Skautská Niva - "Červenáček"
Moderátor: Moderátoři
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Na ten zámek se před nákupem nejdřív podívej - vypadá to, že Ti jen vypadlo táhlo (má silonový konec a je to nasazené na kuličce. Nebo to prasklo).
Já používám s oblibou čerpadélka ze škodovek - jsou výkonná a spolehlivá.
Já používám s oblibou čerpadélka ze škodovek - jsou výkonná a spolehlivá.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Zkus napsat požadavek na LF do "KOUPÍM"skautmalenovice píše:...
1.) Kde seženu za slušnou cenu úchyt a zámek ke kufru? ...
Jestli to jenom zezadu nevypadlo z čehosi, já si měnil kliky a složitá výměna to nebyla, ale už nevím jak ...skautmalenovice píše:2.) Teď se mi stalo, že jsem Nivku odemykal (normálně dveře u řidiče) a klíček se začal točit o 360° a zámek nereaguje. Takže to asi bude chtít nový. To asi koupím v M-Caru, ale dotaz zní - zvládnu si tam nový zámek sám namontovat?
Motorků mám mraky sice neorigo a na 24V ale na 2111 jsem jej s úspěchem provozoval.(myslím že stejný na 12V měli Škodovky 105/120)skautmalenovice píše:3.) Neprodáváte někdo motorek pro ostřikovače? Případně, pokud z jiného auta, jaký?
®; Člen LKCS
- nuladvojka
- Příspěvky: 367
- Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
- Bydliště: Teplice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tu úchytku sháníš novou? Protože ta je z prvního kombíka (2102) a tu novou asi jen tak neseženeš. Zadní zámek seženeš na Lada-dílech i s náhradníma vložkama do předních dveří, aby si měl od všech dveří jeden klíček. Ale podle toho co píšeš, tak se přetrhla pružinka a následně když si zabral tak to vyjelo z toho silikonu jak píše Valda. Toto se mi taky už stalo, takže si myslím že by stačila koupit jen pružinka.skautmalenovice píše:
1.) Kde seženu za slušnou cenu úchyt a zámek ke kufru?
2.) Teď se mi stalo, že jsem Nivku odemykal (normálně dveře u řidiče) a klíček se začal točit o 360° a zámek nereaguje. Takže to asi bude chtít nový. To asi koupím v M-Caru, ale dotaz zní - zvládnu si tam nový zámek sám namontovat?
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Motorky používám taky škoda, ty původní mi vždy navrchu praskl vršek a teklo to. Pokud chceš originál a nevadí ti, že jsou ty packy ulámané (tvoje možná ne- ide to přehodit) tak ti je klidně dám. Myslím že by měly být funkční- vyzkoušíme. Mám snad 4?! Jinak mám eště brzdové prasátka zadní bez samostavu (nové) myslím že budeš dělat brzdy tak bys je mohl potřebovat.... Kdyžtak se ozvi
Jo zámek ke kufru mám taky nový, ale bez klíče ale možná ide vnitřek přehodit
Jo zámek ke kufru mám taky nový, ale bez klíče ale možná ide vnitřek přehodit
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Zdravím,
po delší odmlce zase přicházím s prosbou o radu . Nivečka zažívá slastné období, připravujeme ji na STK, tak rychle, jak to jen jde, do konce měsíce ho musí získat. Přichází výměna "prasátek", všelijakých hadiček, drátků se špatnou izolací, brzdových čelistí a podobně. Už dokonce fungují ostřikovače .
Bohužel jsem zjistil velmi nepříjemnou věc, přes prasklinu v přívodu vzduchu na kapotě se voda nepozorovaně dostávala pod izolační vrstvu na místě řidiče. Nemyslím tím přímo pod kobereček, ale dostávala se a ukládala se pod fólii a černou "gumu" která kryje podlahu. Celé jsem to musel strhnout, původní izolace se ve vodě totálně zničila, takže nohy mám teď přímo na podlaze.
V Otrokovicích mi pán poradil, že nejlepší bude koupit klasickou stavební IPU a při vyšší teplotě ji tam "instalovat". Máte s tím někdo zkušenosti, případně jak vytvořit takovouto náhradní vrstvu?
