo původního 8 mm. Aspoň se to líp povolí. Válec přitažený k bloku, nedostanu na něj ani omylem ořech. Maticový jen v případě, že bude matice v určité poloze stranou ke skříni. Maticovým ovšem nepohnu, protože brání hrana matky a vlastní klíč taky. Klíč na "trubkové rozvody" se dostane až po povolení o těch 5 mm. Tak bez povolení upevňovacích se k tomu vážně nedá dostat. Chyba je, že nedali šroub šikmo a kousek dál směrem od skříně. Jestli si vzpomenu, zkusím to o víkendu vyfotit endoskopem.
Re: Presny postup vymeny spojky 2107
len k poznamke o nive - ta ma uplne stejny motor, prevodovku a vsetko, jedine co je teda na spojkovej hydraulike ine je dlhsia trubka
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4