Děkuji za nabídku, zítra se ti ozvu, mmj. Niva má tuto ohavnou věc? Já myslel, že je to jen u hranatých světel.Luděk Ondrůch píše:A nechceš si ho přijít vymontovat z Nivy? Bude mi na houby a škoda ho vyhodit když je funkční.
Oprava hydrokorektoru světel
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
ten ode me nefunguje?Koko Loko píše:Děkuji za nabídku, zítra se ti ozvu, mmj. Niva má tuto ohavnou věc? Já myslel, že je to jen u hranatých světel.Luděk Ondrůch píše:A nechceš si ho přijít vymontovat z Nivy? Bude mi na houby a škoda ho vyhodit když je funkční.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Mno, vzhledem k tomu, že času se již moc nedostává, TK se blíží a je třeba zafinišovat na důležitějších věcech, zakoupil jsem nový kousek, stál asi 450 Kč což je celkem povzbudivé, nicméně není jisté jak dlouho vydrží. Z auta jsem ke svému úžasu nevytáhl CCCP, ale Russia, takže někdo předemnou již měnil, což značí, že se to se.. . Překvapil mě velký chod pístku, světla teď naklápí jako vzteklá, letmý dotek luxusu . Kdyby někdo chtěl na pokusy, mám tři vadné, z toho jeden má navíc stržený aretační mechanismus .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Vzhledem k tomu ze po vymene s novym kouskem mi opet (po par letech) nefunguje a pristi mesic musim na STK (nevim jak moc je to pro ne dulezite) chci se o vikendu pokusit o opravu stavajiciho, kdo ma zkusenosti - a funguje to? Asi zkusim ten Sasuv postup i kdyz moc neverim ze to pujde a nejspis budu muset koupit znova novy
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Dobrý deň,
čítam si Váš príspevok na opravu hydrokorektora, ale neviem odpojiť (stiahnúť trubičku z telesa piesta, viem, že ste napísal, že to treba skrátiť teda cviknúť, ale keď to cviknem pôjde to potom späť nasunúť a nebude to tiecť?
Ďalej neviem ako mám zaistiť vytiahnutý piest zaistiť lebo na to treba dosť veľkú silu.
Glykolom treba naplniť aj trubičku aj piest, ten piest sa plní cez otvor, z ktorého bola stiahnutá tá trubička?
Ďakujem za podrobnejšie vysvetlenie
Lada1
čítam si Váš príspevok na opravu hydrokorektora, ale neviem odpojiť (stiahnúť trubičku z telesa piesta, viem, že ste napísal, že to treba skrátiť teda cviknúť, ale keď to cviknem pôjde to potom späť nasunúť a nebude to tiecť?
Ďalej neviem ako mám zaistiť vytiahnutý piest zaistiť lebo na to treba dosť veľkú silu.
Glykolom treba naplniť aj trubičku aj piest, ten piest sa plní cez otvor, z ktorého bola stiahnutá tá trubička?
Ďakujem za podrobnejšie vysvetlenie
Lada1
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Na životnost hydrokorektoru má vliv jedna zásadní věc: nesmí se používat ! První měnili ještě v záruce asi po půl roce. Pořád jsem s ním vrklal podle zatížení auta. Od té doby jsem na něj nešáhnul a hraje si s ním pouze technik na STK, který má radost, že mi na autě všechny hejblátka fungujou, včetně ostřikovače a stěračů na světlech a že tyhle věci skoro nikomu nejdou. Stěrače a ostřikovače světel používám zcela normálně, ale na hydrokorektor jsem nešáhnul 18,5 roku. Když mají české silnice místy větší sklon doprava směrem k příkopu a vezu spolujezdce a za ním vpravo další osobu, použití hydrokorektoru stejně nic nezachrání, rozsah je v tomto případě příliš malý. Stejně 8 lidí z 10 mě krutě oslňuje - asi mají špatně vsazenou žárovku, mnozí i obráceně, protože jim svítí nahoru, případně v lepším případě přímo do země před auto, odkud se za mokra krutě odráží na protijedoucí auta, tak co ? A Ti co jedou za mnou, tak taky většina mi svítí až na vnitřní zrcátko. Mě to svítí normálně na SPZ u auta jedoucího přede mnou, v nejhorším případě pod dolní hranu jeho zadního okna.
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Hydrokorektor je snad nejjistější kurvítko. Všechny snahy o naplnění systému bez vzduchové bubliny byly marné.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Preto som z Felicie tie idiotske hadičky vytrhal a dal som tam elektromotorčeky z Octavie. Odvtedy to funguje bezproblémovo. Určite by to tak šlo urobiť aj na Lade.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Ja mam presne opacnou zkusenost. Stejne jako kouhout topeni i hydrokorektor je potreba pouzivat resp. s nim rozumne casto pohybat. Asi mam stesti na kus, ale ja ho menil asi pred 10 lety a myslim, ze stale funguje.tomass píše:Na životnost hydrokorektoru má vliv jedna zásadní věc: nesmí se používat !