Díky za rady.
po delší odmlce zase přicházím s prosbou o radu . Nivečka zažívá slastné období, připravujeme ji na STK, tak rychle, jak to jen jde, do konce měsíce ho musí získat. Přichází výměna "prasátek", všelijakých hadiček, drátků se špatnou izolací, brzdových čelistí a podobně. Už dokonce fungují ostřikovače .
Bohužel jsem zjistil velmi nepříjemnou věc, přes prasklinu v přívodu vzduchu na kapotě se voda nepozorovaně dostávala pod izolační vrstvu na místě řidiče. Nemyslím tím přímo pod kobereček, ale dostávala se a ukládala se pod fólii a černou "gumu" která kryje podlahu. Celé jsem to musel strhnout, původní izolace se ve vodě totálně zničila, takže nohy mám teď přímo na podlaze.
V Otrokovicích mi pán poradil, že nejlepší bude koupit klasickou stavební IPU a při vyšší teplotě ji tam "instalovat". Máte s tím někdo zkušenosti, případně jak vytvořit takovouto náhradní vrstvu?
Díky za rady.
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Delaj se na to specialni odhlucnovaci pasy pro autohifi od znacek jako Dynamat apod.. ale chtej za ne dost penez ja sem nechtel tolik utracet a dal sem tam samolepici IPU jak rikas, ta ma oproti klasicky tu vyhodu ze ma samolepici vrstvu a nemusis ji lepit horakem, bal sem se ze si znicim ten lak.
Stalo se mi to samy zrezla podlaha takze sem to oloupal obrousil dratakem vycistil vyluxoval a natrel Hostagrund Blokator koroze a na to zakladovku a vrch a na ten sem pak lepil tu samolepici IPU jenze ma tu nevyhodu ze v ni jsou skelny vlakna nebo co takze se dost blbe tvaruje okolo tech kanalku (ty origo odhlucnovaci asfalty do aut nejsou vyztuzeny timto a jdou tak tvarovat mnohem lip) a taky je tam ta nevyhoda ze na ni jsou kaminky.. me to nevadilo ja to pomoci horkovzdusky vzdycky poradne nahral a namackal kam sem potreboval pekne se to prilepilo a i ty kaminky se zatlacily do lepenky a zbytek sem vyluxoval a na to sem prilepil miralon na plovouci podlahy... nicmene ze bych to nejak vyrazne odhlucnil se rict neda... kdyz to porovnam s novejma autama zejo.. ale taky sem delal jen podlahu...
dneska bych mozna zkusil vic zainvestovat do poradnejch materialu ale taky by to byl jen pokus a treba bych byl taky zklamanej ze efekt nic moc, kdo vi..
Jo a mozna mi nejaka ta samolepici izolace zbyla klidne ti ten zbytek dam ale nevim jestli to stoji za rec...
Stalo se mi to samy zrezla podlaha takze sem to oloupal obrousil dratakem vycistil vyluxoval a natrel Hostagrund Blokator koroze a na to zakladovku a vrch a na ten sem pak lepil tu samolepici IPU jenze ma tu nevyhodu ze v ni jsou skelny vlakna nebo co takze se dost blbe tvaruje okolo tech kanalku (ty origo odhlucnovaci asfalty do aut nejsou vyztuzeny timto a jdou tak tvarovat mnohem lip) a taky je tam ta nevyhoda ze na ni jsou kaminky.. me to nevadilo ja to pomoci horkovzdusky vzdycky poradne nahral a namackal kam sem potreboval pekne se to prilepilo a i ty kaminky se zatlacily do lepenky a zbytek sem vyluxoval a na to sem prilepil miralon na plovouci podlahy... nicmene ze bych to nejak vyrazne odhlucnil se rict neda... kdyz to porovnam s novejma autama zejo.. ale taky sem delal jen podlahu...
dneska bych mozna zkusil vic zainvestovat do poradnejch materialu ale taky by to byl jen pokus a treba bych byl taky zklamanej ze efekt nic moc, kdo vi..
