JAK SE KRADOU AUTA
Moderátor: Moderátoři
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Jak je vlasně rozlehlá ta buňka?
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Tak to právě záleží ....
Cituju wikipedii -
Cituju wikipedii -
zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Global_Sys ... unicationsJsou čtyři různé velikosti buněk – Makro, mikro, piko a deštníkové buňky. Oblast pokrytí každé buňky se liší podle prostředí. Za makro buňky jsou považovány ty kde je umístěna anténa základové stanice na stožáru nebo na budově nad úrovní střech. Mikro buňky mají anténu umístěnou pod úrovní střech; typické je použití v zastavěných oblastech. Pikobuňky jsou malé buňky s průměrem pár desítek metrů; používají se hlavně uvnitř budov. Na druhou stranu deštníkové buňky se používají pro pokrytí oblastí ve stínech a na vyplnění mezer mezi buňkami.
Velikost pokrytí záleží na výšce antény, výkonu antény a na podmínkách šíření a pohybuje se od několika stovek metrů až do desítky kilometrů. Největší vzdálenost které se podle specifikace GSM prakticky používá je 35 km. Existuje však koncept rozšířené buňky kde může být oblast dvojnásobná i větší.
Pokrytí uvnitř budov podporuje GSM také a dosahuje se ho děličem výkonu který přenáší radiový signál z vnějšku do odděleného systému antén uvnitř. To se používá hlavně když je potřeba velká kapacita hovorů, například v obchodních centrech nebo na letištích. I když to není nezbytně nutné, protože radiový signál z venku se šíří i skrz zdi.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Ta EMA je v první řadě alarm, reaguje na otřes, náklon (ani kolo by neukradl), pokles napětí - vše se dá nastavit přes PC, kabel je přiložen. Ovládat to může myslím až 6 telefonů. To vyhledání určitě tak přesné není, ale aspoň něco. A jde i odposlouchávat, co se v autě děje.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Vyhledávání je závislé na pokrytí mobilní sítí. Pokud půjde o město, kde je velké rozmístění vysílačů, můžeme se bavit o desítkách (v ideálním případě i jednotkách) metrů. Stačí ale vyjet trochu za. BTS stanic ubyde, triangulace bude nepřesnější a můžeme se dostat až na kilometry.
Navíc GSM signál lze poměrně snadno rušit (a profi zloději aut rušičky mají), takže bych se na to moc nespoléhal.
Navíc GSM signál lze poměrně snadno rušit (a profi zloději aut rušičky mají), takže bych se na to moc nespoléhal.
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Jo , to vím, a že rušička stojí pár korun a je dostupná kdekomu taky. . Ale lepší lokátor než nic. Alespoň by to bylo dobrý na ty zloděje amatéry typu opilec se chce jen povozit cestou z hospody.mceza píše: Navíc GSM signál lze poměrně snadno rušit (a profi zloději aut rušičky mají), takže bych se na to moc nespoléhal.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Na takového opilce ti to bude k ničemu. Než se auto najde, už bude buď doma v posteli nebo obmotaný kolem stromu.
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Možná jo , ale někdy taky pujčim auto a rád bych měl přehled o tom kde se s tim jezdí.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: JAK SE KRADOU AUTA
A v případě EMA třeba erotický odposlech.....plavec píše:Možná jo , ale někdy taky pujčim auto a rád bych měl přehled o tom kde se s tim jezdí.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Tak ten "profesionální gps lokátor" jak oni to zvou to měl umět taky . Dokonce to mělo externí mikrofon. Takže dost možná by to mělo mít lepší zvuk jak na horkej lince 0609
A sos tlačítko, přes který se odeslala smska s aktuální polohou .
Co to je platný, když nic z toho v praxi nefunguje? Potřeboval bych zkusit jinýho výrobce. Jenže když to všechno je víceméně Čína. Ta EMA je aspoň česká když už.
A sos tlačítko, přes který se odeslala smska s aktuální polohou .
Co to je platný, když nic z toho v praxi nefunguje? Potřeboval bych zkusit jinýho výrobce. Jenže když to všechno je víceméně Čína. Ta EMA je aspoň česká když už.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Myslis s erotickou polohou?plavec píše:Tak ten "profesionální gps lokátor" jak oni to zvou to měl umět taky . Dokonce to mělo externí mikrofon. Takže dost možná by to mělo mít lepší zvuk jak na horkej lince 0609
A sos tlačítko, přes který se odeslala smska s aktuální polohou .
