Teploměr motoru

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Dave
Příspěvky: 26
Registrován: úte bře 07, 2006 07:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Teploměr motoru

Příspěvek od Dave »

Zrovna včera jsem za 1500Kč koupil od souseda docela pěknou 2101 z 80roku. Je plně funkční akorát neukazuje teplotu vody v motoru. Myslím, že to bude vadné čidlo v bloku motoru. A chci se zepta jestli se musí vypuštět voda při výměně tohoto čidla. Děkuji za odpovědi.
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Připrav si nové čidlo i s novým těsněním a musíš být dost rychlý. Vypouštět vodu je zbytečná práce.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ja len poopravim, Psendo, tam ziadne tesnenie nie je, je to konus :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

a nie je to v bloku ale v hlave, pred poslednou svieckou. to co je v bloku je cidlo tlaku oleja a to ma tesniacu podlozku...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Majo píše:ja len poopravim, Psendo, tam ziadne tesnenie nie je, je to konus :wink:
FAKT? Já už jsem z těch Schádebusů nějakej zmatenej. U 1203 je pod ním těsnění.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Dave
Příspěvky: 26
Registrován: úte bře 07, 2006 07:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave »

Dík za rady pánové. Hlavně doufám, že to bude tím čidlem.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Dave píše:Dík za rady pánové. Hlavně doufám, že to bude tím čidlem.
... a ne termostatem....
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Dave píše:Dík za rady pánové. Hlavně doufám, že to bude tím čidlem.
Mozna to pisu zbytecne, ale neda mi to - hlavne to vymenuj u studeneho motoru, at se neoparis :!: . W.
Dave
Příspěvky: 26
Registrován: úte bře 07, 2006 07:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave »

dmatej píše:
Dave píše:Dík za rady pánové. Hlavně doufám, že to bude tím čidlem.
... a ne termostatem....
To snad ne. Motor se ohřívá normálně. Za chvíli to topí jak divý.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

Pšenda píše:
Majo píše:ja len poopravim, Psendo, tam ziadne tesnenie nie je, je to konus :wink:
FAKT? Já už jsem z těch Schádebusů nějakej zmatenej. U 1203 je pod ním těsnění.
ale chcát to může stejně já to pro sichr omotal teflonovou páskou
Dave
Příspěvky: 26
Registrován: úte bře 07, 2006 07:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave »

Tak už jsem to opravil a bylo to zaseklou ručičkou u teploměru a ne čidlem. No co alespoň mám jedno do zásoby :D
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Chtěl sem ti poradit, ať si to čidlo proměříš ohmmetrem, ale koukám, že pozdě...
Dave
Příspěvky: 26
Registrován: úte bře 07, 2006 07:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave »

Pája píše:Chtěl sem ti poradit, ať si to čidlo proměříš ohmmetrem, ale koukám, že pozdě...
Co se dá dělat. Ale 80Kč mě nezabije. A jedno v zásobě se taky hodí. :)
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“