Dobrý den vespolek,
zakoupil jsem alu kola Rial 4x98 R14 ET43. Otázka zní, jakou maximální tloušťku podložky můžu použít? Předpokládám že No-Limit to asi nebude. Děkuji za odpovědi :+))
Podložky pod kola - maximální tloušťka
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob kvě 17, 2014 19:09
Re: Podložky pod kola - maximální tloušťka
Použít můžeš tolik, kolik potřebuješ, protože to stejně nebudeš mít zapsaný v TP. Jsou lidi, co mají pod každým kolem podložky klidně 5 cm i víc.
Při podložkách silnějších než 20 mm bych použil čistě průchozí podložky a štefty, rozhodně ne dlouhé šrouby. A dotahovat kola momentovým klíčem.
Při podložkách silnějších než 20 mm bych použil čistě průchozí podložky a štefty, rozhodně ne dlouhé šrouby. A dotahovat kola momentovým klíčem.
Re: Podložky pod kola - maximální tloušťka
madari pouzivaju aj 10cm a robia to presne ako pise Yellow01, dlhe stifty, priechodne podlozky. Osobne by som pri tej hrubke volil hlinikove podlozky, ale stejne budu trpiet loziska. Optimum je tak 2-2.5cm, to by vsak u diskov s ET 43 akurat dorovnalo rozdiel oproti seriovym diskom.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Podložky pod kola - maximální tloušťka
Trochu do toho prispejem,mám na 110R vzadu 3 cm na každej strane,a ložiská som menil každú chvílu.
Re: Podložky pod kola - maximální tloušťka
Ja som mal poslednych minimalne 50tkm tazke ocelove podlozky siroke 25mm na kombiku a loziska som este nemenil. A to nejazdim zrovna defenzivne
Lada ma trosku iny sposob lozisk nez Skoda, predsa len, stejne loziska ma aj Niva s "trosku" vacsimi kolesami a kym su tie kolesa seriove, tak ani tam neodchadzaju. Mne na velkych kolesach(255/75 15) s ET0 odchadzaju cca po 15-20tkm, a nie ze by som s tym jazdil po cestach.
Lada ma trosku iny sposob lozisk nez Skoda, predsa len, stejne loziska ma aj Niva s "trosku" vacsimi kolesami a kym su tie kolesa seriove, tak ani tam neodchadzaju. Mne na velkych kolesach(255/75 15) s ET0 odchadzaju cca po 15-20tkm, a nie ze by som s tym jazdil po cestach.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Podložky pod kola - maximální tloušťka
Já měl na 2101 ocelové podložky 36mm, s osazením na disk, načež byla podložka přišroubovaná na náboj a do podložky teprve kolo. Nyní bych však volil spíše duralové, ocelové jsou těžké. Najel jsem takto chabých co já vím 5 000km, ovšem bez jediného problému (krom toho, že 185/65 R14 šli vzadu decentně do lemu ).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/