Přizvednutí nivy
Moderátor: Moderátoři
Re: Přizvednutí nivy
Hezky ,+ 10 cm je slušné
Re: Přizvednutí nivy
Dík:-) Dneska by to mělo stát na kolech. Jsme zvedavý na chování při jízdě. Podám reportropák píše:Hezky ,+ 10 cm je slušné
Re: Přizvednutí nivy
Nakonec jsem podlehl pochybnostem..
Otec se strojní průmkou, soustružník i soused - konstruktér amatér, tvrdili, že to bude dostatečně pevné.. No ale tak sichr je sichr.. Než to řešit někde daleko od domova..
Takže prodloužení těhlice jsem opatřil vzpěrou o těhlici a objímkou. Vše vyrobeno z 10mm plátu.
Teď fakt pochybuju, že se to hne.
Otec se strojní průmkou, soustružník i soused - konstruktér amatér, tvrdili, že to bude dostatečně pevné.. No ale tak sichr je sichr.. Než to řešit někde daleko od domova..
Takže prodloužení těhlice jsem opatřil vzpěrou o těhlici a objímkou. Vše vyrobeno z 10mm plátu.
Teď fakt pochybuju, že se to hne.
Re: Přizvednutí nivy
Dufam, ze niekedy bude prilezitost(na nejakom zraze) a nase Nivky postavime vedla seba. Samozrejme, ked budeme mat obaja hotovo. Bolo by to zaujimave porovnanie
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Přizvednutí nivy
Majo:
No to doufám, že porovnáme.. Však májí být nějak ty Hoškovice, ne? Koncem měsíce. Tak tam náhodou nebudeš?
No to doufám, že porovnáme.. Však májí být nějak ty Hoškovice, ne? Koncem měsíce. Tak tam náhodou nebudeš?
Re: Přizvednutí nivy
No teraz prave nejdem, kryje sa mi to s inym dolezitejsim terminom Takze snad o rok...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Přizvednutí nivy
Majo píše:No teraz prave nejdem, kryje sa mi to s inym dolezitejsim terminom Takze snad o rok...
Tak to je škoda! Njn, život je otázka priorit, je to tak...
Re: Přizvednutí nivy
Přebytečné věci editovány, tak doufám, že vše ok.. Fakt nejsem konfliktní typ.
Ale k témetu:
Takže, vážení, SLOŽENO!!
Ujeto cca 300 Km a musím říct FUNGUJE TO!
Asi 200 km a zhruba 100 km v terénu - žádný extrém většinou polňačky, brody a pak motokrosová trať - spíš kvůli křížení a trochu "poskákat" (odlepit kola trošičku od země).
Níkde nic neklepe, nevrže, nebrousí se gumy. Nic se nepovolilo! Auto normálně zatáčí. Nájezdové úhly (ještě bez předního nárazníku) jsou krásné, přejezdové úhly taky..
Dneska jsem auto umyl a kontroloval. Geo se nehla, nic neprasklo, nehnulo se... Paráda!
Teda.. Nic neprasklo.. Trochu jsem jí trápil a urval jsem uložení předního defirenciálu... Ale to je moje chyba, podcenil jsem materiál, z čeho jsem to vyrobil. V týdnu opravim.
Na silnici si se auto chová relativně normálně.. Je možná o něco víc skákavé (příčné prahy například) Ale po dálnici při 130 km/h je normálně řiditelná, i při zkoušce uhnout z pruhu do pruhu v této rychlosti na vzdálenosti cca 10 metrů
Několikaměsíční laborování úspěšně zakončeno!
Ale k témetu:
Takže, vážení, SLOŽENO!!
Ujeto cca 300 Km a musím říct FUNGUJE TO!
Asi 200 km a zhruba 100 km v terénu - žádný extrém většinou polňačky, brody a pak motokrosová trať - spíš kvůli křížení a trochu "poskákat" (odlepit kola trošičku od země).
Níkde nic neklepe, nevrže, nebrousí se gumy. Nic se nepovolilo! Auto normálně zatáčí. Nájezdové úhly (ještě bez předního nárazníku) jsou krásné, přejezdové úhly taky..
Dneska jsem auto umyl a kontroloval. Geo se nehla, nic neprasklo, nehnulo se... Paráda!
Teda.. Nic neprasklo.. Trochu jsem jí trápil a urval jsem uložení předního defirenciálu... Ale to je moje chyba, podcenil jsem materiál, z čeho jsem to vyrobil. V týdnu opravim.
Na silnici si se auto chová relativně normálně.. Je možná o něco víc skákavé (příčné prahy například) Ale po dálnici při 130 km/h je normálně řiditelná, i při zkoušce uhnout z pruhu do pruhu v této rychlosti na vzdálenosti cca 10 metrů
Několikaměsíční laborování úspěšně zakončeno!
Re: Přizvednutí nivy
parada
tiez by som aj ja uz mohol dat podobne foto(absolutne nestiham )
tiez by som aj ja uz mohol dat podobne foto(absolutne nestiham )
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Přizvednutí nivy
Čas je velikej nepřítel..
Kor když se chceš někam posunout a ne se zacyklit na věcech který tě byť bavěj ale neženou dál...
Zase ty priority.
Jinak pánové, měl bych otázku..
