Start se povedl naprosto nečekaně, motor hned naskočil a držel i volnoběh, takže obrovské překvapení a radost. Auto je hotové, tento víkend první testovací jízdy a až na pár drobností jede motor úplně normálně tak jak bych očekával. Když ho držím delší dobu pod tlakem, tak se zakucká, to by mohl být palivový filtr. Dále se časem objevil dost závažný problem se vstřikovačema. Tyto neoriginální nemají drážku ani doraz pro aretaci, takže po natlakování potrubí turbem vstřik vyjel z potrubí a zarazil se do vstřikovací lišty. Nicméně tento problém se mi podařilo vyřešit (na projížďce asi 30km od baráku

) a mohl jsem řádit dál. Konečný tlak zůstal na 1,4b, nebylo jednoduché wastegate naladit, dual port mi nefungoval vůbec, nedostal jsem se přes 0,8b, tak jsem zvolil nejjednodušší variantu a horní port jsem nechal volný, regulace funguje. Co mě docela šokuje je, že tlak se chová úplně obráceně než na serii, tam jsem na jedničku dvojku nedosáhl skoro jednoho baru, naopak na čtverce vyletěl na 1,3b a ve vysokých otáčkách klesal. Na tomto turbu vyletí tlak na dvojce k 1,4b a neklsedne ani o kousek, na čtverce ukáže na 1,3b a s rostoucíma otáčkama motoru ještě trochu stoupne. Tlak se nehne až do omezovače, takže turbo to dává s přehledem jako nic, což má i stinné stránky a sice to, že prakticky do 4000ot ten motor skoro nic nedělá. Tlak se dostane na špičku někde kolem 4000 nebo trochu méně, ale jde vidět že motor neví co s tím má dělat, naopak od 5000 přichází ten záběr co by tam měl být a ten se nemění až do 7200. Takže tohle mě trochu ještě tak nějak štve, podřazování je nutností s tímto setupem, ale mě šlo především o to, že to poskládám a povozím se. Nějaké menší videjko z víkendu a fotky s bratránkovým GT:
https://youtu.be/Zdk4CwRvqKg https://youtu.be/92QyjWPBB5k

Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn