alternator
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternator
Odpovídal jsem v jiném topicu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: alternator
Raději jsem ho vrátil a ted někde sehnat nový který tam má být... Ale kde? nějaký tip? díky všem..........
Re: alternator
fakt stacilo iba jeden drat prepojit inak. ale ked uz ho nemas... "novy" skus obvolat vrakoviska
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Re: alternator
Co třeba tady na Koněvce ? http://www.lada.cz/kontakt/kontaktysaly80 píše:Raději jsem ho vrátil a ted někde sehnat nový který tam má být... Ale kde? nějaký tip? díky všem..........
Stačí znát rok výroby a model auta. Doporučuju si tam předem zavolat. Buď ho budou mít skladem, nebo během cca 2 dnů svezou z centrálního skladu z Mělníka.
Nebo v Krči ? http://shop.autodilykrc.cz/cz-sekce-kon ... rmace.html
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternator
Hmm, za tie peniaze stupne cena auta aspon o stvrtinu
http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-55 ... nator.html
http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-55 ... nator.html
Roman
Re: alternator
Romane, Saly80 chce zjevně jezdit, nechce už zbytečné starosti a chce nový díl. Já ho naprosto chápu, taky upřednostňuju nové díly a rychlost koupě u dílů bez kterých nemohu jezdit a od kterých čekám spolehlivost. Ještě jsem mohl napsat Magneton Kroměříž http://www.magneton.cz/pouziti?znacka=LADA ,ale to je trochu z ruky. Každopádně pod jedním objednacím číslem dělají alternátor s několika výkony (docela nezvyklé a zmatečné označení).
Re: alternator
To jsou palby v Lade na Konevce mají jen novější vypadá žeje taky na ičko,podle toho co jsem se byl podívat,v krči je natahnutej teda pěkně....
Co tohle ale je německý výrobce co myslíte?nějaká zkušenost?celkem slušný peníze.....http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 22276.html
Co tohle ale je německý výrobce co myslíte?nějaká zkušenost?celkem slušný peníze.....http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 22276.html
Re: alternator
Když sem onehdá řešil alternátor na 044i, tak sem koupil nový v Magnetonu v Kroměříži, 14V/70A. Zadarmo to nebylo, ale ve srovnání s cenama běžných altíků na ostatní značky to zas tak hrozné není. Nemůžete čekat, že koupíte nový altík za pětikilo.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: alternator
Jestli je to náhodou MasterSport, tak od této značky celkově už dávám ruce pryč. Jde o to jestli chceš aspoň trochu kvalitní výrobek, nebo se babrat s jednou věcí stále dokola. Na Koněvce je to sice palba, ale máš určitou jistotu, že kdyby něco, tak máš příští 2 roky kam přijít reklamovat. S velkou pravděpodobností s Tebou nevyběhnou. To je na zvážení každého.saly80 píše:To jsou palby v Lade na Konevce mají jen novější vypadá žeje taky na ičko,podle toho co jsem se byl podívat,v krči je natahnutej teda pěkně....
Co tohle ale je německý výrobce co myslíte?nějaká zkušenost?celkem slušný peníze.....http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 22276.html
DVK, jak je to asi tak dlouho, jak je zpracovaný oproti originálu, kolik stál a pasoval bez problémů ? Po zkušennostech, co se psalo o současných uhlících uvažuju, že až přijde jeho čas, tak dám celý nový. Přeci jen už má nakrouceno skoro 190 tkm.
Re: alternator
Je to dva roky zpět, zpracování oproti originálu daleko preciznější a stál tuším okolo 4500,-.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: alternator
Na první pohled se to zdá hodně. Ovšem, když jsem provětral vyhledávač, tak například Starline, od kterého bych čekal silně podprůměrnou kvalitu si cení téměř stejně (3800 - 4300 Kč), tak jsem v podstatě rozhodnutý jít do kvality. DVK ještě prosím info, jestli se na něj čekalo na vyrobení, či kompletaci, nebo jestli měli rovnou skladem.
Re: alternator
Objednával sem to telefonicky, detaily už si nepamatuju, ale nějak velice dlouho sem na to nečekal. Nejlepší si tam zavolat a konkrétně se domluvit, ono za ty dva roky se taky mohlo lecos změnit.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternator
Taktéž mám Magneton. Ale objednával jsem jej i se startérem a nebylo to napřímo z Magnetonu, ale tuším (zařizoval to Radek Pátrač) přes Mototechnu na Božetěšce v Brně. Ještě mají sjednán prodej přes Akustart.
