Na kolik ta legrace s motorkama a el. ovládáním z Oktávie zhruba přijde ? Jde to namontovat přímo (stejné uchycení a zdvih), nebo jsou potřeba úpravy ? Zvažoval jsem, že pokud to někdy odejde a STK mě kvuli tomu vymete, tak tam snad dám nějaký bowdeny s ocelovým drátem, na kolečko v kabině dám zespoda pod palubkou páčku a po ptákách.
V současné době, kdy potkávám těch zhruba 8 z 10 aut co oslňují, 10% lidí ve dne úplně bez světel, co na svícení dlabou, v příšeří o něco méně neosvětlených, nebo sem tam potkám i pár aut za tmy úplně neosvětlených, co nejsou vidět. Ty co jedou na jedno světlo, nebo na mlhovky je taky povážlivě hodně. Nemám zvláštní ambice regulovat výšku světel, když morálka většiny na silnicích je z pohledu osvětlení vozidla naprosto ubohá. Je potřeba to mít vpořádku, ale nechci být v mizivé menšině těch co k tomu všemu, že mají osvětlení vpořádku budou regulovat i výšku ( to bude jednociferný procento).
Až se změní stav, budu dělat zase zpátky i tyto drobnosti. A nekamenujte mě !
Nedívám se na to skepticky, ale reálně z každodenní zkušennosti.
Ještě poznatek k základní poloze hydrokorektorů. Reflektory u Lady zřejmě nemají kalibrovanou základní polohu nastavení z výroby (český x ruský reflektory). Když jsem vloni měnil český vybledlý za ruský reflektory (hranatý). Nesedělo to s vloženými hydrokorektory. Základní nejvyšší poloha byla úplně jinde asi o 7 cm na vzdálenosti 1 metr od zdi (už nevím jestli nahoru, nebo dolu), ani na vložený plastový čudlíky co byly v reflektorech na přepravu nesedělo normální nastavení a ani bez nich zřejmě pro případ, že v autě hydrokorektor není. Každý z reflektorů má i odlišnou konstrukci páček naklánění. Nejspíš bude i odlišné "zpřevodování sklonu". Tím víc sám za sebe pochybuju o významu korekce podle zatížení. Jasně, že se každý reflektor musí po montáži nastavit, ale chybí základní nastavení z výroby, kde jsem nezjistil odpovídající parametr u nového výrobku. Je to všechno hodně nedefinovatelný nastavení aspoň u stejných reflektorů od dvou různých výrobců. Měl jsem nakreslenou původní osvětlenou stopu a na ní nastavil nový reflektory. U jiných značek automobilů bude nastavení výškové korekce asi o něco lepší.