211x
Moderátor: Moderátoři
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 211x
Koroze tam nějaka je, středovou odrazku ma praskala většina 2111, nekazi se , volant tam je original 2 rameny co se dava do desitkové řady
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: 211x
Takze vyhovuje jen tim volantem. To je, ale zalostne malo .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: 211x
Vždyť sem ti jí párkrát nabízel, myslím že to bylo krátce předtím jaks mě honil po zahradě s krompáčem v ruceplavec píše:Cože ? Pan Želvotron prodal skálomobil ? Tady se ale dějou věci. A třeba bych ji zrovna jí dorajtoval Tos mě ji mohl taky nabídnout.
Už je na mě moc horko asi, některý věci nestíhám pobírat.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: 211x
Tak to ta moje druhá vyhovuje všem tvým požadavkům, ale bylo by třeba sáhnout hlouběji do kapsy.Koko Loko píše:Takze vyhovuje jen tim volantem. To je, ale zalostne malo .
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: 211x
Jiste, ze tradicnich od 3. tis. do 17ti. jako jsem zvykly za krabici by to asi nebylo . Aspon naznac .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: 211x
Nojo nabízel, jen to asi bylo trochu v nevhodnej čas zrovna. Nevadí, jezdit teď čím mám.zelvotron píše:Vždyť sem ti jí párkrát nabízel, myslím že to bylo krátce předtím jaks mě honil po zahradě s krompáčem v ruceplavec píše:Cože ? Pan Želvotron prodal skálomobil ? Tady se ale dějou věci. A třeba bych ji zrovna jí dorajtoval Tos mě ji mohl taky nabídnout.
Už je na mě moc horko asi, některý věci nestíhám pobírat.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: 211x
Po letech jsme se rozhodli definitivně prodat ladu 2111 1,5l 16V(někde na začátku fóra tu o ní bude pár příspěvků ).
Problém je, že má jednu mouchu - pokud se zahřeje, chcípne - přestane do ní jít asi štáva, chce to prostě, aby se v ní někdo trochu pohrabal, na což nemáme ani čas ani chuť. Demonstrace této mouchy na cestě na dovolenou byla poslední kapkou, která spečetila naše rozhodnutí. Po lehkém vychladnutí to zase nastartuje a jede. Jinak pokud jede, motoricky je v pohodě.
Jako na odobrníky se na vás obracím s dotazem, zda je to v tomhle stavu prodejné a orientačně za kolik. Bližší popis:
RV 2003, do provozu šla 2/2004, najeto má necelých 120 tis. km, celou dobu je garážovaná, pravidelně servisovaná, měněný olej atd. Má tažné zařízení, je k tomu sada zimních kol na plechu, letní jsou na ALU , je tam fungl nová baterie (mysleli jsme, že si ji ještě nějaký čas ponecháme) a z ND vlastníme náhradní zapalovací modul (ne nový, ale funkční).
Tak co myslíte, je nějaké šance ?
Problém je, že má jednu mouchu - pokud se zahřeje, chcípne - přestane do ní jít asi štáva, chce to prostě, aby se v ní někdo trochu pohrabal, na což nemáme ani čas ani chuť. Demonstrace této mouchy na cestě na dovolenou byla poslední kapkou, která spečetila naše rozhodnutí. Po lehkém vychladnutí to zase nastartuje a jede. Jinak pokud jede, motoricky je v pohodě.
Jako na odobrníky se na vás obracím s dotazem, zda je to v tomhle stavu prodejné a orientačně za kolik. Bližší popis:
RV 2003, do provozu šla 2/2004, najeto má necelých 120 tis. km, celou dobu je garážovaná, pravidelně servisovaná, měněný olej atd. Má tažné zařízení, je k tomu sada zimních kol na plechu, letní jsou na ALU , je tam fungl nová baterie (mysleli jsme, že si ji ještě nějaký čas ponecháme) a z ND vlastníme náhradní zapalovací modul (ne nový, ale funkční).