Takže tohle bych doporučil vysondovat. L.
Takže tohle bych doporučil vysondovat. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: alternator
Úplnou náhodou se mi podařilo najít tohle téma při dalším vyhledávání: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=4311 Pročetl jsem to celé.
Mé rozhodnutí přejít v brzké době na alt. Magneton to už nezmění.
Jen by mne ještě zajímalo od DVK, když ho máš z pozdější doby, jestli ten altík vypadá takto jako u Luďka. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 1&start=75
Nechci zbytečně plašit, ale regulátor napětí, co je na fotce vypadá vizuelně dost podobně jako jsem přibližně v té době už 2x kupoval od někoho, kdo mi ho přivezl z Polska na Malucha (F126p).
Slabý pokovený plech, zalitý zelenou hmotou a 2 dráty z toho. Samotné provedení je úsporné, prosté předchozího hliníkového odlitku chlazení. To by asi nevadilo, kdyby mi ten regulátor na Maluchu neodešel pokaždé zhruba po 2-3 letech. Po tom co odešel se v palubní síti objevovalo napětí kolem 15 - 16 V. Je pravda, že zalití možná nebylo olejivzdorné i když tak vypadalo. Protože u Malucha se to všude kolem na regulátoru dost mastilo a teplota byla taky vyšší, než u Lady...... Pokusím se věřit, že tamty byly jen polský nepovedený levný plagiáty je to jen vizuelní podoba a tady ten funguje dlouhá léta tak jak má. Koneckonců originál regulátor na Ladě odešel asi po 2 letech a pak se tam dal druhý, který drží už 18 let a zapouzdření teda nic moc.
Mé rozhodnutí přejít v brzké době na alt. Magneton to už nezmění.
Jen by mne ještě zajímalo od DVK, když ho máš z pozdější doby, jestli ten altík vypadá takto jako u Luďka. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 1&start=75
Nechci zbytečně plašit, ale regulátor napětí, co je na fotce vypadá vizuelně dost podobně jako jsem přibližně v té době už 2x kupoval od někoho, kdo mi ho přivezl z Polska na Malucha (F126p).
Slabý pokovený plech, zalitý zelenou hmotou a 2 dráty z toho. Samotné provedení je úsporné, prosté předchozího hliníkového odlitku chlazení. To by asi nevadilo, kdyby mi ten regulátor na Maluchu neodešel pokaždé zhruba po 2-3 letech. Po tom co odešel se v palubní síti objevovalo napětí kolem 15 - 16 V. Je pravda, že zalití možná nebylo olejivzdorné i když tak vypadalo. Protože u Malucha se to všude kolem na regulátoru dost mastilo a teplota byla taky vyšší, než u Lady...... Pokusím se věřit, že tamty byly jen polský nepovedený levný plagiáty je to jen vizuelní podoba a tady ten funguje dlouhá léta tak jak má. Koneckonců originál regulátor na Ladě odešel asi po 2 letech a pak se tam dal druhý, který drží už 18 let a zapouzdření teda nic moc.
Re: alternator
No, regulatory co sem posledni dobou poridil ja, byly pekne na <|>. Jeden sem mel z kseftu v km, druhy z otrokovic. Oba byly chabeho mechanickeho provedeni, kazdy byl ale jiny. Oba mely napsane napeti 14V, coz je pro me spis na skodu, ale dalo by se to zkousnout, kdyby fungovaly. Sice jsem porad jeste nevyloucil, ze nekde bylo neco blbe v elektrice v aute, kterou sem tenkrat ale nekolikrat prolezal, ale s jednim z tech regulatoru se mi stavalo, ze z niceho nic prebijel, pak to nahle zase preslo. Ten druhy tohle nedelal, ale prislo mi, ze dobiji proste malo. Mozna i min jak tech 14V.
Pokud nekdo ma novy klasicky regler na 05, tak ho beru. Nebo vedet, kde ho koupit. CS auto lada?
Pokud nekdo ma novy klasicky regler na 05, tak ho beru. Nebo vedet, kde ho koupit. CS auto lada?
VAZ 2104 1.3 1989