Jo a mozna mi nejaka ta samolepici izolace zbyla klidne ti ten zbytek dam ale nevim jestli to stoji za rec...
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tu nalepenou vatu sem vyškubal, protože se pod tím drželo vlhko.Teď se to i lepší udržuje, pod nohy stačí ustřihnout kus koberce
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Ahoj, s tímto problémem jsem se také setkal a udělal jsem to přesně tak, jak je popsáno níže.
Koupil jsem co nejsilnější asfaltovou lepenku s co nejmenším sypáním.
Ty kamínky jsou tam stejně jen kvůli tomu, aby se to k sobě v roli nelepilo.
Původní izolaci jsem odstranil, povrch osetřil a teplovzdušnou pistolí pak postupně lepil připravené pásy na podlahu a kobku kde je převodovka. Na převodovku jsem dal vrstvy dvě.
Takhle jsem upravil podlahu v i kufru.
Následně jsem na to nalepil zátěžové koberce. Ale já to auto mám jako dailynu takže to něho lezu většinou čistej.
Instalací koberců odpadá možnost mýt interiér wapem..
Koupil jsem co nejsilnější asfaltovou lepenku s co nejmenším sypáním.
Ty kamínky jsou tam stejně jen kvůli tomu, aby se to k sobě v roli nelepilo.
Původní izolaci jsem odstranil, povrch osetřil a teplovzdušnou pistolí pak postupně lepil připravené pásy na podlahu a kobku kde je převodovka. Na převodovku jsem dal vrstvy dvě.
Takhle jsem upravil podlahu v i kufru.
Následně jsem na to nalepil zátěžové koberce. Ale já to auto mám jako dailynu takže to něho lezu většinou čistej.
Instalací koberců odpadá možnost mýt interiér wapem..
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Ono je to na pohled pěkné, určitě i proti hluku to bude fungovat.Ale u vyloženě off auta nepraktické když zapadneš uprostřed močálu a máš do půl dveří bahno a sračky.Potřebuješ vylézt ven, uvázat kurtu a zas vlézt dovnit, nebo hlubší brod když ti začne chcat voda těsněním kolem dveří a zadním kufrem, rozrážíš hladinu spodním okrajem čelního skla ...
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Ropák:
No to máš naprostou pravdu..
Ale pokud máš auto na to, co ty popisuješ, nepotřebuješ tam krom sedačky, pedálů, řadicích pák volantu, budíku chlazení a kontrolky mazání vůbec nic..
No to máš naprostou pravdu..
Ale pokud máš auto na to, co ty popisuješ, nepotřebuješ tam krom sedačky, pedálů, řadicích pák volantu, budíku chlazení a kontrolky mazání vůbec nic..
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
A to by měla být sedačka "Spartakus" . L.wwwwenca píše:.. sedačky ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Luděk Musil píše:A to by měla být sedačka "Spartakus" . L.wwwwenca píše:.. sedačky ...
??
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tento Spartacus ne-e .
Pojmenování od římského vojevůdce Spartaka (viz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Spartakus)
Jinými slovy také prostá, jednoduchá, nepolstrovaná sedačka, ideálně dřevěná stolička . L.
PS: ještě jsem si takhle vzpomněl na spartakiádní lehátko, také velmi jednoduché a prosté.
Pojmenování od římského vojevůdce Spartaka (viz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Spartakus)
Jinými slovy také prostá, jednoduchá, nepolstrovaná sedačka, ideálně dřevěná stolička . L.
PS: ještě jsem si takhle vzpomněl na spartakiádní lehátko, také velmi jednoduché a prosté.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
A su zvědavé, esli se negdo ozve stylem "a jak se na tom parádně šukalo a jaký byl o 9 měsíců později bejbybům ... spartakiádní děti"Luděk Musil píše:.. spartakiádní lehátko, také velmi jednoduché a prosté ...
Omlouvám se bratru Červenáčkovi za OT, ale tohle mi fakt nedalo , později těchto několik příspěvků odmáznu. L:
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´