Spoustu věcí jsem vyřešil pomocí rad na tomto foru díky místním matadorům - Marek, Majo a spol ... děkuji

Těsnění pod hlavou, přenastavení rozvodů, repas a nastavení karbece, překopání a seřízení zapalování, dlouhý boj s přehřívajícím se motorem .... dlouhé ladění a seřizování a konečně to po roce jede dobře a dá se s tím bez nějakého čachrování, kuckání a poskakování polítat. Bylo v plánu vše udělat do čtvrtka a v pátek se jen v klidu sbalit a nachystat na sobotní akci .... no ale to by to nesměla být Niva. Při úplně poslední testovací jízdě ve čtvrtek v noci, kdy vše šlapalo jsme se naposledy vydali na rozbahněné pole za barákem do rygolů po traktorech .... no našli jsme tam dost podmáčenej plac a nějak jsem začínal pociťovat touhu to zkusit, kamarádovo "to dáš" udeřilo hřebík na hlavičku a zahučeli jsme tam do sraček až po nášlapy ... ale gumy mam dobré a furt jela a kousala se dopředu a pak ... křup křup ...
Celý pátek jsem si zpříjemnil výměnou předního vylámaného diferáku, krásný den

Hned jak jsme to shodili z vleku totálně odešly brzdy, ale totálně, tak jsme celý den hrkali bez brzd. Zřejmě odešel tandemový válec.
Vykopali se tam na trati nové brody, tak jsme po chvíli hecování, ač jsem sám sebe přesvědčoval, že brodit nikde nechci do toho hrkli .... no bez šnorchlu trochu nejistota. No zatěsnil jsem igelitem rozdělovač, ale na cívku jsem se jaksi vysral a jak ju spláchla vlna, tak to zhaslo. Nebyl jsem si jist, jestli jsme necucli tak jsem radši ani nestartoval a nechal se vytáhnout. Utřeli jsme cívku a jeli dál ale voda byla až za filtrem ... drandili jsme celý den a sbírali cenné zkušenosti a užívali si krásu heraltického bahýnka. Spotřeba asi 10 litrů na hodinu

No a jak známo .... jezdit v pravém slova smyslu se začíná vždy až po půlnoci. Po asi šestém pivu a několika slivkách jsem prohlásil "to dáme" ..... otec: ajajajajaj, dávám jim patnáct minut

Za patnáct minut jsme samozřejmě telefonovali totálně na břichu, přes celý den se tam vyjeli takové koleje, že to bylo nad naše síly. Přijel první patrol, na laně nám urval přední ochranný rám a zůstal viset stejně jak my o pět metrů dál. Přijeli pro něj další dva patroly. Nemohli ho vytáhnout ani přes dva navijáky. Přijel čtvrtý patrol .... jak pohádka o řepě


No auto jsme vytopili komplet, interiér je jak kdybychom hodili střechu do žumpy, motor to samé .... ale já to bahno prostě miluju

Ta přílivová vlna dovnitř auta byla vynikající
od začátku jsem říkal, že do toho vjedu až budu mít gumáky, přesně jsem věděl proč

Moment nepříjemného zjištění, že nám lupe kloub na poloose
do příště asi uděláme šnorchl, ty hospodské hecovačky jsou docela zrádné a vody už lízala karbec hodně zblízka
