Ked tu bolo spominane turbo pod karbom to by asi prilis obohatilo zmes, nie?
Vyssie bola spomenuta vec ze 1,5l motor na 2ot(4takt) mpotrebuje 1,5l vzduchu, a docital som sa o pomeri zmesi 15:1 na WIKIPEDII
Rovnica 1: 1,5l motor pri 2k ot/min nasaje akoze 1500l vzduchu za minutu? (1,5l/2ot) - iny vysavac... ked si pomyslim, aky pomer benzinu ma optimalne bohata zmes cca 15:1 tak to vyjde na 100l paliva za minutu, cca...

= VEĽA
Rovnica 2: Ked vyjedem zo spotreby 7l/100km pri konstantnej rychlosti 70km/h za minutu prejdem cca 1,16km, obvod kolesa 165/80 r13 1,885m dif 3,9 priamy prevod prevodovky tak motor urobi 2400otacok ak sa nemylim. Spotreba je 0,0812l benzinu, teda 18,2l vzduchu (15:1)

= MÁLO
Rovnica 3: Ked vyjedem zo spotreby 7l/100km pri konstantnej rychlosti 70km/h za minutu prejdem cca 1,16km, obvod kolesa 165/80 r13 1,885m dif 3,9 priamy prevod prevodovky tak motor urobi 2400otacok ak sa nemylim. Ked idem na to logicky - spotreba je 0,0812l benzinu, spotreba vzduchu je (logika ne?)1800l, tak pomer zmesi je udavany ZLE a teda je 22167,5:1 a toto asi tiez nebude dobre vypocitane alebo je inde chyba