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Na kolik ta legrace s motorkama a el. ovládáním z Oktávie zhruba přijde ? Jde to namontovat přímo (stejné uchycení a zdvih), nebo jsou potřeba úpravy ? Zvažoval jsem, že pokud to někdy odejde a STK mě kvuli tomu vymete, tak tam snad dám nějaký bowdeny s ocelovým drátem, na kolečko v kabině dám zespoda pod palubkou páčku a po ptákách.
V současné době, kdy potkávám těch zhruba 8 z 10 aut co oslňují, 10% lidí ve dne úplně bez světel, co na svícení dlabou, v příšeří o něco méně neosvětlených, nebo sem tam potkám i pár aut za tmy úplně neosvětlených, co nejsou vidět. Ty co jedou na jedno světlo, nebo na mlhovky je taky povážlivě hodně. Nemám zvláštní ambice regulovat výšku světel, když morálka většiny na silnicích je z pohledu osvětlení vozidla naprosto ubohá. Je potřeba to mít vpořádku, ale nechci být v mizivé menšině těch co k tomu všemu, že mají osvětlení vpořádku budou regulovat i výšku ( to bude jednociferný procento). Až se změní stav, budu dělat zase zpátky i tyto drobnosti. A nekamenujte mě ! Nedívám se na to skepticky, ale reálně z každodenní zkušennosti.
Ještě poznatek k základní poloze hydrokorektorů. Reflektory u Lady zřejmě nemají kalibrovanou základní polohu nastavení z výroby (český x ruský reflektory). Když jsem vloni měnil český vybledlý za ruský reflektory (hranatý). Nesedělo to s vloženými hydrokorektory. Základní nejvyšší poloha byla úplně jinde asi o 7 cm na vzdálenosti 1 metr od zdi (už nevím jestli nahoru, nebo dolu), ani na vložený plastový čudlíky co byly v reflektorech na přepravu nesedělo normální nastavení a ani bez nich zřejmě pro případ, že v autě hydrokorektor není. Každý z reflektorů má i odlišnou konstrukci páček naklánění. Nejspíš bude i odlišné "zpřevodování sklonu". Tím víc sám za sebe pochybuju o významu korekce podle zatížení. Jasně, že se každý reflektor musí po montáži nastavit, ale chybí základní nastavení z výroby, kde jsem nezjistil odpovídající parametr u nového výrobku. Je to všechno hodně nedefinovatelný nastavení aspoň u stejných reflektorů od dvou různých výrobců. Měl jsem nakreslenou původní osvětlenou stopu a na ní nastavil nový reflektory. U jiných značek automobilů bude nastavení výškové korekce asi o něco lepší.
V současné době, kdy potkávám těch zhruba 8 z 10 aut co oslňují, 10% lidí ve dne úplně bez světel, co na svícení dlabou, v příšeří o něco méně neosvětlených, nebo sem tam potkám i pár aut za tmy úplně neosvětlených, co nejsou vidět. Ty co jedou na jedno světlo, nebo na mlhovky je taky povážlivě hodně. Nemám zvláštní ambice regulovat výšku světel, když morálka většiny na silnicích je z pohledu osvětlení vozidla naprosto ubohá. Je potřeba to mít vpořádku, ale nechci být v mizivé menšině těch co k tomu všemu, že mají osvětlení vpořádku budou regulovat i výšku ( to bude jednociferný procento). Až se změní stav, budu dělat zase zpátky i tyto drobnosti. A nekamenujte mě ! Nedívám se na to skepticky, ale reálně z každodenní zkušennosti.
Ještě poznatek k základní poloze hydrokorektorů. Reflektory u Lady zřejmě nemají kalibrovanou základní polohu nastavení z výroby (český x ruský reflektory). Když jsem vloni měnil český vybledlý za ruský reflektory (hranatý). Nesedělo to s vloženými hydrokorektory. Základní nejvyšší poloha byla úplně jinde asi o 7 cm na vzdálenosti 1 metr od zdi (už nevím jestli nahoru, nebo dolu), ani na vložený plastový čudlíky co byly v reflektorech na přepravu nesedělo normální nastavení a ani bez nich zřejmě pro případ, že v autě hydrokorektor není. Každý z reflektorů má i odlišnou konstrukci páček naklánění. Nejspíš bude i odlišné "zpřevodování sklonu". Tím víc sám za sebe pochybuju o významu korekce podle zatížení. Jasně, že se každý reflektor musí po montáži nastavit, ale chybí základní nastavení z výroby, kde jsem nezjistil odpovídající parametr u nového výrobku. Je to všechno hodně nedefinovatelný nastavení aspoň u stejných reflektorů od dvou různých výrobců. Měl jsem nakreslenou původní osvětlenou stopu a na ní nastavil nový reflektory. U jiných značek automobilů bude nastavení výškové korekce asi o něco lepší.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Oprava hydrokorektoru světel
Od března 2008 mi v autě funguje bez potíží, občas když si vzpomenu jej protočím. Na radu Nema jsem zamotal spoje nátrubků a hadiček měkkou izolačkou. U kombálu to stejné.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107