Co to je platný, když nic z toho v praxi nefunguje? Potřeboval bych zkusit jinýho výrobce. Jenže když to všechno je víceméně Čína. Ta EMA je aspoň česká když už.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Cory píše:Myslis s erotickou polohou?plavec píše:Tak ten "profesionální gps lokátor" jak oni to zvou to měl umět taky . Dokonce to mělo externí mikrofon. Takže dost možná by to mělo mít lepší zvuk jak na horkej lince 0609
A sos tlačítko, přes který se odeslala smska s aktuální polohou .
Co to je platný, když nic z toho v praxi nefunguje? Potřeboval bych zkusit jinýho výrobce. Jenže když to všechno je víceméně Čína. Ta EMA je aspoň česká když už.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Na EMA bych měl jednu zásadní výhradu. Už podle popisu funkce je nejhorší to mít v zapalovači. Rozbít okno, vytrhnout ze zapalovače a dupnout na něj je otázka času hraničícího s časem přístroje odeslat zprávu. A vestavěný aku nemusí situaci zachránit. Pokud nezafunguje psychologické odstrašení, aby stihnul přístroj vůbec v reálu reagovat. Nic proti němu, ale je potřeba si uvědomit, KDE je to vyrobeno, pro jakou kategorii zákazníků je výrobek určen. Pokud tohle vše pominu, tak jestli opravdu vyhlásí poplach při prohození cihly oknem, kdy nedojde k náklonu vozidla. Přijde mi to jako zajímavá inspirace po vyzkoušení citlivosti obou čidel a pokud vše bude podle představ, určitě montáž na místě, kde NEbude přístroj vidět ! Nejednou je SMS zpráva operátorem odsunuta na pozdější dobu v případě vytíženosti GSM buňky v místě třeba o několik minut, vyjímečně třeba o hodiny. Odeslání SMS zprávy v rozpětí sekund až desítek sekund je na běžném pořádku.
Re: JAK SE KRADOU AUTA
To - Tomass = já si právě udělal do Priory druhou zásuvku, co není vidět. Na prohození okna cihlou to reaguje určitě, já to mám nastavené tak, že to reaguje i na "klepnutí" při použití centrálu (to nebylo vhodné,když bylo auto ještě na ulici). Vše se tam dá nastavit individuelně přes PC (nebo SMS, ale to jsem neřešil). Nastavené mám na sebe volání a ne SMS, tam to akorát nerozlišuje vzniklou událost (SMS napíše, co se děje), ale právě myslím, že je to "rychlejší".
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Když to ale nemá externí anténu a skryju to do utajené zásuvky (pod koberec, pod palubovku apod.) , tak v místech s trochu horším signálem už může být problém signál vůbec chytit ?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: JAK SE KRADOU AUTA
Valdo, jestli je možnost nastavit citlivost, tak to určitě nebude špatné zařízení. Každopádně je dobré, že má čidlo tak velkou citlivost.
Spíš jsem měl na mysli, že otřesáky bývají z piezoměniče a ten často funguje na rezonanci vyšší frekvence - hluk z ulice a často dělají plané poplachy, než aby správně reagovaly na nějakou reálnou vibraci na karoserii. Náklonové čidlo nemusí cihlu v okně registrovat vůbec. Správné náklonové čidlo s dobrou elektronikou NEvyhlašuje poplach na náklon sinusového průběhu, což ta cihla v okně klidně udělá. Náklonové čidlo by mělo reagovat, když se budeš něčím vrtat v zámku a pár zhoupnutími vyjdeš ze sinusovky. K tomu v reálu dojde pokaždé. Další musí reagovat na zvednutí zvedákem už třeba odhadem o nějaké 2-3 cm (kradení kol) a totéž při nakládání na odtahový vůz. U náklonového čidla vycházím z parametrů osvědčeného čidla Jablotron CA 550.
Pokud je to zařízení natolik chytré, že zobrazí i intenzitu GSM signálu, dá se s klidem vyzkoušet více umístění, kde by nebylo pod plechem a zároveň nebude vidět. Zkoušel bych umístění na volném prostranství i v místech, kde je horší signál (za zástavbou domů, vjezd do obchodního centra, místa v přírodě, kde je horší signál). Konečné umístění bych zvolil až po několika zkouškách signálu a v různých místech, kde se vozidlo nejčastěji pohybuje. Malé vodítko je i mobil položený do tohoto místa (reaguje často se zpožděním desítek sekund i nějaké minuty). Někdy se dá najít více míst k umístění počínaje pod palubkou, někde pod kobercem v kabině, konče zadním platem a vhodným zakrytováním, případně implementací do čalounění sedadla, pokud to jde..... U každého auta to jde jinak. Konkrétní místa není vhodné zmiňovat a rozepisovat se o nich. Nejideálnější montáž zabezpečení je taková, když i ten kdo ho montoval nedokáže překonat bez vyvolání poplachu (pokud nemá k dispozici dálkový ovladač) a demontáž i znalého člověka by trvala delší dobu.
Plavec: opravdu může být s některým umístěním problém chytit signál. Jestli je výrazný rozdíl v signálu mimo vozidlo a v zapalovači, který je často uprostřed vozidla a prakticky nic mu nestíní, tak je zařízení nejspíš vadné, nebo LOW-END. U svého zařízení mám v autě na stupnici do 31 v autě běžně signál 25-29. Jen 3x za 7 let jsem byl bez signálu (osada mez skálama, jednou poblíž lesa, jednou na volném prostranství ve městě, možná to byla chyba buňky GSM).
Spíš jsem měl na mysli, že otřesáky bývají z piezoměniče a ten často funguje na rezonanci vyšší frekvence - hluk z ulice a často dělají plané poplachy, než aby správně reagovaly na nějakou reálnou vibraci na karoserii. Náklonové čidlo nemusí cihlu v okně registrovat vůbec. Správné náklonové čidlo s dobrou elektronikou NEvyhlašuje poplach na náklon sinusového průběhu, což ta cihla v okně klidně udělá. Náklonové čidlo by mělo reagovat, když se budeš něčím vrtat v zámku a pár zhoupnutími vyjdeš ze sinusovky. K tomu v reálu dojde pokaždé. Další musí reagovat na zvednutí zvedákem už třeba odhadem o nějaké 2-3 cm (kradení kol) a totéž při nakládání na odtahový vůz. U náklonového čidla vycházím z parametrů osvědčeného čidla Jablotron CA 550.
Pokud je to zařízení natolik chytré, že zobrazí i intenzitu GSM signálu, dá se s klidem vyzkoušet více umístění, kde by nebylo pod plechem a zároveň nebude vidět. Zkoušel bych umístění na volném prostranství i v místech, kde je horší signál (za zástavbou domů, vjezd do obchodního centra, místa v přírodě, kde je horší signál). Konečné umístění bych zvolil až po několika zkouškách signálu a v různých místech, kde se vozidlo nejčastěji pohybuje. Malé vodítko je i mobil položený do tohoto místa (reaguje často se zpožděním desítek sekund i nějaké minuty). Někdy se dá najít více míst k umístění počínaje pod palubkou, někde pod kobercem v kabině, konče zadním platem a vhodným zakrytováním, případně implementací do čalounění sedadla, pokud to jde..... U každého auta to jde jinak. Konkrétní místa není vhodné zmiňovat a rozepisovat se o nich. Nejideálnější montáž zabezpečení je taková, když i ten kdo ho montoval nedokáže překonat bez vyvolání poplachu (pokud nemá k dispozici dálkový ovladač) a demontáž i znalého člověka by trvala delší dobu.
Plavec: opravdu může být s některým umístěním problém chytit signál. Jestli je výrazný rozdíl v signálu mimo vozidlo a v zapalovači, který je často uprostřed vozidla a prakticky nic mu nestíní, tak je zařízení nejspíš vadné, nebo LOW-END. U svého zařízení mám v autě na stupnici do 31 v autě běžně signál 25-29. Jen 3x za 7 let jsem byl bez signálu (osada mez skálama, jednou poblíž lesa, jednou na volném prostranství ve městě, možná to byla chyba buňky GSM).