->Majo:
horší jak škodovka

ale tak to je terénem... u rapida jsem měnil spojku každých 30 tis. km - střižené nýty atp. pak jsem tam dal odpruženou z TAZ1500 a už drží přes 100tis. km, ale koukal, jsem, že niva odpruženou má...
jinak všem se pořád něco sype na škodovkách, mě ani ne, protože se snažím o vše co nejlíp starat
němci prý na nivách reklamovali často přídavné převodovky, když najeli na dálnici a jeli, co to jelo, tak prý ta odešla jako první...
edit:
->Majo:
tak to by tam měla být OK tato:
http://maziva.heureka.cz/castrol-lmx-40 ... e/#section ale nevím, jestli obsahuje molybden, já tuto LMX dávám všude do ložisek a velká spokojenost, dřív jsem dával mogul LV2-3, ale ten vysychá, díky tomu jsem zničil několik ložisek, protože po několika letech šly nasucho, molybden má tuším ta do homokineťáků...
Jinak na MoS2 sází Liqui Moly, většina přísad do olejů je na této bázi.
Ještě jsem se nepochlubil se spotřebou - 11,5 l LPG, měl jsem strach, že to bude horší...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet