Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Zdravim vsetkych, aj tych najmudrejsich, ale aj tych menej. Pilotek, tvoju ochotu si cenim. Morcakova aktivita je tiez super. Tavriho zdokonalenie v rustine je mi doverne zname. Lada slape ako hodinky a dokaze to v pohode na 5,5 l. Tie kostky tam musim zatial tiez dat. Inac je to ruska raketa. Prajem vsetkym lahku pravu nohu.
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
Naprosto souhlasím, jen že za těch 5,5l/100km musím jezdit po dálnici do 130km/h. A to mě pak stojí ještě cca 300kč/100km v kubánskejch doutníkách. Nutno ještě podotknout, že Lada topí tak dobře, že ty doutníčky mohu vychutnávat i v zimě při dvou otevřených oknech a není mi u toho zima.
Jinak při průměrné rychlosti okolo 150-160km/h po dálnici a s polovinou kilometrů najetých po Praze jezdim za 8,5l/100km.
Jinak při průměrné rychlosti okolo 150-160km/h po dálnici a s polovinou kilometrů najetých po Praze jezdim za 8,5l/100km.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
no, tak koukám, že zase budeme za exoty, ale nám to za 5,5 nikdy nejelo, na dálnice přes 130 okamžitých velmi zřídka, po městě si vezme poctivě 9 litrů. a těžkou pravou nohou to snad nebude, stará 21061 měla spotřebu velmi rozumnou. nejnižší dosažená spotřeba při rychlosti 120 na dálnici na delší trase 6 litrů. jinak běžnej průměr přes sedm litrů. naše auto se chová prostě úplně papírově, co se spotřeby týká.
m.
m.
Právě se mi oběvila díra u spojky mez předposledním a posledním dílem výfuku. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Potřebuju dneska jet 250km a bojím se, abych to pod autem nějak nenamotal, kdyby to upadlo úplně....
Zatím se to projevuje jen tuningovým zvukem....
Zatím se to projevuje jen tuningovým zvukem....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
No pokud je to jen mala dira a neni to na upadnuti, tak muzes jet bez problemu. Pokud uz je to tak prorezly, ze to drzi pohromade jen silou vule, tak bych s tim nikam nejezdil. Musis to vizualne posoudit.Skalouš píše:Právě se mi oběvila díra u spojky mez předposledním a posledním dílem výfuku. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Potřebuju dneska jet 250km a bojím se, abych to pod autem nějak nenamotal, kdyby to upadlo úplně....
Zatím se to projevuje jen tuningovým zvukem....
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Mě se pod to nechce, risknu to. Z boku je výfuk prasklý vedle spojky, extra rezatě to nevypadá. Prasklina, ovšem může kdykoli oddělit oba díly v místě vedle spojky. Jde mi o to, zda někdo neví, jak jsou oba díly připevněné k autu a jestli se s tím dá jet i po oddělení obou dílů....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Ja prihodim jen spekulaci:
co jsem zatim videl (Zigul, Felda, Laguna, Citroen), tak vyfuk ma 3 dily, prvni je chyceny na motor, druhy je chyceny ke karoserii/motoru v jeho predni casti a posledni dil je pruzne uchycen ke karoserii v zadni casti vozu. pokud vyfuk praskne ve spojeni 2. a 3. dilu, tak 2. dil zustava "plandat", ale vozovky se nedotyka, 3. dil muze zacit strachat o vozovku, takze je lepsi ten posledni dil predem oddelat a jezdit bez nej.
kolegovi upadl poslendi dil vyfuku cestou na dovolenou na slovensko. v cilovem miste sme to urvali a jezdil celou dobu bez posledniho dilu a 2 dil jen tak volne visel.
co jsem zatim videl (Zigul, Felda, Laguna, Citroen), tak vyfuk ma 3 dily, prvni je chyceny na motor, druhy je chyceny ke karoserii/motoru v jeho predni casti a posledni dil je pruzne uchycen ke karoserii v zadni casti vozu. pokud vyfuk praskne ve spojeni 2. a 3. dilu, tak 2. dil zustava "plandat", ale vozovky se nedotyka, 3. dil muze zacit strachat o vozovku, takze je lepsi ten posledni dil predem oddelat a jezdit bez nej.
kolegovi upadl poslendi dil vyfuku cestou na dovolenou na slovensko. v cilovem miste sme to urvali a jezdil celou dobu bez posledniho dilu a 2 dil jen tak volne visel.
VAZ 2104 1.3 1989
No dnešek je vůbec super, na té nové čtyřproudovce u Jičína se mi v největším lijáku podělaly stěrače, normálně se překřížily. Spolujezdci s mobilem si ten Lada surpise hnedka fotili Já se snažil poslepu vrátit do pravého pruhu a dát je od sebe. Naštěstí mi fungoval ten stěrač na mé straně. Patrně došlo k rozlomení těch unášecích vehementů od motorku stěračů. Za doprovodu silných ťukavých zvuků a s jedním stěračem jsem úspěšně dojel.
Skalouš: Pro ty případy jako máš ty, vozím kus drátu a jiné harampádí, jako za starých časů s trabim a Tavrií, pro ty ostatní případy mám asistenční kartu ABA
Skalouš: Pro ty případy jako máš ty, vozím kus drátu a jiné harampádí, jako za starých časů s trabim a Tavrií, pro ty ostatní případy mám asistenční kartu ABA
Dodge Avenger 2.0 VVT