1700 karburator jaky?
Moderátor: Moderátoři
Re: 1700 karburator jaky?
Souhlas, jednak jsem měl Pierburg, tedy origo, ne Jikov a za druhé OZON nebyl vůbec k sehnání...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: 1700 karburator jaky?
Rozdíl mezi Jikovem a Pierburgem je prakticky pouze v názvu. Jedná se víceméně o identické díly. OZONů Ti seženu "za korunu pytel". Nikdy to nebyl problém za pár týdnů sehnat do pěti set korun kompletní, spolehlivý a plně funkční OZON. V době, kdy jsem měl Ladu, jsem jich měl v almaře asi devět.
Asi jsi špatně sháněl
.
Asi jsi špatně sháněl

RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: 1700 karburator jaky?
Nj... Tehdy ještě neexistovalo tohle fórum... Jinak samozřejmě to byla blbost... V zásadě dnes nechci nic moc na Ladě upravovat, protože si jí užívám takovou, jaká je... Ale těma úpravama si kdekdo prošel...
Když dneska srovnám jízdu ve Fordu Fusion 1.6 16V a v Ladě 1500 1974, tak právě neustále starání se řídicí jednotky o nesmysly v případě regulace ve Fusionu a tedy v nevyzpytatelnosti auta je to co mi čím dál více vadí ve srovnání se starou soustavou s karburátorem, který se chová pořád stejně... Samozřejmě nejsem nějaký zpátečník, ale poslední dobou to na mne čím dál více doléhá, podobně jako před patnácti lety, kdy jsem zase snil o automatickém sytiči, proměnném časování, podtlaku, elektronickém plynovém pedálu a já nevím čem všem... Typicky mne teď napadl posilovač řízení... Jak ten já chtěl, nebo alespoň hřebenové řízení... No a dnes na na koupené 2103 stačilo jedno dopoledne pro revizi čepů, hrubou kontrolu geometrie, převodovky a pomocného čepu řízení a hlavně domazání a zjišťuji, že mám za jízdy mnohem lepší kontakt s vozovkou, perfektní odezvu a přitom podobnou namahavost jako když se přetahuju s posilovačem o volant, navíc ještě v autě s předním náhonem, který tedy tahá volantem až hrůza...

LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Re: 1700 karburator jaky?
Tyhle pocity dobře znám
.

RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)