Vacka pro 1.7i
Moderátor: Moderátoři
Vacka pro 1.7i
Na nekolika mistech jsem se tady na foru docetl, ze po uprave motoru se misto puvodni pouzije vacka z motoru 1.7i. V cem se lisi oproti klasice?
Deli
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
v dýlce, úhlu stoupání.. jinak řešeno časování..
Naposledy upravil(a) Little Red Riding Hood dne stř říj 04, 2006 20:49, celkem upraveno 2 x.
no ja som veru nepocul, ze by boli ine uhly. Akurat ze ma vyssie vyfukove vacky o 1mm. To mam od Mareka. On to kdesi spominal. Inak momentalne ju mam vedla pocitaca polozenu, ale neviem na nej nic zmerat, takze velmi neporadim
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Takže, pánové, všechno špatně!!!
Vačkový hřídel má vyšší SACÍ vačky, a to o 0,6 mm, v důsledku delšího časování sacích vaček o 11,5*.
Výfukové vačky jsou stejně vysoké a jejich časování je o 3* kratší - JENŽE jak známo, motor 1,7 má na výfukových vačkách vůli 0,20mm a pokud my nastavíme 0,15mm jako na klasice, časování výfukových vaček bude delší než u klasiky (ale o kolik, to po mně nechtějte).
Pravdou je, že ve svém motoru mám vačku z 1,7i od Pšendy a musím říct, že motor je pružnější v nižších otáčkách.
Vačkový hřídel má vyšší SACÍ vačky, a to o 0,6 mm, v důsledku delšího časování sacích vaček o 11,5*.
Výfukové vačky jsou stejně vysoké a jejich časování je o 3* kratší - JENŽE jak známo, motor 1,7 má na výfukových vačkách vůli 0,20mm a pokud my nastavíme 0,15mm jako na klasice, časování výfukových vaček bude delší než u klasiky (ale o kolik, to po mně nechtějte).
Pravdou je, že ve svém motoru mám vačku z 1,7i od Pšendy a musím říct, že motor je pružnější v nižších otáčkách.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
to by som nebol ja aby som nieco nepoplietol
hmm, ale zaujimave informacie, to si nejak zmeral, alebo ako si sa k tomu dopracoval? Lebo ja na to cumim a jedine co by som nejako dokazal zmerat je vyska vaciek, aj to by som musel mat novu klasicku aby som vedel porovnavat
hmm, ale zaujimave informacie, to si nejak zmeral, alebo ako si sa k tomu dopracoval? Lebo ja na to cumim a jedine co by som nejako dokazal zmerat je vyska vaciek, aj to by som musel mat novu klasicku aby som vedel porovnavat
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
to bolo aj mne cudne, keby to nema 17kove prvky(napr. napinak retaze), tak by som si myslel, ze Marek poplietol fotky
Ale z toho casovania sa popravde nevyznam. Na prvom obrazku sa stupne nedaju precitat a ked som si ich hodil vedla seba, nijaky rozdiel v casovanie som nespozoroval. No co, asi mam blby zrak
Ale z toho casovania sa popravde nevyznam. Na prvom obrazku sa stupne nedaju precitat a ked som si ich hodil vedla seba, nijaky rozdiel v casovanie som nespozoroval. No co, asi mam blby zrak
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
jo, ten tlmic pasuje bez problemu, to je vsetko stejne(aj hlava aj diery). Ja mam v 17ke dokonca napinak z 1200 a tiez s tym nie su problemy
Inak ten origo 1600vkovy tlmic ja vzdy prihnem ako ma byt a potom prevarim COckou, hrozne to fusuju. A zase spat k teme...
Inak ten origo 1600vkovy tlmic ja vzdy prihnem ako ma byt a potom prevarim COckou, hrozne to fusuju. A zase spat k teme...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Časování na prvém obrázku skutečně nejde dobře přečíst, ale jedná se o motory 1200 - 1600, tedy časování je 12* / 40* - 42* / 10* (při vůli ventilu 0,15 / 0,15 mm).
Časování vačky pro motor 1700 je 12,5* / 51* - 38* / 11* (při vůli ventilu 0,15 / 0,20 mm).
Časování vačky pro motor 1700 je 12,5* / 51* - 38* / 11* (při vůli ventilu 0,15 / 0,20 mm).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
V jinem tematu se tady na to nekdo ptal,ale mam pocit ze se neda jen vymenit kus za kus a seridit vule... Do 1.5 nebo 1.6 dat ostrou ze 1.7.A jak by to bylo v pripade ze prvrtani 1.5 na 1.7 dala ostra?Mate to nekdo?To uz by bylo mozna lepsi rovnou celou 1.7 predelat na karbec ze?Ale pak by zase byl problem na STK...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...