co hrozi, ak dam silnejsiu baterku?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

co hrozi, ak dam silnejsiu baterku?

Příspěvek od gogo »

samozrejme mam na mysli rovnakeho typu, cize 12V.

1, Cize co ak dam do lady miesto origo 55 Ah nejaku 75 Ah????
2, Rovnaky princip len u felicie, namiesto 44 Ah dam zigulacku 55 Ah?

Hrozi mi odchod nejakej suciastky? Laicky si myslim, ze pokial je poistkova skrina a rozvody v poriadku, tak nehrozi nic, ale radsej sa spytam......

dik.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

u těch baterek je rozdíl jen v kapacitě( aspoň doufám)..
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

Poskodit se snad nemuze nic. Akorat se muze stat, ze to nebude altik schopen dobijet.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

myslim ze akurat budes moct dlhsie trubit blikat svetlami (alebo tvoje deti) ako obvykle
Richard Novotný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
Bydliště: Mirošov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Richard Novotný »

Kapacitu ničím nenahradíš.Kdysi ve Š1000 MB jsem měl 125Ah z vejtřasky a zima mi nic neříkala.
LADA 2107 5q LPG "Vasil"
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Re: co hrozi, ak dam silnejsiu baterku?

Příspěvek od Tomáš »

gogo píše:samozrejme mam na mysli rovnakeho typu, cize 12V.

1, Cize co ak dam do lady miesto origo 55 Ah nejaku 75 Ah????
2, Rovnaky princip len u felicie, namiesto 44 Ah dam zigulacku 55 Ah?

Hrozi mi odchod nejakej suciastky? Laicky si myslim, ze pokial je poistkova skrina a rozvody v poriadku, tak nehrozi nic, ale radsej sa spytam......

dik.
osobně ti doporučuji použít 55Ah já měl i 65Ah...vcelku bez problémů...akorád musíš jezdit delší tratě aby ti to altík dokrmil...je to vcelku jedno....jedno,ale není a tady nikdo nezmínil...zajímalo by mě jak tam tu 75Ah baterku narveš...já tam tu 65 měl už na doraz a jestli se nepletu tak 75 je ještě v fous větší...takže nevím nevím...a navíc žigul má kontakty + a - naopak než klasika
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Problém je v hmotnosti. Občas se stalo, že praskalo to lože baterky a nebo i podběh ve svárech.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

Pája píše:Problém je v hmotnosti. Občas se stalo, že praskalo to lože baterky a nebo i podběh ve svárech.
hm vidíš to je taky pravda ..to zas bude nějaký to kilečko navíc...i 55AH se pěkně pronese cestou domů na nabíječku :lol:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Aku len chces, aj ked si tam das 150 Ah absolutne nic sa nestane. Bludy o tom ze ju nedobijes si nevsimaj. Jedine obmedzenie je rozmer.Ked ti to nebude dobijat, dokazes dlhsie v pripade nutnosti ist na baterku. Ked ti to bude dobijat, tak sa ti dobije, mozno jej to bude trochu dlhsie trvat, ale dobije sa.
Roman
Uživatelský avatar
Ctirad Vyskočil
Příspěvky: 410
Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
Bydliště: Morašice u Znojma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ctirad Vyskočil »

Taky v tom vidím jenom problém rozměru.
Vozím ve Favoritu taky 55ku místo 44ky a to už dlouhá léta.Je sice fakt,že se někdy nemusí dobít při couračkách,ale stalo se mi to zatím jenom jednou,že bych jí musel dávat na nabíječku proto,že jsem jí vycoural.A to bylo popojíždění jen do krámu a podobně(do 5 km) a to po dobu několika měsíců.Stačí,aby jel člověk párkrát kolem 25 km a je to zase v pohodě.
Ctirad
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

Altík dokáže dát tolik, že natlačí i tu 100Ah baterku. Nestane se vůbec nic, jen budeš moct déle startovat aniž bys ji vymlátil, ovšem s tím umístěním je to fakt.
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

dik za nazory. Hlavne za tie vecne.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Minulou nedeli sem vesele nesl do auta 60 AH a hle, opravdu jsou ty kontakty opacne, at sem delal co sem deal, nemoh sem ji zaopojit, protoze ty kontakty sou opravdu opacne :wink: . Takze si budu muset udelat desi minusovej kabel abude tam v pohode. Teda tam je nejaka vybehana 40 :cry: , takze se na jetou sedesatku uz celkem dost tesim, ale ono to nakonec uz bude jedno... Uz byva i nad nulou, takze tak behem dvou tydnu dam benzinu na startovani vale :twisted: .
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

jjo už mockrát sem přemýšlel co má žigul naopak od standardu....třeba zapalování na levo...obrácený ty kabely byterky....
LukasJachim
Příspěvky: 21
Registrován: stř čer 01, 2005 12:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LukasJachim »

Ja mam v 2107cce baterku 75Ah z Renaulta. Vesla se tam uplne nadherne, v provozu nijak nevadi (naopak, kdyz mi odesly uhliky, ani sem si toho nevsiml), akorat sem musel dat delsi kabel na kostru kvuli otocenym kontaktum. Absolutne zadny problemy s tim nejsou...
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“