Majo, ty budeš mít názor nebo zkušenost si myslím..
Dneska jdu dělat ten utrženej dif.
Je nějaké veliká výhoda toho, že se to přidělává k napravnici? Že se to nenechá na motoru?
Díky:-)
Kor když se chceš někam posunout a ne se zacyklit na věcech který tě byť bavěj ale neženou dál...
Zase ty priority.
Jinak pánové, měl bych otázku..
Majo, ty budeš mít názor nebo zkušenost si myslím..
Dneska jdu dělat ten utrženej dif.
Je nějaké veliká výhoda toho, že se to přidělává k napravnici? Že se to nenechá na motoru?
Díky:-)
Re: Přizvednutí nivy
Máš pevnostní nebo z hliníku ? Jestli obyč tak bych zauvažoval nad pevnostním (pokud teď řešíš dif).Já už sem taky jeden lousknul...
Re: Přizvednutí nivy
Mám ještě hliníkový.. Nad pevnostním uvažuju, už jsme se i lehce předdomlouvali s Rikim, že ho bude dělat, tak že uděláme dva...
Na druhou stranu jezdím 195/80/15 a vzorek Insa Turbo Dakar / BF Goodrich Mut terrain takže by teoreticky mel vydržet..
Mě teď neprasknul diff ale jen takový pochystátory na uložení. Jinak hliník jako takovej je ok..
Spíš mě fakt zajímá výhody uložení na nápravnici a ne pod motorem...
Na druhou stranu jezdím 195/80/15 a vzorek Insa Turbo Dakar / BF Goodrich Mut terrain takže by teoreticky mel vydržet..
Mě teď neprasknul diff ale jen takový pochystátory na uložení. Jinak hliník jako takovej je ok..
Spíš mě fakt zajímá výhody uložení na nápravnici a ne pod motorem...
Re: Přizvednutí nivy
Zdravím osazenstvo,
hlásím, že necelých 10 000 km najeto se zvednutým autem a pohoda!
Vše drží, nepraská, netrhá se. Kola se nesjíždí, auto se chová dobře.
Kilometry jsou spíše silniční, pak nějaký lehký terén a den "týrání" v Milovich na offroadu od rána do večera.
A vše funguje!
Nahrál jsem pár fotek.
Po dobu stavby jsem si dělal poznámky, kolik peněz zvednutí cca stálo.
Pro toho, kdo by o tom uvažoval, jsem udělal takový malý přehled:
1200 Kč - Materiál Ferona (plechy, jakly 6x6 (3mm stěna), vystužení zadní nápravy,
1300 Kč - Šrouby & matky pevnostní Fabory (uchycení horní rameno, prodloužení těhlice, horní čepy atd atd)
900 Kč - Šrouby & matky železárství (všechny ostatní šrouby a matky, na které šáhl jsem dal většinou nové)
300 Kč - Materiál Horbach (barvy, štětce, ředidla, spraje)
100 Kč - Naplnění CO2
150 Kč - Kotouče flexa
900 Kč - Proudloužení hadice brzdy
100 Kč - Prodloužení tlumičů přední nápravy (silnostěnná trubka)
500 Kč - Materiál prodloužení a vystužení tyčí zadní nápravy (zavitové tyče, dlouhé matky, podlozky, jakly)
450 Kč - Silonové podložky zadních pružin (materiál a napivo soustužníkovi)
400 Kč - Prodloužení těhlice (materiál a narum soustružníkovi)
TOTAL: CZK 6300 ,-
hlásím, že necelých 10 000 km najeto se zvednutým autem a pohoda!
Vše drží, nepraská, netrhá se. Kola se nesjíždí, auto se chová dobře.
Kilometry jsou spíše silniční, pak nějaký lehký terén a den "týrání" v Milovich na offroadu od rána do večera.
A vše funguje!
Nahrál jsem pár fotek.
Po dobu stavby jsem si dělal poznámky, kolik peněz zvednutí cca stálo.
Pro toho, kdo by o tom uvažoval, jsem udělal takový malý přehled:
1200 Kč - Materiál Ferona (plechy, jakly 6x6 (3mm stěna), vystužení zadní nápravy,
1300 Kč - Šrouby & matky pevnostní Fabory (uchycení horní rameno, prodloužení těhlice, horní čepy atd atd)
900 Kč - Šrouby & matky železárství (všechny ostatní šrouby a matky, na které šáhl jsem dal většinou nové)
300 Kč - Materiál Horbach (barvy, štětce, ředidla, spraje)
100 Kč - Naplnění CO2
150 Kč - Kotouče flexa
900 Kč - Proudloužení hadice brzdy
100 Kč - Prodloužení tlumičů přední nápravy (silnostěnná trubka)
500 Kč - Materiál prodloužení a vystužení tyčí zadní nápravy (zavitové tyče, dlouhé matky, podlozky, jakly)
450 Kč - Silonové podložky zadních pružin (materiál a napivo soustužníkovi)
400 Kč - Prodloužení těhlice (materiál a narum soustružníkovi)
TOTAL: CZK 6300 ,-
Re: Přizvednutí nivy
Vyzerá, že to pracuje vcelku solídne, tak predpokladám spokojnosť? Aké si mal pocity Z fungovania podvozku v Milovicich?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4