Tak co myslíte, je nějaké šance ?
Re: 211x
Hůstý, taky prodávám. Taky to není zrovna výstavní kroužek, snad někdo veme celou, nerad bych ji kouskoval ale nějak se ji zbavit musím http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=18&t=21756
Kdo se v tom má vyznat o_O
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 211x
Jeee, ahoj Marti ... taky jsem Tě tady už léta neviděl ... zdravím ... jak se jinak vede? L.martina píše:Po letech ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: 211x
Jako sance tu asi bude, zalezt bude na cene . Kazdopadne bych rekl, ze by nebylo od veci to chcipani nechat opravit a pak to prodat jako funkcni auto, nez to prodavat jako neco, co vlastne kupujici nemusi ani dovezt domu . Tim ale nechci rict, ze se to neproda tak jak to je. Mnou odhadovana cena je tak neco pres 20 tisic. Chtelo by to hlavne prihodit fotky.martina píše:Po letech jsme se rozhodli definitivně prodat ladu 2111 1,5l 16V(někde na začátku fóra tu o ní bude pár příspěvků ).
Problém je, že má jednu mouchu - pokud se zahřeje, chcípne - přestane do ní jít asi štáva, chce to prostě, aby se v ní někdo trochu pohrabal, na což nemáme ani čas ani chuť. Demonstrace této mouchy na cestě na dovolenou byla poslední kapkou, která spečetila naše rozhodnutí. Po lehkém vychladnutí to zase nastartuje a jede. Jinak pokud jede, motoricky je v pohodě.
Jako na odobrníky se na vás obracím s dotazem, zda je to v tomhle stavu prodejné a orientačně za kolik. Bližší popis:
RV 2003, do provozu šla 2/2004, najeto má necelých 120 tis. km, celou dobu je garážovaná, pravidelně servisovaná, měněný olej atd. Má tažné zařízení, je k tomu sada zimních kol na plechu, letní jsou na ALU , je tam fungl nová baterie (mysleli jsme, že si ji ještě nějaký čas ponecháme) a z ND vlastníme náhradní zapalovací modul (ne nový, ale funkční).
Tak co myslíte, je nějaké šance ?
VAZ 2104 1.3 1989
Re: 211x
Ahoj Lud'ku, ráda Tě vidím však jsem tu léta nebyla s autem nebylo nic moc zásadniho k řešení, za to chyběl čas na spoustu jiných věcí (funkce "matka" nabyla významné převahy nad funkcí "uživatel vozu", tak jsem se pohybovala na tematicky odlišných serverech).Jsem se až překvapila, že jsem vzpomněla heslo...Vede se celkem fajn a přiměřeně, znáš to, něco by mohlo být lepší, ale něco zase i horší.Luděk Musil píše:... taky jsem Tě tady už léta neviděl ... zdravím ... jak se jinak vede? L.
Doufám, že ladakrál se má také alespoň přiměřeně
m.
Re: 211x
Opravovat to nebudu, to už bych si ji rovnou mohla zase nechat. Vim že je to blbý prodávat to takhle, ale píšu na rovinu jak to je. Před 3 týdny jsme do ní koupili baterku, fakt jsme mysleli že s nami ještě pobude, ale vzhledem k tomu, že máme k dispozici i jiný vozidlo, už se mi nechce jí mít jen tak na zabírání místa v garáži a placeni ručení, ale jak jí dám opravit , bude mi jí zase líto prodat a zapomenu, jak mě cestou na dovču nakrkla, máme k ní takovej nostalgickej vztah doma. To víš, první, a asi i posledni, úplně nově koupený auto.JmJ píše: Jako sance tu asi bude, zalezt bude na cene . Kazdopadne bych rekl, ze by nebylo od veci to chcipani nechat opravit a pak to prodat jako funkcni auto, nez to prodavat jako neco, co vlastne kupujici nemusi ani dovezt domu . Tim ale nechci rict, ze se to neproda tak jak to je. Mnou odhadovana cena je tak neco pres 20 tisic. Chtelo by to hlavne prihodit fotky.
