Elektronické zapalování řízené procesorem
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Dvojvyvodove cievky mala tusim aj ickova samara. U starsich aut je to trochu problem ale novsie to uz maju vsetky. Treba ale pozerat nato ze ako je to urobene lebo niektore maju aj priamo driver a rj len posiela log. impulzy
Sice ta hracka vie budit dve cievky naraz ale asi nie dve dvojvyvodove. Neviem ci to vie urcovat polohu klukovky takze to s touto kombinaciou moze byt problem.
Sice ta hracka vie budit dve cievky naraz ale asi nie dve dvojvyvodove. Neviem ci to vie urcovat polohu klukovky takze to s touto kombinaciou moze byt problem.
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Z toho jak to tam ma Radek Taraba popsane vyplyva ze pri pouziti snimace, ktery dava pul otacky uroven H a pul otacky L, spina jednu civky pri prechodu H-L a druhou L-H a melo by to tedy fungovat. A zaroven by meli stacit dvouvyvodove civky treba z Malucha (diky Romane).
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.VaSek píše:Z toho jak to tam ma Radek Taraba popsane vyplyva ze pri pouziti snimace, ktery dava pul otacky uroven H a pul otacky L, spina jednu civky pri prechodu H-L a druhou L-H a melo by to tedy fungovat. A zaroven by meli stacit dvouvyvodove civky treba z Malucha (diky Romane).
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
JJ prave proto jsou vhodne civky urcene pro kladivkove zapalovani. Civky pro elektronicke zapalovani maji mensi impedanci a doba buzeni u nich musi byt rizena. Popravde nerozumim proc je tam toto omezeni, kdyz v popisu je nejake rizeni budiciho casu uvedeno.Trevor píše: Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Zkoumal jsem manuál a tam je uvedeno, že se dá nastavit buzení podle otáček motoru. Přímo si tam nastavíš v jakých otáčkách to má budit. A mám pocit že cívka z Favorita by asi byla OK.VaSek píše:JJ prave proto jsou vhodne civky urcene pro kladivkove zapalovani. Civky pro elektronicke zapalovani maji mensi impedanci a doba buzeni u nich musi byt rizena. Popravde nerozumim proc je tam toto omezeni, kdyz v popisu je nejake rizeni budiciho casu uvedeno.Trevor píše: Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Proc by mel autor poskytovat vsechny tyto informace? Sdeli jak to funguje, co se kde pripojuje a jak se to nastavuje...Dusan píše:Ked k tomu autor neda manual ,schemu a origo program tak je to o ničom... Vrtat sa vniečom čo neviete ako funguje je na.... A žeby vam on kazdy druhy den niečo upravoval v programe nehroziii A že vam to všetko prezradi si nemyslim ked to ma na kšeft....
Deli
Ve FAQ k elektronickym zapalovanim pisou:Pšenda píše:Zkoumal jsem manuál a tam je uvedeno, že se dá nastavit buzení podle otáček motoru. Přímo si tam nastavíš v jakých otáčkách to má budit. A mám pocit že cívka z Favorita by asi byla OK.VaSek píše:JJ prave proto jsou vhodne civky urcene pro kladivkove zapalovani. Civky pro elektronicke zapalovani maji mensi impedanci a doba buzeni u nich musi byt rizena. Popravde nerozumim proc je tam toto omezeni, kdyz v popisu je nejake rizeni budiciho casu uvedeno.Trevor píše: Vo FAQ bolo pisane ze cievka musi mat aspon 2ohmy. Vsetko mensie je vraj nepouzitelne.
Cívka ze Škody Favorit má odpor 1,2 ohmu. Podmínka pro použití cívky je odpor 2,5 ohmu a větší, proto tuto cívku použít nelze.
A v manualu k zapalovani jsem se docel:
Pro optimalizaci typu indukční cívky a jejího buzení slouží položka Energie jiskry. Pro indukční cívky s odporem menším než 2 ohmy je nutné nastavit buzení střední až minimální, které zamezí přebuzení indukční cívky a jejímu přehřívání. Pro cívky s odporem větším než 2 ohmy slouží nastavení buzení střední a maximální. Kompromisem buzení indukční cívky je nastavení pro řízení energie jiskry, které řídí buzení na základě hodnoty palubního napětí.
Takze tam maji trochu spory ...
Deli
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
To Dusan: Vsak prave predpokladam, ze nastavim krivku predstihu, krivku podtlakove regulace a hotovo. Proto jsem ochoten do toho dat ty penize, ze me to uz nebude stat dalsi cas. Jenom navrh hw je pro me tak od boku 40 hodin prace, aby to melo nejakou uroven, na sw je to urcite jeste nekolikrat vice casu.
To Deli: Vsak na tu nejasnost kolem buzeni jsem upozornoval...
To Deli: Vsak na tu nejasnost kolem buzeni jsem upozornoval...
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
el zap
neodolal jsem a připojuji svůj názor / hrubě laický / 1) pokud by mělo zařízení pracovat s klasickým kladívkem tak nevidím až takový pokrok, z dřívějších zkušeností je právě tato část dost háklivá na čistotu kontaktů, únava pérka, opotřebování části co klouže po vačce a pod. 2) šel bych do toho za předpokladu, že ty kladívka budou nahrazena jiným zařízením, že montáž provede odborná firma, která mě dokáže garantovat, že od chvíle montáže to bude fungovat bez nutností dalšího ladění a experimentování a bude mi úplně jedno jaké parametry má ta nebo jiná cívka. 3) dovolte mi vyjádřit obdiv a respekt k přispěvovatelům, na jak vysoké odborné úrovni dokáží toto zařízení popisovat.
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz