Vidím to tak, že atrakce pro děti budou až na druhém místě.....manželku asi víc zaujme....že se tam "dýlujou" ty kvanta alkoholuLuděk Musil píše:Vašo - jen Tě drobně opravím: rok od roku jezdí více a více manželek a dětí . Sice je to zde OT , za což se omlouvám, ale na prvních srazech nebyly téměř žádný baby a svišti a poslední srazy je více atrakcí pro děti než dospělé . L.Vašátor píše:Rodinu vezmeš na nějaký ladasraz a bude . Nudit se tam nebudou, jezdí více manželek a dětí, program pro ně také většinou je. Takže hurá
Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renovace!
Moderátor: Moderátoři
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
Díky Vašku.....Vašátor píše:Dane ... co dodat ... perfektní práce . Máš můj velký obdiv, že i přes svoje velké pracovní vytížení, dokážeš najít čas i na jiný koníček (než je práce) a v krátkém časovém intervalu jej dotáhnout do konce. Já si celý léto říkal, že se k tobě musím stavit okouknout jak pokračuješ a vidíš ... ty už máš hotovo. Stydím se.
Za mne 1*
A nestiď Se.....stačí když se spolu...z jara....mrknem na tu geometrii
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
Dane, kvanta alkoholu se dýlujou až ve večerních hodinách , přes den se točí kofola .
Na geometrii kouknem, to je jasný
Na geometrii kouknem, to je jasný
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1098
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
Pěkná práce! Pokud toto bylo provedeno od jara do podzimu, vážně smekám. Sám se již v podobné renovaci plácám rok a byť jsem šel ještě trošičku dál a mám už i platnou TK a najetých prvních pár set kilometrů, stále nekončím a zlepšuji . A k tomu všechny popsané radosti s prací, stavbami, dětmi a chápavou manželku .
Fotogalerii jsem též procházel několikrát a kochal se. Sám jsem bordelář a fotku udělám jen zřídka. Za sebe bych ještě asi vyměnil i prahy (vzhledem k tomu, že měnit je dodatečně s nandanými blatníky to je problém a "přechody" pod blatníky již trochu chycené byly a dělal se celolak). Zajímavá je oprava čela - není jednodušší ho vyměnit celé? Zdá se mi to, nebo je na pravé straně trochu posunutý blatník proti dveřím? Myslím, že na 011 z Kamaráda do deště je ten samý problém. Je to chyba montáže, nebo jsou ty náhradní blatníky takové ksindly? (ostatně jako polovina nových ND, které jsem koupil ) Fotka snese vše, ale jak dopadnul celolak skutečně? Budou potřeba nějaké retuše? Já jsem dělal celolak podobným způsobem, dopadnul velmi dobře. Jenže občas byla v lesku vidět nějaká nerovnůstka, tak nyní, protože už vše ostatní funguje, postupně dělám retuše a rozstřiky. Honza
Fotogalerii jsem též procházel několikrát a kochal se. Sám jsem bordelář a fotku udělám jen zřídka. Za sebe bych ještě asi vyměnil i prahy (vzhledem k tomu, že měnit je dodatečně s nandanými blatníky to je problém a "přechody" pod blatníky již trochu chycené byly a dělal se celolak). Zajímavá je oprava čela - není jednodušší ho vyměnit celé? Zdá se mi to, nebo je na pravé straně trochu posunutý blatník proti dveřím? Myslím, že na 011 z Kamaráda do deště je ten samý problém. Je to chyba montáže, nebo jsou ty náhradní blatníky takové ksindly? (ostatně jako polovina nových ND, které jsem koupil ) Fotka snese vše, ale jak dopadnul celolak skutečně? Budou potřeba nějaké retuše? Já jsem dělal celolak podobným způsobem, dopadnul velmi dobře. Jenže občas byla v lesku vidět nějaká nerovnůstka, tak nyní, protože už vše ostatní funguje, postupně dělám retuše a rozstřiky. Honza
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
To Vašátor a Veverka: Jsou dvě možnosti....do kofoly přidat rum!.....nebo přijet až k večeru
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
mňa čosi podobné aj keď dúfam že v menšom rozsahu čaká tiež takže som si to pozrel niekoľko krát aby som nabral odvahu a inšpiráciu
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
Zrovna včera, jsem s kamarádem u piva, napočítal cca 40 dnů intenzivní práce (jen víkendy).Jan Vaníček píše:Pěkná práce! Pokud toto bylo provedeno od jara do podzimu, vážně smekám. Sám se již v podobné renovaci plácám rok a byť jsem šel ještě trošičku dál a mám už i platnou TK a najetých prvních pár set kilometrů, stále nekončím a zlepšuji . A k tomu všechny popsané radosti s prací, stavbami, dětmi a chápavou manželku .
