Tak a to je právě ten problém

. Všude je popisována pouze klapka chlazení motoru, ovládaná termostatem přímo z chladiče. Je to ta, co je na Luďkově obrázku a rovněž ta, kterou popisuje Rudolfův otec. Tato klapka se ráda zasekává, zlobí a pak se motor přehřívá. Nicméně pak jsou ještě další dvě klapky na přívod teplého vzduchu do kabiny a po těch nikde ani vidu.
JmJ, díky za nabídku, ale z časových důvodů budu po večerech ještě chvíli pátrat a pak holt budu muset zastavit práce a čekat ... za cca tři / čtyři týdny k nám má dorazit další F600D na kompletní renovaci. Tudíž pak už to bude brnkačka, jedno auto rozeberu, kouknu, vyrobím a bude

. Jen jsem to chtěl mít v kupě dřív
Někde jsem našel rozkres topení F600D, kde bylo v obrázku auta vyznačeno proudění teplého vzduchu a naznačené klapky. Sice z toho mechanicky nebylo vůbec nic poznat, ale ... no a pak bratránek na dílně vyhodil pojistky, prastarý notebook se vypnul a bylo po obrázku