Pokud bude kupující akceptovat jízdní přestávky na drobné ochlazení, tak téměř jistě dojede. Atˇ to auto bylo jaký chtělo, vždycky dojelo a nikdy nás nikde nenechalo. Přála bych mu , aby ho měl někdo, kdo s nim ještě chvíli pojezdí ale k tomu bude fakt třeba někoho, kdo se v tom je ochoten povrtat a zjisit co s nim je. Nečekám, že na něm trhnu majlant, fakt preferuju citové zaujeti majitele a proto jsem tady zkusim to teda večer dát do sekce BAZAR značka "nabídněte cenu" a uvidíme jo jen ještě k těm fotkám - co konkrétně má na nich být vidět, jaký detaily jsou pro vás třeba dúležitý? Třeba nějaký mista , kde tyhle auta obvykle korodujou ? Jaký?
Dik
m.
Re: 211x
No těch 20 bych viděl tak jako slušnou nabídku pokud by to nebylo rezavý a bylo to v pořádku k ježdění a bez investic.
Takhle ale těžko říct, zvlášť když se neví čím to je, může to být nějaká blbost vyřešená za chvilku, začnul bych diagnostikou, ta by mohla napovědět, jinak čidlo kliky, možná modul zapalování, ale taky s tím může bejt ještě dost velkej oser a hramada času laborování. Tedy pokud to není rezavý tak takhle od boku tak 5 tisíc, pokud by tam nebyla jiná blízká vyšší investice (120 najeto - co rozvody?, co brzdy, vejfuk, tlumiče, spojka...), víc bych za to rozhodně nedal, já osobně spíš míň
Jestli se ptáš kde to rezne, tak to zřejmě asi ještě moc rezavý nebude , kor jesi to bylo garážovaný, ale nejdůležitější je stav zadních kornoutů, případně i pravýho předního a ty zadní můžou bejt durch i na pěkným autě, to se neví, dokud se nesundá koberec, ten přední je celkem vidět od motoru a z podběhu. No a další místa už vlastně jen plechařina, co je viditelný, tak pátý dveře, rožky nad spz pod odrazkou, klasicky spodky dveří, kapota u zámku a v hraně u závěsů, střecha nad čelním oknem a v napojení na A sloupky, zadní lemy, přední blatníky - kor jestli máš zástěrky, prahy zvlášť úplně vzadu před zadníma kolama. Píšeš 2003, to znamená, že už to má plastový kryty prahů? To znamená že pod nima to taky může pěkně kvést.
Souhlasím s JmJ, že by bylo lepší zjistit co tomu je a pokud by to nebyla velká investice, tak opravit a pak prodat, ono takhle starý auto s vadou a ještě 2111, kerou nikdo nechce ani pojízdnou se bude těžko prodávat, kdežto pokud to bude chodit tak šance i na lepší cenu je, i když chápu tu nechuť s tím něco dělat, taky jsem před měsícem prodal Vazidlo, kerý v podstatě je na dva roky bez očekávanejch investic, kromě totální ohnilosti kastle, k čemuž už sem měl velkou nechuť to řešit.