Fotogalerii jsem též procházel několikrát a kochal se. Sám jsem bordelář a fotku udělám jen zřídka. Za sebe bych ještě asi vyměnil i prahy (vzhledem k tomu, že měnit je dodatečně s nandanými blatníky to je problém a "přechody" pod blatníky již trochu chycené byly a dělal se celolak). Zajímavá je oprava čela - není jednodušší ho vyměnit celé? Zdá se mi to, nebo je na pravé straně trochu posunutý blatník proti dveřím? Myslím, že na 011 z Kamaráda do deště je ten samý problém. Je to chyba montáže, nebo jsou ty náhradní blatníky takové ksindly? (ostatně jako polovina nových ND, které jsem koupil ) Fotka snese vše, ale jak dopadnul celolak skutečně? Budou potřeba nějaké retuše? Já jsem dělal celolak podobným způsobem, dopadnul velmi dobře. Jenže občas byla v lesku vidět nějaká nerovnůstka, tak nyní, protože už vše ostatní funguje, postupně dělám retuše a rozstřiky. Honza
Co se týče prahů.....byly chyceny jen povrchově a maximálně bodově v místě, kde byly v kontaktu s blatníky. Před uzavřením pod blatník....byly tyto místa zavařeny a řádně naimpregnovány proti korozi! 99% prahu bylo v takovém pořádku, že měnit tyto ještě kvalitní, "1mm" silné kusy plechu, za dnešní náhražky, v podobě 0,8mm papíru....by byl doslova hřích!! (Vím o čem mluvím....loni jsem dělal červenou "nuladvojku",kde jsem prahy měnil...a novodobá výroba je doslova katastrofa...nesedí to...a ještě se to vlní jak had).
Čelo jsem si takto "zkomplikoval" jen proto....abych zachoval jeho původní "výraz"....tzn. bez děr ve spodní části. Měnil jsem ho proto, že byla koroze jen v místech, kde jsou světla...jinak zdravé.
Karosérie jako celek....to je kapitola sama pro sebe. Ještě než jsem "řízl"....věděl jsem, že, ať už dveře, nebo kapoty budou jeden velký problém....neseděly už před rekonstrukcí, a to přitom vše perfektně fungovalo! Podle mě, musel tento vůz vyjet s těmito neduhy už z fabriky....u červené jsem se s takovými nedostatky nesetkal....a to jsem tam měnil daleko víc věcí. Co se týče nových plechů....tak bych jen přirovnal s pořekadlem, že do stejné řeky nelze vstoupit.
A co se týče laku?!.....Nikdy, ale opravdu nikdy bych nikomu neřekl....že jsem schopen nalakovat auto pod širým nebem, do stavu A1!!....neřekl jsem to ani před samotným lakováním,a za těchto podmínek, jsem vědomě podstoupil toto riziko a nalakoval pod širým nebem!! To by totiž nedokázal ani ten nejzkušenější lakýrník....to prostě nejde...lakovací box, nebo jakkoliv uzavřený a odvětraný prostor, má prostě něco do sebe. Samozřejmě, nějaké retuše probíhat budou....bez nich to nejde, a mě osobně nějak zvlášť nevadí. Se svým výsledkem, jsem za těch podmínek, v jakých se to dělalo, spokojen.
