DVK: Tak přece to tam nenechám, to bych pak nemohl s klidným svědomím tvrdit, že auto je bez koroze.
Majo: Já jsem viděl, že jsi pískoval s vodou, do toho bych nešel právě kvůli korozi, ale určitě to bylo příjemnější, když to neprášilo. Já jsem to nepískoval v otevřeným prostoru v dílně, ale olepil jsem auto nejsilnější malířskou fólií, takže se 90% bordelu udrželo vevnitř, ale samozřejmě občas se to někde odtáhlo nebo si to prostě někudy cestu ven našlo, takže byl bordel v dílně taky. Ale byl to jen prach, písek byl jen v malém okruhu kolem auta. A co se týče výstroje, tak jsem měl montérky, přes to lakýrnickej oblek, lakýrnickou masku 3M, ochranné brýle, sluchátka, kšiltovku a přes to ochrannej štít. Štít byl od odrážejícího se písku po pár hodinách zmatnělej (to samé plexisklo na LED reflektoru), takže přes něj už nebylo moc vidět a musel jsem ho každou chvíli sundavat a ofukovat. Po 1-2 hodinách jsem musel dělat půl až třičtvrtě hodiny pauzu, aby se usadil prach a trochu zchladnul kompresor. A po skončení jsem chodil domů špinavej jako ještě nikdy. Drhnul jsem se ve sprše pokaždý přes půl hodiny, vlasy jsem si musel mýt i 3x.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A jak říkám, tak už nikdy znovu. Když bych začínal dělat další auto a bylo to třeba, tak bych ho na začátku odvezl opískovat do firmy. Golfa jsme tak dělali taky. Potom během prací se z dutin ten písek dostane, stejně se jich většina otevírá. Akorát bych jim to tam dovezl s otočným stojanem, protože Golfa mi vezl pískovat jeden známej a když ho přivezli zpátky, tak byl ve střeše promáčklej půlmetrovej lavor, asi si to otáčeli na bok a převážilo se jim to na střechu.