dost jsem ted studoval jak predelat 1700 na karburator, ale chtel bych si to jeste ujasnit, nez zacnu shanet veci.
1) Doporucuje se OZON 2107 a vymenit trysky, jaky trysky bych do nej mel dat?
2) Proc neni vhodne pouzit Weber z 2101, ten by sem uvital nejvice, protoze na nem mam ted LPG bryle a je to jakoze hotovy, nestacilo by do nej sehnat vetsi trysky? Na benzin bych potreboval akorat projit emisema a pripadne dojet k LPG pumpe..
3) Mam jakysi karburator co byl k motoru 2103 1500. Nevim presne co to je vypada podobne jak ten Weber, ten by nebyl v pohode?
4) co kdyz bryle na LPG budou mit mensi prumer nez difuzor pouziteho karburatoru, vadi to, musim v tom pripade sehnat jine bryle?
5) Rozdelovac, bezkontaktni by byl idealni, ale stoji taky dost penez, pro zacatek bych zkusil zrepasovat rozdelovac z 1500, co si o tom myslite? Mela by se upravit krivka predstihu pomoci pruzinek? jak? nebo muze se motor znicit kdybych s tim jezdil bez upravy krivky? Co jsem pochopil 1,7 ma vyssi kompresi a mela by mit i jinou krivku ze?
zbytek je predpokladam v pohode pouzil bych hlinikovy chladic s el. vrtulkou a mechanickou pumpu na benzin... i kdyz u te mi prijde dost debilni ze se porad snazi tlacit a pritom auto jede na LPG... chudince pak odejdou ty ventilky... jenze pumpa z icka by asi davala moc velky tlak pro karbik ze? zas by sla vypnout

Predem diky za vase postrehy, hlavne me zajima problematika karburatoru a jeho otryskovani.