Na závěr bych chtěl jen říct....MŮJ vůz nebyl uveden do tohoto stavu proto, abych později, zde na fóru, licitoval každý svůj krok provedené rekonstrukce, a přemýšlel, zdali byl dobrý, nebo špatný.....ale proto....abych pokaždé, když do SVÉHO vozu sednu, měl DOBRÝ POCIT
Samozřejmě, že na autě je ještě spousta práce....ale co si budeme povídat....kde není...
-
- Příspěvky: 1098
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
S tím čelem jsem si to tak trochu myslel (neznám dokonale 01/02, ale občas tu něco pochytím). Rozumím tomu, že to děláš především pro sebe - i já.
S tím časem je to jasné, já si též mohu dovolit urvat pouze víkendy, případně nějakou tu hodinu po 20:00 přes týden (např. letos od května do srpna to bylo celkem max. 1 den, máme do toho hasičské závody co víkend, fotbalové zápasy, letos už jen dostavbu příslušenství okolo baráku ...).
Lakování venku, je nejlepší možná věc!! Pokud chytneš dobrou konstalaci počasí/hmyzu/barvy/šikovnosti, je lak téměř nejlepší - podívej se do mého alba (paní Colombová, je tam též odkaz na Rajče s hesly). Toto není úplně z mé hlavy, ale od mého dlouhodobého lakýry od kterého jsem se dlouho učil/okukoval, až jsem začal dělat sám i celá auta). Jednou jsem stříkal Felicii v garáží - vyklizené, vymyté s odvětráním a těch nutných retuší tam bylo třeba dělat více. (teda pokud zrovna těsně po nastříkání první vrstvy nezačnou sousedi pálit větve, jako když jsem lakoval svoji Ladu a padl mi na to popel). Nejlépe nalakované auto jsem něl při podzimním ránu, kdy teplota byla okolo 5°C a postupně začalo svítit slunce.
Svůj původní příspěvek jsem určitě nemyslel jako kritiku (to dělám jindy, je-li to nutné), ale pro zjištění informací, jak co dělat lépe, nebo čeho se případně vyvarovat. Jsem též pouze amatér. . Naopak, ještě jednou chválím! Honza
S tím časem je to jasné, já si též mohu dovolit urvat pouze víkendy, případně nějakou tu hodinu po 20:00 přes týden (např. letos od května do srpna to bylo celkem max. 1 den, máme do toho hasičské závody co víkend, fotbalové zápasy, letos už jen dostavbu příslušenství okolo baráku ...).
Lakování venku, je nejlepší možná věc!! Pokud chytneš dobrou konstalaci počasí/hmyzu/barvy/šikovnosti, je lak téměř nejlepší - podívej se do mého alba (paní Colombová, je tam též odkaz na Rajče s hesly). Toto není úplně z mé hlavy, ale od mého dlouhodobého lakýry od kterého jsem se dlouho učil/okukoval, až jsem začal dělat sám i celá auta). Jednou jsem stříkal Felicii v garáží - vyklizené, vymyté s odvětráním a těch nutných retuší tam bylo třeba dělat více. (teda pokud zrovna těsně po nastříkání první vrstvy nezačnou sousedi pálit větve, jako když jsem lakoval svoji Ladu a padl mi na to popel). Nejlépe nalakované auto jsem něl při podzimním ránu, kdy teplota byla okolo 5°C a postupně začalo svítit slunce.
Svůj původní příspěvek jsem určitě nemyslel jako kritiku (to dělám jindy, je-li to nutné), ale pro zjištění informací, jak co dělat lépe, nebo čeho se případně vyvarovat. Jsem též pouze amatér. . Naopak, ještě jednou chválím! Honza
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
Opravdu pěkná práce .
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní
Lada = Levné A Dobré Auto
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
[quote="Jan Vaníček"]
Svůj původní příspěvek jsem určitě nemyslel jako kritiku
V žádném případě to neberu jako kritiku! Je mi jasný, že fórum je o dialogu....což respektuji...a proto jsem na Tvé dotazy (snad relevantně) odpověděl
Na "paní Colombovou" jsem koukal.....móóóóc pěkný
S tím lakováním to je, jak píšeš....záleží na počasí, letovém provozu much, atmosferické vlhkosti a prašnosti.....ale když Máš na krku nůž v podobě ČASU....je to velice těžko odhadnutelné
Svůj původní příspěvek jsem určitě nemyslel jako kritiku
V žádném případě to neberu jako kritiku! Je mi jasný, že fórum je o dialogu....což respektuji...a proto jsem na Tvé dotazy (snad relevantně) odpověděl
Na "paní Colombovou" jsem koukal.....móóóóc pěkný
S tím lakováním to je, jak píšeš....záleží na počasí, letovém provozu much, atmosferické vlhkosti a prašnosti.....ale když Máš na krku nůž v podobě ČASU....je to velice těžko odhadnutelné
-
- Příspěvky: 1098
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
Odpovězeno mi bylo dobře, jsem spokojen . Dnes jsem chtěl aplikovat svůj lakýrnický um na 06, ač byly všechny podmínky OK, během 20min ovšem padla taková mlha, že bylo po práci .Honza
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
Zdravím v novém roce...
Konečně jaro....víkendové počasí mi nahrálo k převozu "Zelňačky", do jejího nového pokojíčku, který jsem jí přes zimu pořídil.
Byl to krásný pocit, po půl roce...zapojit baterku...nacupovat benzín...otevřít sytič, a na druhé otočení startéru, si poslechnout její bezchybné vrnění....rovnající se chodu hodinového strojku...
Ještě před ostrým startem, jsem ji cvakl s trošku starším "Pionýrem" tehdejší doby
Jezdila na něm moje žena v dětských létech....teď ho sedlá moje dcera...a pořád je jak nový.
Konečně jaro....víkendové počasí mi nahrálo k převozu "Zelňačky", do jejího nového pokojíčku, který jsem jí přes zimu pořídil.
Byl to krásný pocit, po půl roce...zapojit baterku...nacupovat benzín...otevřít sytič, a na druhé otočení startéru, si poslechnout její bezchybné vrnění....rovnající se chodu hodinového strojku...
Ještě před ostrým startem, jsem ji cvakl s trošku starším "Pionýrem" tehdejší doby
Jezdila na něm moje žena v dětských létech....teď ho sedlá moje dcera...a pořád je jak nový.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
Pionýr ... vzadu ještě torpédo a vpředu jednoklíč ... se mi zdá nějaký divný ... i když už to může být docela mladý pionýr a třecí brzda na plášť už nebyla ve výrobním procesu.
Jinak pěkné foto. L.
Jinak pěkné foto. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Čmárání mé dcery po autě (2102)...a jeho následná renova
Třecí brzda na předku, byla na "Pionýru 22" (mělo větší kola)....tohle je "Pionýr 20" (vyráběly se o trochu později)....torpéda měli obě.Luděk Musil píše:Pionýr ... vzadu ještě torpédo a vpředu jednoklíč ... se mi zdá nějaký divný ... i když už to může být docela mladý pionýr a třecí brzda na plášť už nebyla ve výrobním procesu.
Jinak by kolo mělo být ve 100% původním stavu (krom odrazky a zvonku)....měl jsem tu čest, z něj benzínem sundávat původní vazelínovou konzervační vrstvu z chromů a řetězu. Žena na něm, údajně ujela pár km....a já ho pak, na poslední chvíli zachránil před šroťákem.....