Takhle ale těžko říct, zvlášť když se neví čím to je, může to být nějaká blbost vyřešená za chvilku, začnul bych diagnostikou, ta by mohla napovědět, jinak čidlo kliky, možná modul zapalování, ale taky s tím může bejt ještě dost velkej oser a hramada času laborování. Tedy pokud to není rezavý tak takhle od boku tak 5 tisíc, pokud by tam nebyla jiná blízká vyšší investice (120 najeto - co rozvody?, co brzdy, vejfuk, tlumiče, spojka...), víc bych za to rozhodně nedal, já osobně spíš míň
Jestli se ptáš kde to rezne, tak to zřejmě asi ještě moc rezavý nebude , kor jesi to bylo garážovaný, ale nejdůležitější je stav zadních kornoutů, případně i pravýho předního a ty zadní můžou bejt durch i na pěkným autě, to se neví, dokud se nesundá koberec, ten přední je celkem vidět od motoru a z podběhu. No a další místa už vlastně jen plechařina, co je viditelný, tak pátý dveře, rožky nad spz pod odrazkou, klasicky spodky dveří, kapota u zámku a v hraně u závěsů, střecha nad čelním oknem a v napojení na A sloupky, zadní lemy, přední blatníky - kor jestli máš zástěrky, prahy zvlášť úplně vzadu před zadníma kolama. Píšeš 2003, to znamená, že už to má plastový kryty prahů? To znamená že pod nima to taky může pěkně kvést.
Souhlasím s JmJ, že by bylo lepší zjistit co tomu je a pokud by to nebyla velká investice, tak opravit a pak prodat, ono takhle starý auto s vadou a ještě 2111, kerou nikdo nechce ani pojízdnou se bude těžko prodávat, kdežto pokud to bude chodit tak šance i na lepší cenu je, i když chápu tu nechuť s tím něco dělat, taky jsem před měsícem prodal Vazidlo, kerý v podstatě je na dva roky bez očekávanejch investic, kromě totální ohnilosti kastle, k čemuž už sem měl velkou nechuť to řešit.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: 211x
Hm, tak to teda vypadá spíš na ekologickou likvadaci autovraku, co? Pokud nikdo nestojí o tyhle auta ani v pojídzdném stavu, pojízdný s výhradou ho teda asi neprodám. Tak možná něco ve stylu vyměním za velkou čokoládu a to už mi asi za ty starosti s přepisem a den dovolený nestojí. Uvažovala jsem o ceně cca 12 tisíc , ale pokud tomu nedávaj šanci ani lidi tak trochu postižení značkou, tak je to asi fakt na pikaču
Můj děda říkával, že každá věc má svého kupce, ale to neznal ladu, chudák
m.
Můj děda říkával, že každá věc má svého kupce, ale to neznal ladu, chudák
m.
Re: 211x
Každá věc má svěho kupce, to je asi pravda. Když už ji nikdo nekoupí, tak kovošrot ji koupí téměř určitě.
No já nevím , tu diagnostiku by to chtělo. Třeba v sadské by to napíchli na počítač snad i zadarmo, nebo za pár korun. Ale zase by se mělo od čeho odrazit a viděli byste třeba na kolik by to přišlo opravit . Osobně bych obětoval i ten den dovolený a zajel tam. Popravdě tohle znám dost dobře, když sem s ladou tehdá taky seknul a nechtěl jsem o ní už ani slyšet po všech těch problémech. Ale chce to promyslet s klidnou hlavou a nedělat předčasný závěry. Zvlášť když tomu vašemu autu ani tak nějak nic nebylo.
Fotky by mě taky zajímaly, ale spíš ze zvědavosti, než že bych ji chtěl mermomocí koupit.
No já nevím , tu diagnostiku by to chtělo. Třeba v sadské by to napíchli na počítač snad i zadarmo, nebo za pár korun. Ale zase by se mělo od čeho odrazit a viděli byste třeba na kolik by to přišlo opravit . Osobně bych obětoval i ten den dovolený a zajel tam. Popravdě tohle znám dost dobře, když sem s ladou tehdá taky seknul a nechtěl jsem o ní už ani slyšet po všech těch problémech. Ale chce to promyslet s klidnou hlavou a nedělat předčasný závěry. Zvlášť když tomu vašemu autu ani tak nějak nic nebylo.
Fotky by mě taky zajímaly, ale spíš ze zvědavosti, než že bych ji chtěl mermomocí koupit.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch