Pokud vím, tak 2 díl. jsme měli vizuelně stejný i na 2101. 3 díl se lišil jen zase vizuelně jinak tvarovanou koncovou trubkou od kombi 2104. Jeden servis dával takovou "čuňáckou" druhovýrobu s mizernou životností a dávali do 1500 výfuk pro 1200. Nakolik je to záměnný by řekl asi jen katalog...... Když se koupí originál na Koněvce, nebo v Mělníku a řekne se rok výroby auta a kubatura, tak přesně vědí, co mají dát za díl a není potřeba spekulovat.
O nerezu jsem uvažoval před 6 lety, kdy mi nabízeli celý výfuk na zakázku kolem 6 tis u Tylla podle předlohy. Ani u Tylla nechtěli hovořit o životnosti a na dotaz na 10 letou životnost jsem nedostal odpověď. Je zjevné, že se jedná víc o parádičku, než praktičnost.
Teď už neuvažuju, když vím, že ten výfuk udržím v provozu zase 6 let a nový mám připravený na montáž po zimě. Na benzín by měl vydržet ten samý výfuk víc, když na LPG je to 6 let. Hovoří se o 50% kratší životnosti u LPG, tak 8 by měl s mou úpravou na benzín dát.... Když to spočtu, tak za 10 tis. bych měl těchto výfuků asi 5 = na 30 let. No to už třeba nebudu potřebovat žádný výfuk. A nerez nedělejte si pánové iluze, nevydrží. Zeptejte se někoho, kdo s tím má zkušennosti. Nerez nezkoroduje, ale propálí se. Neznám pochody jaké tam probíhají, ale nepodařilo se mi ani objevit v hutních materiálech nerezový plech, který by byl vhodný. Prodejci tvrdili, že na výfuk se jejich matroš nehodí. Jsou nerezy, co vydrží teplotu, ale problém je vysoká teplota a chladnutí. Výfuk není bojler !
A i na nerez co není na teplotu dá kdokoliv záruku 2 roky. 2 roky to přečká každý nerez. Otázka je co bude dál. Je mi to jedno, kdo si ho necháte vyrobit, jen abyste z prvotního nadšení nebyli moc zklamaní.....