Znova ahoj,
právě jsem proměřil pojistky při nastartovaném motoru

3.-8. pojistka zleva má vůči kostře 0 voltů. Všechny ostatní 12. Všechny pojistky jsem proměřil ohmmetrem a ukazovaly shodně 0,9 ohmu.
Vadný ořech zapalování by byl snad až moc velká náhoda, že by se podělal právě zrovna teď, navíc kontrolky se rozsvítí, za to může on, ne... ?
Auto nenabíjí ani se starým ani s novým regulátorem.
Proměřil jsem šedý kabel vedoucí z altíku do regulátoru, má 0,9 ohmu, takže snad OK.
Oranžový kabel (tlustý) vede z regulátoru dovnitř do auta. Proměřil jsem ho vůči všem pojistkám. Nějakou hodnotu jsem naměřil u těch, do kterých nejde proud, a to 2 ohmy a u 9. a 10. a to 0,9 ohmu. Do i z 9. pojistky vedou tenčí oranžové kabely, do 10. vede tlustý oranžový a z ní vedou dva modré s proužkem.
Vůči kladnému pólu baterky má oranžový kabel od regulátoru 5,4 ohmu.
Něco se muselo podělat hned po připojení nového regulátoru... a tipuju, že na cestě od pojistek k baterce.
Mohl by to být ten ořech? Nebo máte ještě nějaké jiné nápady?
Díky, Petr